Які перепони, створені війною, найбільше заважають українцям шукати роботу — опитування Work.ua
Work.ua провів опитування і виявив, з якими проблемами під час працевлаштування шукачі стикаються найбільше зараз, коли йде війна.
За час воєнних дій росії на території України багато громадян на жаль втратили роботу та стикнулись з питанням пошуку нової. Адже в цей складний час важливо мати хоча б фінансову безпеку. Але і на цьому шляху трапляються перешкоди. Тож Work.ua провів опитування серед шукачів, щоб дізнатись, що саме зараз найбільше завдає українцям складнощів під час пошуку нової роботи.
🔹 Дані опитування показали, що найпоширеніша перепона — відсутність вакансій у населеному пункті, де перебувають респонденти. Цей варіант відповіді вибрали34% шукачів.
🔸 На другому місці перешкода, що домінує в результатах подібних опитувань й у мирні часи. Це недостатній рівень оплати праці — 21% шукачів так відповіли.
Work.ua нещодавно публікував аналітику ринку праці до початку війни та після. Стосовно заробітної плати, у резюме шукачів вона майже не змінилася з початком війни. Станом на 29 березня бажана зарплата, яку вказували в резюме, була 15 567 грн.
Але цього не можна сказати про зарплати у вакансіях. Після початку війни показник зростав до 15 035 грн (8 березня), але потім знизився до 13 736 грн за даними на 29 березня, тобто на 11%.
На це впливає багато факторів, від економічного стану в країні до можливості роботодавця підтримувати виробництво та надавати послуги.
🔹 Відповідь «Не знаю, де і як шукати роботу», вибрали 18%. Work.ua має декілька ініціатив, що допоможуть таким шукачам:
🔸 Війна похитнула нервову систему кожного громадянина України, тож психологічний стан заважає шукати роботу 12% респондентів. Порадимо вам прочитати статтю «Як жити далі, коли навколо війна». Розуміємо, що до нових обставин складно звикнути, але це ті реалії, у які ми з вами вимушено потрапили й з якими поки що доведеться миритися. Тож задля того, щоб не мати фізичних або психологічних хвороб через нервове перенавантаження, тим, хто зараз у відносній безпеці, потрібно отямитись і повернутись до звичайного життя, наскільки це можливо.
🔹 За результатами опитування, 8% громадян не мають можливості фізично з’являтись на роботі. Щодо технічних можливостей для віддаленої праці, їх не мають 4% респондентів. 3% — знаходяться в зоні бойових дій.
Звертаємо вашу увагу: опитування проводилося на сайті Work.ua серед зареєстрованих користувачів, які на момент дослідження відвідували сайт.
Підкажіть, якої саме роботи і де багато? Цікавить мене і моїх коллег, які без роботи, дякую!
Анна Ціра19.04.2022, 17:38
Немає доходів, неможливо утримувати житло. Бажання не співпадають з можливостями. Пропозиції роботи обмежені відповідно до попиту на неї. Так, профспілки скоротили, або ліквідували, тому підприємство з надаванням житла знайти майже неможливо. Перспективи майбутнього і у мирний час примарні.
Вера Десяткина21.04.2022, 12:32
Работы много? Я в Киеве ищу уже 2 недели, при том очень активно! Да, на ворке есть вакансии, но или узкой специалищации, либо не понятно зачем они выставляют объявления. И резюме и анкеты скидываешь, звонишь, но не берут. Либо пока не актуально, либо пока нет вакансий. И это не потому, что я им не подхожу(так как они даже еще ничего не спрашивали и меня не видели и если надо, я перехожу на украинский язык), а просто что пока не актуально/не нужно/ждем возвращения своих и т.д. И да, я спустилась с небес на землю, готова на любую работу, даже продавца(опыт работы в разных сферах продаж 20 лет). Так что, работы очень мало, требований хотят миллион, так как спрос на работу в разы выше, чем предложений!
Ольга Прядко19.04.2022, 17:09
Я работаю в торговле, официально числюсь на работе, но моё руководство отказывается предоставлять мне работу, и не выплачивает никакой компенсации, подработку найти невозможно, что делать таким людям?
У меня тоже самое. Работаю в торговле. Меня в отпуск за свой счет,а блатные работают и руководящие сотрудники.
Владимир Гаркавенко19.04.2022, 21:13
Так у многих, работу делают несколько человек, как правило это руководители направлений или отделов, рядовые сотрудники же, сидят дома за свой счет
Юрий Тобота19.04.2022, 18:43
Основная препона,которая в этой стране была до войны,есть (сейчас это,в принципе,понятно) и будет
всегда - жадность и алчность работодателей. Уехавшие в европу и др.цивилизованные регионы люди,которые устроились и получают за свой труд нормальное вознаграждение,а не [образливий вислів видалений модератором Work.ua] на хлеб,воду и коммуналку,врядли вернутся. И будут правы. Издеваться на людьми такими зарплатами (хотя бы до войны) - это преступление не меньше,чем сама война.
