Сили оборони шукають різних спеціалістів

День маркетолога

PPC-спеціаліст

PPC-фахівець, Pay Per Click фахівець — це фахівець із контекстної реклами, він привертає на сайт користувачів, які з великою ймовірністю щось на ньому замовлять.

335
вакансій
30 000
середня зарплата
задоволеність

Що робить PPC-спеціаліст

PPC-фахівець або PPC-менеджер налаштовує показ реклами на потрібну цільову аудиторію на різних майданчиках, наприклад, банери на сайтах або рекламу на YouTube, і залучає нових клієнтів.

Він розраховує показники, яких можна досягти за певного бюджету, постійно оптимізує показники після запуску — робить все, щоб клік або перехід коштував дешевше, але приносив більший результат, тобто конверсію. А після завершення рекламної кампанії, робить звіт із її ефективності.

Робота поєднує в собі креатив і цифри: PPC-менеджер може пропонувати ідеї для креативів, комбінувати їх, але при цьому не повинен забувати про конверсії та статистику.

Скільки отримує PPC-спеціаліст

Зарплата PPC-фахівця залежить від досвіду та кваліфікації. Фахівець-початківець в IT може отримувати від 300 доларів. Що більше успішних кейсів у нього буде в портфоліо, то вищою буде оплата праці. Також гонорар залежить від складності проєкту, над яким доводиться працювати.

Середня зарплата
30000 грн
Розподіл зарплат
15 000 грн
55 000 грн

В середньому «PPC-спеціаліст» в Україні заробляє 30000 грн. Це медіана заробітних плат за даними з 644 вакансій, розміщених на Work.ua із заголовком «PPC-спеціаліст» і за схожими запитами-синонімами «Інтернет-маркетолог», «Internet-marketer», «Web marketer» та ін. за останні 3 місяці. Діапазон, що містить медіану, виділено на графіку.

Які навички потрібні PPC-спеціалісту

Робота PPC-менеджера неможлива без знань Google Analytics, Google AdWords, Google Tag Manager. Також йому можуть знадобитися й інші інструменти, все залежить від цілей замовника.

PPC-фахівець повинен вміти:

  • складати групи рекламних оголошень;
  • збирати семантичне ядро ​і мінус-слова;
  • працювати з бюджетами, зі ставками в рекламному кабінеті;
  • користуватися аналітикою, щоб розуміти наскільки кампанія успішна або збирати дані про поведінку аудиторії;
  • налаштовувати ретаргетинг;
  • підбирати рекламні заголовки і писати тексти до оголошень.

PPC-менеджеру знадобиться посидючість, увага до деталей, аналітичне та логічне мислення, креативність, здатність правильно інтерпретувати великий обсяг інформації.

Переваги та недоліки в роботі PPC-спеціаліста

    • Затребувана спеціальність.
    • Можливість самому впливати на свій дохід: вести кілька різних проєктів або працювати в одній компанії на ставку.
    • Різноманітні креативні завдання.
    • Сидяча робота за комп’ютером.
    • Велика відповідальність за бюджети, які вам довірили.
    • Якщо ви фрілансер, постійний пошук замовників.
    • Постійно потрібно вчитися і стежити за оновленнями в інструментах, щоб залишатися затребуваним фахівцем.

Як самі PPC-спеціалісти оцінюють свою професію

За даними опитування Work.ua серед зареєстрованих шукачів із досвідом роботи PPC-спеціаліста.

Кар’єрне зростання

5.0

Зарплата

3.0

Задоволеність професією

4.0

Безпека

5.0

Баланс між роботою та життям

3.5

Наскільки затребувані PPC-спеціалісти

PPC-менеджери стають дедалі популярнішими, бо все більше бізнесів хочуть налаштувати контекстну рекламу. Хороший спеціаліст буде завалений замовленнями на місяці вперед.

335
вакансій на сайті

Де вчитися на PPC-спеціаліста

В університетах такої спеціальності немає, тож доведеться йти на курси. Але щоб легше засвоїти інформацію, можна закінчити спеціальності, де необхідні знання математики і логіки, а щоб розбиратися в рекламі загалом, варто закінчити факультет маркетингу.

Майбутнім абітурієнтам, які обирають професію та планують, де вчитися, в пригоді стане докладна покрокова інструкція «Вступ» від Education.ua. Скористайтеся нею, щоб розібратися з правилами вступу, підготуватися до іспитів, зрозуміти принцип зарахування, зібрати всі документи та не пропустити терміни їхньої подачі.


Ще більше інформації про курси та навчальні заклади.

День маркетолога

25 жовтня, п’ятниця

Поділіться цим матеріалом з друзями та знайомими, запостіть його у себе в соціальних мережах, розкажіть про нього родичам, які не можуть визначитися з майбутньою професією. Адже кожен гідний отримати роботу своєї мрії!

Інші професії

SEO-спеціаліст

SEO-спеціаліст

SEO-спеціаліст займається пошуковою оптимізацією — робить так, щоб сайт займав якомога кращі позиції, коли його «гуглять».

Акаунт-менеджер

Акаунт-менеджер

Акаунт-менеджер — це той, хто працює з клієнтами компанії і забезпечує їхню лояльність, виконання всіх необхідних клієнту завдань, знаходить до кожного замовника індивідуальний підхід, підтримує з ним хороші відносини (навіть після того, як всі замовлення вже виконані), пропонує йому нові послуги і продукти.