Що робить контент-менеджер
В першу чергу, звісно, займається контентом, тобто пише та коригує тексти для сайтів, додає ілюстрації чи відеоматеріали. Одним словом, відповідає за все, що публікується на вебресурсі. Втім, якщо невеликому інтернет-магазину потрібна людина, яка буде оновлювати і додавати картки товарів на сайті, ця посада теж відповідає позиції менеджера з контенту.
Але крім цього, в обов’язки контент-менеджера може входити ще ціла низка різноманітних завдань. Тоді контент-менеджер, як в приказці — «і швець, і жнець, і на дуді грець»: і тексти пише, і за SEO слідкує, і за аналітикою, і зображення редагує, і соцсторінки веде, і рекламу налаштовує. А якщо потрібно, і код поправить. Тут вже все залежить від місця роботи, рівня знань фахівця і амбіцій компанії.
Скільки отримує контент-менеджер
Зарплата контент-менеджера залежить від ступеня професіоналізму, регіону, форми роботи (штатна чи позаштатна) і обсягу роботи, який необхідно виконувати. Чим ширше коло обов’язків контент-менеджера, тим більше йому платять. Фахівці з високою зарплатою зазвичай виконують безліч завдань, контролюють інших співробітників і повністю відповідають за якість готового продукту.
В середньому «Контент-менеджер» в Україні заробляє 17500 грн. Це медіана заробітних плат за даними з 1128 вакансій, розміщених на Work.ua із заголовком «Контент-менеджер» і за схожими запитами-синонімами «Content manager», «Контент-спеціаліст», «Content specialist» та ін. за останні 3 місяці. Діапазон, що містить медіану, виділено на графіку.
Які навички потрібні контент-менеджеру
- Грамотно й просто писати. Фахівець з контенту має вміти створити легкий для читання і розуміння текст, влучивши у цільову аудиторію.
- Вміння працювати з джерелами інформації, оптимізувати контент, щоб він краще ранжувався пошуковими системами, але не був перенасичений ключовими фразами.
- Окрім дружби з елементарними Word, Exсel та Google Docs, контент-менеджеру стануть в нагоді базові знання HTML, щоб впевнено себе почувати в адмінці сайту, а також вміння працювати з графічними редакторами.
- Знання Google Analytics, адже контент-менеджеру важливо вміти проаналізувати результати своєї роботи, відстежувати популярність матеріалів.
- Розуміння інтернет-маркетингу та просування сайтів (SEO) також стануть у пригоді.
- Друк наосліп. Значно полегшить роботу і прискорить її.
- Уважність, бо роботу контент-менеджера бачать сотні, тисячі людей. І тільки лінивий пробачить помилки.
Переваги та недоліки в роботі контент-менеджера
- Можливість віддаленої роботи. Ви можете жити в одній країні, а працювати на компанію, яка розташовується в інший. Поєднувати роботу з навчанням.
- Саморозвиток і розширення кругозору. Контент-менеджер щодня дізнається щось нове. Це необхідно для того, щоб надати відвідувачам корисну інформацію.
- Не занудьгуєш. Робота контент-менеджера цікава, адже через його голову проходять сотні сторінок нової інформації щодня.
- Необов’язково мати досвід чи вищу освіту, щоб стати контент-менеджером.
- Далеко не в усіх компаніях ще налагоджена віддалена робота і гнучкий графік.
- Дуже і дуже багато часу контент-менеджер проводить перед монітором комп’ютера. І які б вони зараз не були сучасні і безпечні, це втомлює.
- Малорухливість. Як і у багатьох інших офісних співробітників, у контент-менеджера є проблема сидячого режиму роботи. Людина довгий час знаходиться на одному місці, найчастіше — в одній позі. Це негативно впливає, в свою чергу, на опорно-рухову систему.
- Криза жанру. Може трапитись, коли тема, на яку пише чи знімає контенщик досить вузька, тоді без творчих мук не минеться.
Як самі контент-менеджери оцінюють свою професію
За даними опитування Work.ua серед зареєстрованих шукачів з досвідом роботи контент-менеджером.
Кар’єрне зростання
Зарплата
Задоволеність професією
Безпека
Баланс між роботою та життям
Наскільки затребуваними є контент-менеджери
В еру контенту? Вельми затребуваними. Сайтів у світі вже, мабуть, не менше, ніж піщинок на пляжі, і їх усі потрібно наповнювати, підтримувати їхню життєдіяльність та просувати.
Де вчитися на контент-менеджера
Спеціальної освіти, яка дозволяє працювати контент-менеджером, немає. У людей, що працюють з контентом сайтів, можна знайти у кишені найрізноманітніші дипломи.
- Однак найближчими за фахом будуть професії журналіст та філолог, хоча дуже часто й інженери стають чудовими контент-менеджерами, створюючи цікаві та захоплюючі тексти у відповідному секторі, в якому вони найбільше компетентні.
- І вища освіта для цього не обов’язкова. Можна закінчити коледж за напрямком гуманітарні науки чи журналістика, інформатика та IT-технології.
- Щоб опанувати професію, треба лише практика, але отримати базові знання можна на курсах з контент-менеджменту. А прокачати навички на курсах зі сторітелінгу, SEO, інтернет-маркетингу.
День маркетолога
25 жовтня, п’ятниця
Інші професії
Машиніст крана
Машиніст крана — це той, хто керує різними видами кранів для підняття та переміщення вантажів.
Хірург
Хірург — це лікар, який отримав вищу медичну освіту і спеціалізується на операційних втручаннях.