Абсолютно. Я викладач англійської з багаторічним стажем. Запросили на співбесіду. Оплата — 50 грн за урок. Це як взагалі?
Михаил Мельниченко19.04.2022, 23:47
Пачка цигарок дороже коштує.
Анна Максименко22.04.2022, 12:03
А, забула додати. Причина, чому такі цікаві розцінки - війна. Тобто, у компанії, там, у Львові, війна, а у мене в Дніпрі - глибокий тил і взагалі курорт. Фіг його зна, як взагалі на таке реагувати...
Esref Dogan20.04.2022, 09:41
Давайте зателефонуємо та обговоримо це запрошення
Роман Романов12.05.2022, 14:42
то йдіть працювати...
Елена Чепурко19.04.2022, 23:25
100%
Елена Чепурко19.04.2022, 23:25
😭😭😭
Vfhbyf Vuhanova20.04.2022, 11:14
Згодна 200%
Наталия Сайфуллина20.04.2022, 15:06
Згодна. Але для винаєму мешкання все одно недостатньо((
Artem Barbashev29.04.2022, 16:54
Поддерживаю. Может хоть война научит работодателей чему-то. Поймут, что основной ресурс это всё таки люди, а не их накопления, которые им уже и девать некуда.
Олена Симоченко19.04.2022, 19:13
Роботодавці не дуже хочуть брати на роботу переселенців. Як тільки бачуть прописку другого міста і області.
мало того, і до цього часу багато хто готовий був брати молодих, дарма що дурне й ледаче, зате молоде, та ще й зарплатню давали вдвічі-втричі більше ніж тим, хто страрше, хоть вони й досвічені. місто блотних
Николай Добош19.04.2022, 21:13
Роботы полно . На платить за работу никто не хочет. От проблема!
Сто процентов.Либо копейки,либо вообще ничего.Нам бы бундестаг в правительство.У немцев в 2017 году минимальная часовая ставка была 8.5€,сейчас ещё выше.
Галина Лещенко19.04.2022, 21:58
Найти работу бухгалтера в 50 лет, в Одессе,и до войны было трудно,а сейчас- вообще- нереально,а з/п- 8-10 тыс,и огромный конкурс
Анастасия Малько19.04.2022, 22:35
У нас и до войны работы не было. И зарплата по городу (областной центр) в 8 тысяч считалась пристижной для простого люда (чиновники у нас хорошо зарабатывают, а мэр славится самым большим количеством заместителей, поэтому средняя как всегда где-то посередине), а теперь ещё уйма переселенцев, конечно вакансий нет вообще. Мы со времен пандемии работаем на полставки, и получаем минималки, и выхода не видно. А цены в магазинах выросли в два раза за последний месяц, плюс комуналка.
Олександр Богуш19.04.2022, 22:58
В Україні офіційно мешкає 200тис. євреїв, але хочуть і вже керують країною українців у 40 з гаком мільйонів. На наступних виборах знову за мойшу будете голосувати?
А Ви можете керувати краще? Що це за вкиди провокаційні? Такі речі взагалі неприпустимі. Так думають тільки ті, що самі нічого не вміють робити, а іншим - просто заздрять. Дуже схоже на риторику кремля, нажаль. Подавайте свою персону на вибори, або зараз, на головнокомандуючого. Диванні війська завжди найрозумніші
Елена Чепурко20.04.2022, 19:21
А ви проспонсруєие підготовку, бо для того, щоб піти на виборчу компанію треба не один мілльон мати
Олександр Козир01.05.2022, 19:20
Доброго дня, скажу за себе як можу бачити субективно виключно наші роботодавці вважають робітників за людей які в якійсь мірі від них залежних тому і до них таке ставлення збоку звичяйних робітників. Ні яка розвинута людина не мае бути залежна від керівника якому надані такі поноваження та важілі які людину як робітника угнітають, по перше не виплата заробітньої плати вчасно , погроза звільнення , позбавлення людини часу на відпочинок в обідню перерву , понаднормова праця яка не оплачуеться, або оплачуеть не в повному обсязі. А цьому сприяе відсутність малого та середньго бізнесу як такого в країні. Сам буд малим підприемцем та за часів прйняття нового податкового кодекса був вимушений їхати за кордон на роботу. Так як кількість вакансій вкрай мала единим виходом для держави е малий бізнес, який за часів Януковича знищили. Скажу так люди на роботу на підприемства я б не надіявся кількість робочих місць й надалі буде скорочуватись передусім така тенденція буде спричинена автоматизаціею виробництва. На підприемствах буде встановлюватись нове роботизоване обладнання, а сфера послуг в свою чергу буде переповнена. Що кожен хто шукае роботу впершу чергу задасть собі питання чи його роботодавець, здатний подумати за своїх робітників. За таких умов всі роботодавці надіялись на краще а вийшло як завжди.
