• 22 липня 2020
  • 1635

На Work.ua з’явилося резюме води

Нещодавно серед резюме, розміщених на Work.ua, з’явилося одне незвичайне. Кандидатка — вода «Моршинська», що мріє про посаду health-менеджера та готова до переїзду «до тіла кожної людини».

Дивовижно, але факт, уважні модератори Work.ua таки схвалили розміщення на сайті резюме природної H2O з Карпат.

Серед своїх навичок «Моршинська» вказує ідеально збалансований мінеральний склад, надійний захист імунітету, вміння надавати пружності та еластичності шкірі й багато іншого.

А у досвіді, що, між іншим, становить 141 рік, — допомогу молодим матусям у післяпологовому відновленні, дітлахам — у підтримці гідробалансу та його відновленні після активних ігор, підліткам — у виробленні корисної звички пити достатню кількість води та дорослим — у підтримці здоров’я, бадьорості й краси.

«Візьми мене на роботу, адже я мрію працювати на тебе. 24/7. 365 днів на рік. Де завгодно і коли завгодно. Знаю, що разом ми — ідеальна колаборація, справжня dream team і непереможне ціле», — звертається «Моршинська» до роботодавців.

Ну хто тут встоїть? От і наші пильні модератори, що перевіряють кожну вакансію та резюме перед розміщенням на Work.ua, не встояли.

«Звичайно, правила сайту не дозволяють нам розміщувати резюме води, проте „Моршинська“ підтримує такі близькі нам цінності — Допомагати людям, Уперед та вгору, Добре або ніяк. І звичайно ж, судячи з резюме, — Весело та цікаво. А ще, прочитавши її резюме, я зрозуміла, що воно перегукується з місією Work.ua — наша компанія також прагне допомагати людям бути щасливішими та розвивати Україну. Оце дає! Таку кандидатку і ми б узяли на роботу», — ділиться враженнями модераторка Work.ua Олена Колода. Саме до неї на перевірку потрапило незвичайне резюме.

Ну а якщо без жартів: резюме води «Моршинська» з’явилося на Work.ua завдяки колаборації нашого сайту з IDS Borjomi Ukraine. Найближчими днями його буде розіслано роботодавцям, лідерам думок і головним редакторам українських видань. Все це задля того, щоб якомога більше людей «взяли воду на роботу» — підтримували гідробаланс, були здоровими, веселими й красивими.

«Сьогодні ми всі напевне знаємо, в чому полягає наша місія, як ми мріємо виглядати, що транслювати. Та чи завжди пам‘ятаємо, що великі ідеї складаються з маленьких кроків? Щоденна норма в півтора літри води — це запорука класного самопочуття, красивого тіла та плідної праці. І це лише сім склянок, півсотні ковтків або десять хвилин вашого часу на добу. Колаборація з Work.ua для нас — можливість сказати, що у світі, який поспішає до нових звершень, відкриттів, високих результатів та значних перемог, завжди є місце невеликій перерві та склянці води», — розповідає про новий проєкт директор з маркетингу ІDS Borjomi Ukraine Анатолій Гордєєв.

Вже зацікавилися? Тоді мерщій переглядати резюме «Моршинської» на Work.ua, адже на таку креативну шукачку буде неабиякий попит 😉


Читайте також

2 коментарі

Ирина Цебенко 30.07.2020, 20:45
Ну это уже слишком, в таком формате рекламировать продукт. Дурость.
Владлен Куплыгин 11.08.2020, 00:31
Тупой продакт-плейсмент. Для красивых презентаций семинарных маркетологов. Это дно.

Щоб залишити коментар, потрібно увійти.