Англієць знайшов роботу після того, як заспівав про скорочення у фейсбуці
Британський маркетолог Джей Біч успішно працевлаштувався завдяки відеороликам, в яких переспівав відомі пісні, замінивши слова на інформацію про те, що йому потрібна нова робота, і про свої вміння. Work.ua розповідає, що саме робив Джей.
Навесні відеооператор, редактор і SMM-ник Джей Біч втратив роботу через пандемію, але замість того, щоб впасти у відчай, він вирішив вдатися до незвичайного і креативного способу пошуку нового місця. Маркетолог представив підписникам у фейсбуці «власну версію пісні Дайани Росс I'm coming out». У короткому відео Джей постав в образі попзірки 70-80-х і проспівав:
«Я втратив роботу,
Хочу, щоб світ дізнався.
Скорочення це...
(Певно, мені не варто таке говорити.)
Тож, якщо у вас є місце,
Тоді... я підійду.
Пишіть мені,
І я вам напишу.
Можливо я б міг зробити
Такий самий контент для вас,
Щоб допомогти успіху бренду
І оплатити мою оренду.
Ось час настав,
Коли прошу про поміч.
Доводиться кричати,
Що я шукаю роботу!
Я втратив роботу,
Втратив її.
Ооо! Втратив!»
Уже після цього Джею почали надходити пропозиції, але він вирішив не зупинятися на досягнутому і презентував ще один відеокліп. Цього разу він наклав текст про свої страждання в ролі безробітного, бажання якнайшвидше працевлаштуватися, а також про те, як саме готовий допомогти новому роботодавцю, на музику групи Abba — Mamma Mia.
Креатив спрацював. Менше ніж за місяць на сторінці з'явилося ще одне відео, в якому Джей Біч проспівав: «Я отримав роботу! Отримав роботу».
Виявилося, Джей влаштувався маркетологом в Crowdfunder UK. Зараз він вже освоюється на новій посаді.
Раніше Work.ua розповідав про ще одну винахідливу шукачку, яка
Читайте також
Щоб залишити коментар, потрібно увійти.
1 коментар
Александр Филимонов 06.07.2021, 19:24