Що робить контент-менеджер
Обовʼязки контент-менеджера, на жаль, досить розмиті й досі викликають суперечки на сучасному ринку праці. Проте в ідеальному світі цей фахівець координує процеси, повʼязані з контентом: вирішує, який текст, де, коли та у якому порядку буде публікуватися. Він складає завдання і передає їх SMM-спеціалістам, редактору, копірайтеру, маркетологу, дизайнеру, а потім перевіряє та аналізує отримані результати. Звісно, контент-менеджер і сам може створювати тексти — від ідеї до втілення, або коригувати їх.
Є різні типи контент-менеджерів:
- контент-менеджер вебсайту;
- контент-менеджер видання, по суті редактор друкованого чи інтернет-видання;
- контент-маркетолог — планує та розробляє контент-стратегії для просування продуктів чи послуг;
- контент-менеджер соцмереж;
- ком’юніті-менеджер.
Втім, у вакансіях часто бачимо, що контент-менеджер, як в приказці — «і швець, і жнець, і на дуді грець»: і тексти пише, і за SEO стежить, і за аналітикою, і зображення редагує, і соцмережі веде, і рекламу налаштовує. А якщо потрібно, і код поправить. Тут вже все залежить від місця роботи, рівня знань фахівця та амбіцій компанії.
Скільки заробляє контент-менеджер
Зарплата контент-менеджера залежить від ступеня професіоналізму, регіону, форми роботи (штатна чи позаштатна) і обсягу роботи, який необхідно виконувати. Що ширше коло обов’язків контент-менеджера, то більше йому платять. Фахівці з високою зарплатою зазвичай виконують безліч завдань, контролюють інших співробітників і повністю відповідають за якість готового продукту.
на вересень 2025
*за даними 830 вакансій
Розподіл зарплат
Зміна середньої зарплати
«Контент-менеджер» по Україні
В середньому «Контент-менеджер» в Україні заробляє 23500 грн. Це на 18% більше, якщо порівнювати з вереснем минулого року. Медіана заробітних плат розрахована за даними з 830 вакансій, розміщених на Work.ua із заголовком «Контент-менеджер» і за схожими запитами-синонімами «Content manager», «Контент-спеціаліст», «Content specialist» та ін. за останні 3 місяці. Діапазон, що містить медіану, виділено на графіку.
Які навички потрібні контент-менеджеру
Тверді
- базові навички копірайтингу, редагування, візуального оформлення, менеджменту;
- знання принципів SEO та SMM;
- вміння працювати з CMS, CRM, аналітикою (Google Analytics, Search Console, Meta Ads Manager);
- розуміння digital-маркетингу;
- вміння працювати з графічними редакторами (Canva, Photoshop).
Мʼякі
- креативність, талант вигадувати ідеї;
- уважність до деталей;
- багатозадачність, організованість і тайм-менеджмент;
- комунікаційність та вміння координувати команду;
- аналітичне мислення для оцінки результатів.
Переваги та недоліки в роботі контент-менеджера
- Можливість віддаленої роботи. Ви можете жити в одній країні, а працювати на компанію, яка розташовується в інший. Поєднувати роботу з навчанням.
- Саморозвиток і розширення кругозору. Контент-менеджер щодня дізнається щось нове. Це необхідно для того, щоб надати користувачам корисну інформацію.
- Не занудьгуєш. Робота контент-менеджера цікава, адже через його голову проходять сотні сторінок нової інформації щодня.
- Необов’язково мати досвід чи вищу освіту, щоб стати контент-менеджером.
- Далеко не в усіх компаніях дозволена віддалена робота і гнучкий графік.
- Дуже і дуже багато часу контент-менеджер проводить перед монітором комп’ютера. І які б вони зараз не були сучасні й безпечні, це втомлює.
- Малорухливість. Як і у багатьох інших офісних співробітників, у контент-менеджера є проблема сидячого режиму роботи. Людина довгий час знаходиться на одному місці, найчастіше — в одній позі. Це негативно впливає на опорно-рухову систему.
- Криза жанру. Може трапитись, коли тема, на яку пише чи знімає контентник досить вузька, тоді без творчих мук не минеться.
Наскільки затребуваними є контент-менеджери
В еру контенту? Вельми затребуваними. Сайтів у світі вже, мабуть, не менше, ніж піщинок на пляжі, і їх усі потрібно наповнювати, підтримувати життєдіяльність та просувати.
Кількість вакансій
«Контент-менеджер» по Україні
Де вчитися на контент-менеджера
Спеціальної освіти, яка дозволяє працювати контент-менеджером, немає. У людей, що працюють з контентом сайтів, можна знайти у кишені найрізноманітніші дипломи.
- Однак найближчими за фахом будуть професії журналіст та філолог, хоча дуже часто й інженери стають чудовими контент-менеджерами, створюючи цікаві та захоплюючі тексти у відповідному секторі, у якому вони найбільше компетентні.
- І вища освіта для цього не обов’язкова. Можна закінчити коледж за напрямком гуманітарні науки чи журналістика, інформатика та IT-технології.
- Щоб опанувати професію, треба лише практика, але отримати базові знання можна на курсах з контент-менеджменту. А прокачати навички на курсах зі сторітелінгу, SEO, інтернет-маркетингу.
Поділіться цим матеріалом з друзями та знайомими, запостіть його у себе в соціальних мережах, розкажіть про нього родичам, які не можуть визначитися з майбутньою професією. Адже кожен гідний отримати роботу своєї мрії!
Інші професії

Електрик
Електрик — одна з найважливіших професій сучасного світу. Це людина, яка займається установкою, діагностикою й ремонтом електричних приладів та обладнання.

Програміст PHP
Програміст PHP — це фахівець, який створює та підтримує вебзастосунки й сайти.