Бажання знати більше про компанію, в якій хочеш працювати, цілком природне. Інформований — значить озброєний. До того ж вивчення цієї інформації гарантує, що під час співбесіди запитання «Що ви знаєте про нашу компанію?» не застане шукача зненацька. Дотримуються такої стратегії, згідно з опитуванням Work.ua, 89% претендентів. А от 11% не вважають за потрібне що-небудь дізнаватися про потенційного роботодавця перед інтерв’ю.

Опитування проводилося в листопаді 2020 року. У ньому взяли участь 2 040 осіб.

Опитування проводилося в листопаді 2020 року. У ньому взяли участь 2 040 осіб.

Також ми запитали, якими джерелами користуються шукачі для такого дослідження. 10% відсотків опитаних відповіли, що черпають дані лише з опису вакансії. 17% переглядають сторінку компанії на Work.ua. Шукають інформацію на сайті роботодавця та у соціальних мережах 7% відсотків респондентів, а 23% довіряють відгукам в інтернеті. 3% користувачів, якщо це можливо, запитують у знайомих, які працюють у компанії. І 40% претендентів використовують усі перераховані джерела.

Опитування проводилося в листопаді 2020 року. У ньому взяли участь 2 006 осіб.

Опитування проводилося в листопаді 2020 року. У ньому взяли участь 2 006 осіб.

Що це означає

Роботодавці знаходяться під пильним оком шукачів. Щоб зацікавити їх, важливо дбати про репутацію компанії, правильно формувати бренд та вести сторінки у соціальних мережах. Так претенденти матимуть можливість дізнатися, який наймач перед ними, зазирнути у робочий процес та краще пізнати корпоративну культуру.


Читайте також