Михаил Мельниченко19.04.2022, 23:39
Получается, больше половины ищущих либо недовольны оплатой,либо нет вакансий.Думаю,этот процент намного выше.Учитывая уровень цен,который соревнуется с Европой,реальная оплата держится на уровне 5000-9000 грн.Это могут подтвердить большинство,кто ищет работу.Причем за основу идёт установленная государством минималка.Любое объявление с людской оплатой труда -за пределами Украины.
Нажаль так, як країна буде мати розвиток, якщо молодь поїде😞
Оксана Титаренко20.04.2022, 11:07
Ну а те що є накази по підприємствах не оформлювати місцевих а тільки біженців ..І що робити?
Вячеслав Литвинов20.04.2022, 11:31
Чо вы все ноете о низких зарплатах и об отсутствии работы? Зайдите на сайт Минфина, там на жовто-голубом глазу официально заявляют о СРЕДНЕЙ ЗАРПЛАТЕ на Украине 26 000 (двадцать шесть) ТЫСЯЧ гривен, март 2022 года. Видно что вы, уважаемые соискатели, живете просто в другой реальности, или все поголовно - лентяи, бездари, без опыта и образования. Впрочем, как и я :)
перш ніж сперечатися, підскажіть будьласка, ким Ви працюєте, Ваш вік, місто, рівень з/п.
Окрім того, математи в мінфіні ще ті.. на 100 чоловік з з/п 10000 досить взяти одного з з/п 1000000 і отримаєте 20000. ну... вони беруть середнє арифметичне, нажаль, і видають це за дійсність
Олександр Козир01.05.2022, 19:26
26 000 і не одна з цих вакансій нічого не виробляе менеджера директора як в присказці два гетьмана да один козак.
Олександр Козир01.05.2022, 19:29
а про середньоарифметичну заробітню платню в пору анекдоти складати по факту вона гуляе від регіона до регіона і складае 5000-8000 тис.
Олександр Козир01.05.2022, 19:43
У нас на работе ввели ежегодную проверку у нарколога и психиатра, плюс справка о несудимости. Видимо подозревают, что трезвые и нормальные люди за такую зарплату работать не будут.
Сергей Мельник20.04.2022, 15:45
Последние полтора года в связи с ковидом я не мог найти нормальную работу в Украине. Пришлось ехать в Польшу на склад. В феврале по окончанию визы вернулся и попал в войну. В Украине же зарплаты низкие, а работы вагон. В СССР было проклятие: "Чтобы ты жил на одну зарплату". И сейчас эта поговорка актуальна. Имея стаж 14 лет, я могу от силы заплатить за квартиру и купить поесть. О покупке одежды, мебели, и поехать отдохнуть и речи быть не может (даже с подработками). На других смотришь - спортивные машины меняют каждый день. Даже работая одновременно на трех работах и близко не купить таких машин. Сколько нужно образований, лет, стажа или хитрожопости, тут, в Украине, чтобы у тебя была нормальная современная недорогая машина, возможность ездить в отпуск, покупать себе одежду. Разве это много? "Ишь чего захотел", - скажут. "Это же Украина. Хочешь жить умей вертеться". Как уж на сковородке, как вша на гребешке, мать их ё... Либо воруй, либо живи на одну зарплату. Если после победы над росией не изменится экономическая модель Украины и не пересажают всех воров и коррупционеров, то отсюда уедут все, кто куда. Но ожидать хорошего не приходится. После войны будет в десять раз хуже, потому что будет период восстановления. И не начала ни конца.
Більшість, то родичі, діти і прочее шобло, що живе на крадених грошах, навіть зараз під час війни гуманітарна продаеться або ховається, гроші крадуться, взагалі таке відчуття, що нічого не міняється і не буде, бо до влади нажаль завжди приходять ті, що заробляють, а не віддають, ганьба, ситуації та люди не міняються😞
Олександр Козир01.05.2022, 20:49
В державі немае виробництва на додану собівартість ми основний постачяльник ресурсів та людської сили, ІТ спеціалістів в світі. За роки незалежності було згорнути 85 відсотків виробництва а ті кошти які мали бути вкледені їх не вкладали. Так як під проценти покласти легше і не треба чиновникам на лапу давати за кожну бумажку і погодження. Армія бюрократів та корупціонерів відлякала з країні інвестицій на таку суму що у кожній сімї була би машина, дім та рівень життя не гірше чим у Польщі.
