Таргетолог

Таргетолог — це той, хто займається налаштуванням і веденням реклами в соціальних мережах.

вакансії
27 500
середня зарплата

Що робить таргетолог

Ця професія поєднує у собі аналітику та творчість. Це той вузькопрофільний спеціаліст, який робить так, щоб потенційні клієнти конкретної компанії бачили саме її рекламу в Instagram, Facebook та в інших соцмережах. І вона ще супервідповідальна, бо неправильне налаштування таргетованої реклами веде до зливу рекламного бюджету.

Таргетолог проводить серйозну розумову роботу та застосовує свої здібності психолога: він розшукує цільову аудиторію конкретного продукту, сегментує її, виявляє болі та потреби, продумує майданчики та стратегії просування, вносить зміни у рекламну кампанію у режимі онлайн.

А ще тримає руку на пульсі новинок та трендів соціальних мереж, бо треба ж достукатися до потенційного клієнта компанії, та ще у такий спосіб, щоб йому це сподобалося.

Скільки отримує таргетолог

Заробітна плата таргетолога в Україні коливається від 7 тисяч до 23 тисяч гривень у залежності від досвіду, місця знаходження компанії-роботодавця та обсягу роботи.

27 500 грн

на червень 2025

*за даними 1 985 вакансій

Розподіл зарплат

15 000 грн
43 000 грн

Зміна середньої зарплати

«Таргетолог» по Україні

В середньому «Таргетолог» в Україні заробляє 27500 грн. Це на 22% більше, якщо порівнювати з червнем минулого року. Медіана заробітних плат розрахована за даними з 1985 вакансій, розміщених на Work.ua із заголовком «Таргетолог» і за схожими запитами-синонімами «SMM-менеджер», «SMM manager», «Менеджер з соцмереж» та ін. за останні 3 місяці. Діапазон, що містить медіану, виділено на графіку.

За даними Work.ua — work.ua/stat

Які навички потрібні таргетологу

  • Вміння аналітично мислити.
  • Знання інструментів та механізмів роботи конкретної соцмережі, тобто майданчика, де потрібно буде працювати.
  • Володіння основними поняттями і термінами маркетингу (воронка продажів, CPA тощо).
  • Володіння основними навичками планування й аналітики маркетингових кампаній (SWOT, ментальні карти, аналіз бізнес-моделі).
  • Вміння швидко аналізувати цільову аудиторію.
  • Здатність швидко вчитися.
  • Відстеження новинок у сфері та здатність швидко їх впроваджувати.
  • Увага до деталей, допитливий розум, терпіння. Мультизадачність стане перевагою.

Переваги та недоліки в роботі таргетолога

    • Можливість поєднувати творчість та аналітику.
    • Можливість кар’єрного зростання.
    • Постійний розвиток у професійній сфері.
    • Гарні спеціалісти затребувані на ринку.
    • Здатність працювати як в офісі, так і віддалено.
    • Мінімум живого спілкування: робота з цифрами та контентом (для інтровертів).
    • Постійна робота за комп’ютером, а це може спричинити біль у спині, зап’ястях, попереку. Також може погіршитися постава і можуть виникнути проблеми із зором.
    • Системи таргетованої реклами стрімко розвиваються і ускладнюються, тому таргетолог має постійно підвищувати кваліфікацію.
    • Мінімум живого спілкування: робота з цифрами та контентом (для екстравертів).
    • У тих, хто працює на фрілансі, є постійна необхідність пошуку клієнтів та проєктів.

Наскільки затребуваними є таргетологи

У час, коли соціальні мережі переживають свій розквіт, а нові компанії з’являються мало не щодня, спеціалісти, які здатні правильно використати перше на користь другого не те, що затребувані, а супер-затребувані. Особливо ті, у кого є досвід та вдалі приклади роботи.

вакансії на сайті

Кількість вакансій

«Таргетолог» по Україні

За даними Work.ua — work.ua/stat

Де вчитися на таргетолога?

У навчальних закладах України за цією спеціальністю не навчають. Вихід один — курси, тренінги, воркшопи, вебінари та самоосвіта.


Ще більше інформації про навчальні заклади.

Поділіться цим матеріалом з друзями та знайомими, запостіть його у себе в соціальних мережах, розкажіть про нього родичам, які не можуть визначитися з майбутньою професією. Адже кожен гідний отримати роботу своєї мрії!

Інші професії

Медіабаєр

Медіабаєр

Медіабаєр — це людина, яка поширює рекламні диджитал-кампанії на потрібну цільову аудиторію.

Актор

Актор

Актор — людина, завдання якої змусити глядача повірити: все, що відбувається на сцені або на екрані — реальне.