День маркетолога

SMM-менеджер

SMM-менеджер — зовсім не той, хто ставить хештеги і емодзі під селфі. Це фахівець, який працює з аналітикою, бюджетом та рекламними інструментами ключових соцмереж та месенджерів.

537
вакансій
16 000
середня зарплата
задоволеність

Що робить SMM-менеджер

SMM-менеджер вирішує цілий ряд завдань, пов’язаних із залученням покупців з соціальних мереж, підвищенням іміджу компанії, а також впізнаваності та популярності товару або послуги.

Він створює та оформлює корпоративні сторінки в різних соціальних мережах, розробляє стратегію розвитку групи (яким чином будуть запрошуватися користувачі, яким буде контент, частота виходу постів), наповнює групу корисним контентом, який приверне і зацікавить цільову аудиторію, створює і підтримує спілкування в спільноті, відповідає на питання і коментарі учасників, видаляє спам, займається просуванням корпоративної сторінки (придумує конкурси та акції, відповідає за рекламу, яка повинна залучити нових учасників). А також цей спеціаліст веде і аналізує статистику просування, збільшення трафіку та його конвертації.

SMM-менеджер зобов’язаний бути в курсі останніх SMM-новин, знати про трендові SMM-продукти, добре орієнтуватися в сучасних передових, а також інноваційних SMM-інструментах. Робота SMM-спеціаліста вимагає постійного спілкування і перебування онлайн.

Скільки отримує SMM-менеджер

Рівень заробітної плати SMM-менеджера залежить від рівня кваліфікації фахівця, масштабу проекту і широти функціональних обов’язків. На нашій діаграмі можна побачити розподіл зарплат, які роботодавці вказують у своїх вакансіях на нашому сайті.

Середня зарплата
16000 грн
Розподіл зарплат
9000 грн
30000 грн

В середньому «SMM-менеджер» в Україні заробляє 16000 грн. Це медіана заробітних плат за даними з 1001 вакансії, розміщеної на Work.ua із заголовком «SMM-менеджер» і за схожими запитами-синонімами «SMM manager», «Менеджер з соцмереж», «Social media manager» та ін. за останні 3 місяці. Діапазон, що містить медіану, виділено на графіку.

Які навички потрібні SMM-менеджеру

  • Звичайно, SMM-ник повинен любити соціальні мережі і активно ними користуватися, бути в курсі останніх SMM-новин, знати про трендові SMM-продукти, добре орієнтуватися в передових SMM-інструментах.
  • Але ще потрібна грамотність. Кому ж сподобається читати пости крутого бренду з помилками?
  • Уміння писати цікаві тексти, залучати підписників без накрутки і їх прямої покупки.
  • Уміння налаштувати таргетовану рекламу, знати програми і сервіси, що автоматизують і спрощують постинг.
  • Базові знання Google Analytics і графічних редакторів (VSCO, Snapseed, Lightroom).
  • Крім того, SMM-менеджер повинен знати всі можливості та специфіку кожної соціальної платформи (просування в Facebook, Instagram, Youtube і т.д.), володіє допоміжними маркетинговими інструментами.

Переваги та недоліки в роботі SMM-менеджера

    • Працювати SMM-менеджером можна як в офісі, так і дистанційно. У другому варіанті — це ще і гнучкий графік.
    • Опанувати професію можна досить швидко, треба лише практикуватися та слідкувати за тенденціями.
    • Можна вести декілька проектів одночасно.
    • Творча реалізація: широкий спектр завдань SMM-ника дозволить вам розкрити свої творчі таланти, завести корисні знайомства.
    • Можливості переходу в іншу сферу: онлайн-продажі, мас-медіа, інтернет-маркетинг.
    • Великий обсяг роботи з обов’язковим складанням аналізів, звітів, проведенням моніторингів.
    • Часто ненормований робочий день перед монітором комп’ютера та залежність від заряду мобільного та Wi-Fi.
    • У багатьох роботодавців досі немає повного розуміння компетенцій SMM-менеджменту і діяльності фахівця в цій галузі, що може привести до розбіжностей з оплати праці.
    • Негатив, образливі коментарі та зауваження, які користувачі мережі виплескують під публікаціями.

Як самі SMM-менеджери оцінюють свою професію

За даними опитування Work.ua серед зареєстрованих претендентів з досвідом роботи SMM-менеджером.

Кар’єрне зростання

4.0

Зарплата

2.5

Задоволеність професією

4.5

Безпека

4.5

Баланс між роботою та життям

4.0

Наскільки затребувані SMM-менеджери

Відсоток компаній, які використовують соціальні мережі для свого просування, зростає щороку. Саме тому затребуваність кваліфікованих SMM-фахівців збільшується.

537
вакансій на сайті

Де вчитися на SMM-менеджера

Щоб стати SMM-менеджером в Україні, є декілька варіантів навчання:

  • Вища освіта — вибирати варто виші, в яких є факультети маркетингу, журналістики чи філології.
  • Якщо ви хочете швиденько вивчитися на SMM-менеджера без здобуття вищої чи середньої спеціальної освіти, можна закінчити спеціалізовані курси SMM — це відмінний варіант для тих, хто задумується над зміною професії чи вдосконалення своїх навичок.

Ще більше інформації про курси та навчальні заклади.

День маркетолога

25 жовтня, середа

Поділіться цим матеріалом з друзями та знайомими, запостіть його у себе в соціальних мережах, розкажіть про нього родичам, які не можуть визначитися з майбутньою професією. Адже кожен гідний отримати роботу своєї мрії!

Інші професії

Столяр

Столяр

Столяр — майстер з виготовлення дерев'яних виробів. Цей професіонал здатний випиляти з дерева все що завгодно: від обіднього столу до найдрібніших деталей музичного інструменту.

Дизайнер

Дизайнер

Дизайнер — одна з найкреативніших та найзатребуваніших професій у часи діджитал-маркетингу, реклами та стрімкого розвитку бізнесу.