Сили оборони шукають різних спеціалістів

День маркетолога

Контент-менеджер

Контент-менеджер — це серце і душа будь-якого сайту чи сторінки в соціальних мережах. Адже все, що ми бачимо та читаємо в інтернеті — це справа рук контенщиків.

491
вакансія
17 500
середня зарплата
задоволеність

Що робить контент-менеджер

В першу чергу, звісно, займається контентом, тобто пише та коригує тексти для сайтів, додає ілюстрації чи відеоматеріали. Одним словом, відповідає за все, що публікується на вебресурсі. Втім, якщо невеликому інтернет-магазину потрібна людина, яка буде оновлювати і додавати картки товарів на сайті, ця посада теж відповідає позиції менеджера з контенту.

Але крім цього, в обов’язки контент-менеджера може входити ще ціла низка різноманітних завдань. Тоді контент-менеджер, як в приказці — «і швець, і жнець, і на дуді грець»: і тексти пише, і за SEO слідкує, і за аналітикою, і зображення редагує, і соцсторінки веде, і рекламу налаштовує. А якщо потрібно, і код поправить. Тут вже все залежить від місця роботи, рівня знань фахівця і амбіцій компанії.

Скільки отримує контент-менеджер

Зарплата контент-менеджера залежить від ступеня професіоналізму, регіону, форми роботи (штатна чи позаштатна) і обсягу роботи, який необхідно виконувати. Чим ширше коло обов’язків контент-менеджера, тим більше йому платять. Фахівці з високою зарплатою зазвичай виконують безліч завдань, контролюють інших співробітників і повністю відповідають за якість готового продукту.

Середня зарплата
17500 грн
Розподіл зарплат
11 000 грн
29 000 грн

В середньому «Контент-менеджер» в Україні заробляє 17500 грн. Це медіана заробітних плат за даними з 1128 вакансій, розміщених на Work.ua із заголовком «Контент-менеджер» і за схожими запитами-синонімами «Content manager», «Контент-спеціаліст», «Content specialist» та ін. за останні 3 місяці. Діапазон, що містить медіану, виділено на графіку.

Які навички потрібні контент-менеджеру

  • Грамотно й просто писати. Фахівець з контенту має вміти створити легкий для читання і розуміння текст, влучивши у цільову аудиторію.
  • Вміння працювати з джерелами інформації, оптимізувати контент, щоб він краще ранжувався пошуковими системами, але не був перенасичений ключовими фразами.
  • Окрім дружби з елементарними Word, Exсel та Google Docs, контент-менеджеру стануть в нагоді базові знання HTML, щоб впевнено себе почувати в адмінці сайту, а також вміння працювати з графічними редакторами.
  • Знання Google Analytics, адже контент-менеджеру важливо вміти проаналізувати результати своєї роботи, відстежувати популярність матеріалів.
  • Розуміння інтернет-маркетингу та просування сайтів (SEO) також стануть у пригоді.
  • Друк наосліп. Значно полегшить роботу і прискорить її.
  • Уважність, бо роботу контент-менеджера бачать сотні, тисячі людей. І тільки лінивий пробачить помилки.

Переваги та недоліки в роботі контент-менеджера

    • Можливість віддаленої роботи. Ви можете жити в одній країні, а працювати на компанію, яка розташовується в інший. Поєднувати роботу з навчанням.
    • Саморозвиток і розширення кругозору. Контент-менеджер щодня дізнається щось нове. Це необхідно для того, щоб надати відвідувачам корисну інформацію.
    • Не занудьгуєш. Робота контент-менеджера цікава, адже через його голову проходять сотні сторінок нової інформації щодня.
    • Необов’язково мати досвід чи вищу освіту, щоб стати контент-менеджером.
    • Далеко не в усіх компаніях ще налагоджена віддалена робота і гнучкий графік.
    • Дуже і дуже багато часу контент-менеджер проводить перед монітором комп’ютера. І які б вони зараз не були сучасні і безпечні, це втомлює.
    • Малорухливість. Як і у багатьох інших офісних співробітників, у контент-менеджера є проблема сидячого режиму роботи. Людина довгий час знаходиться на одному місці, найчастіше — в одній позі. Це негативно впливає, в свою чергу, на опорно-рухову систему.
    • Криза жанру. Може трапитись, коли тема, на яку пише чи знімає контенщик досить вузька, тоді без творчих мук не минеться.

Як самі контент-менеджери оцінюють свою професію

За даними опитування Work.ua серед зареєстрованих шукачів з досвідом роботи контент-менеджером.

Кар’єрне зростання

3.5

Зарплата

2.5

Задоволеність професією

4.0

Безпека

4.0

Баланс між роботою та життям

4.0

Наскільки затребуваними є контент-менеджери

В еру контенту? Вельми затребуваними. Сайтів у світі вже, мабуть, не менше, ніж піщинок на пляжі, і їх усі потрібно наповнювати, підтримувати їхню життєдіяльність та просувати.

491
вакансія на сайті

Де вчитися на контент-менеджера

Спеціальної освіти, яка дозволяє працювати контент-менеджером, немає. У людей, що працюють з контентом сайтів, можна знайти у кишені найрізноманітніші дипломи.


Ще більше інформації про курси та навчальні заклади.

День маркетолога

25 жовтня, п’ятниця

Поділіться цим матеріалом з друзями та знайомими, запостіть його у себе в соціальних мережах, розкажіть про нього родичам, які не можуть визначитися з майбутньою професією. Адже кожен гідний отримати роботу своєї мрії!

Інші професії

Машиніст крана

Машиніст крана

Машиніст крана — це той, хто керує різними видами кранів для підняття та переміщення вантажів.

Хірург

Хірург

Хірург — це лікар, який отримав вищу медичну освіту і спеціалізується на операційних втручаннях.