- 1341
89% шукачів вивчають інформацію про компанію перед співбесідою — що це означає
Work.ua провів опитування серед користувачів сайту та дізнався, чи збирають вони дані про компанію та репутацію роботодавця під час підготовки до інтерв'ю та яким чином. Результати цікаві.
Бажання знати більше про компанію, в якій хочеш працювати, цілком природне. Інформований — значить озброєний. До того ж вивчення цієї інформації гарантує, що під час співбесіди запитання «Що ви знаєте про нашу компанію?» не застане шукача зненацька. Дотримуються такої стратегії, згідно з опитуванням Work.ua, 89% претендентів. А от 11% не вважають за потрібне що-небудь дізнаватися про потенційного роботодавця перед інтерв’ю.
Опитування проводилося в листопаді 2020 року. У ньому взяли участь 2 040 осіб.
Також ми запитали, якими джерелами користуються шукачі для такого дослідження. 10% відсотків опитаних відповіли, що черпають дані лише з опису вакансії. 17% переглядають сторінку компанії на Work.ua. Шукають інформацію на сайті роботодавця та у соціальних мережах 7% відсотків респондентів, а 23% довіряють відгукам в інтернеті. 3% користувачів, якщо це можливо, запитують у знайомих, які працюють у компанії. І 40% претендентів використовують усі перераховані джерела.
Опитування проводилося в листопаді 2020 року. У ньому взяли участь 2 006 осіб.
Що це означає
Роботодавці знаходяться під пильним оком шукачів. Щоб зацікавити їх, важливо дбати про репутацію компанії, правильно формувати бренд та вести сторінки у соціальних мережах. Так претенденти матимуть можливість дізнатися, який наймач перед ними, зазирнути у робочий процес та краще пізнати корпоративну культуру.
1 коментар
Щоб залишити коментар, потрібно увійти.