Олександр Козир01.05.2022, 21:02
Укріїна веде 8 років війну . В державі був ЛПЗ Луганський Патронний Завод, на початку 2015 року патрон коштував 12 грн 7.65х42. Керівництво Оборонпрому оголосило що веде переговори про будівництво такого нового заводу з чотирма фірмами по виробництву боеприпасів зараз 2022 рік як ви думаете чому такий стратегічний завод не побудований? При ціні на той же боеприпас вже 40 грн за шт.На мою думку можновладці дограються дайте війні закінчиться. ТЕРОБОРОНА запитае хто як і коли закопав завод.
Олександр Козир02.05.2022, 00:00
Спіробітники ЛПЗ що переїхали до Кременчуга змогли наладити виробництво станків та устаткування для випуска 7,62х42. Свій завод бери й будуй і закордонних фірм не треба. В той час голова оборонпрому ще з 2016 навіть не поцікавився, ліпше за кордоном закупати та відкати брати. ПОЗОР ОБОРОНПРОМУ І ГАНЬБА.
Олександр Козир02.05.2022, 00:02
[посилання видалено модератором Work.ua] співробітники працюють і випускають за контрактом замовлення.
Олександр Козир02.05.2022, 00:06
Після закінчення війни наша громадська організіція і тероборона з Президентом поспілкуемся чому наш "СпецТехноМаш" оборонпром так ігноруе.
Олександр Козир02.05.2022, 00:09
ДБР буде направлена інформація що до осіб зацікавлених в закупівлі боеприпасів закордоном.
Кирило Джейд20.04.2022, 17:23
Кращий варіант роботи - на іноземну кампанію, бо в них хоч якось передбачені подібні ситуації.
Кращий варіант включити голову та рахувати кожну копійку як це роблять в інших країнах. Наші заробідчяни щороку привозять достатню кількість іноземної валюти. Децентралізація систем управління та надання регіонам більшого самоуправління на місцях дала поштовх, але в свою чергу цим можуть скористатись можновладці на місцях. Про аудит та перевірки я мовчу так як це безуспішна практика подвійна бухгалтерия та грожі у офшорах це біч нашого часу. Якщо президенти таким займаються, треба чітко усвідомити від корита ніхто так не піде посади за них гроші заплачені. Їх треба відбити а тут війна як по маслу можна і гум допомогу продавати за гроші.
Елена Чепурко02.05.2022, 11:34
За все треба спитати, с самого початку незалежної України звідки статки у кравчука, кучми, пінчука, ахметова,пороха, чому все стратегічне в особистих руках і чому в нас так мало свого виробництва і т. Д... Багато запитань, а відповідей немає, є тільки заробітчани і пенсіонери😞
Андрей Михайлович20.04.2022, 18:41
Нужно создавать кооперативы с поддержкой гражданских организатций и развивать все сферы промышленности, торговли, образования и медецыны. Чтобы налоги шли напрямую в эти местные фонды , а не бюрократам и чиновникам
Так маеш рацію свого часу в 20-х роках минулого століття такі коперативи і Нова економічна політика дала змогу підняти державу з колін так як в тких коперативах корупційним схемам місця не буде.
Олександр Герасименко23.04.2022, 13:16
Почитал комменты и понял, что страну нужно менять коренным образом, чтобы у власти были здравые люди заботящиеся о простых людях и их благоустройстве. Дай Бог честных у власти , а барыг и воров убери подальше, чтобы их запаха небыло на долгие годы. Прежде всего , покаяния всем нам , чтобы Бог отвёл войну от нас ...а может она и нужна, чтобы тут всё переменилось ? Иначе ничего не измениться и будем , как и раньше жить в [нецензурна лексика видалена модератором Work.ua].
Марк Яцин23.04.2022, 23:42
Скажу так, по факту сейчас в Киеве кол-во вакансий сократилось с почти 5К до 2К большинсво же этих оставшихся работодателей либо откладывает собеседование "до лучших времен" либо предлагают заведомо низкую ставку. Продажы розничные мертвы, там ловить нечего. Но из хорошего, прям сейчас можно устроиться на Новую Почту оператором, ставка 15К либо подсобником в бригаду разбирать завалы в Буче, Бородянке, под Черниговом и тд с такой же оплатой. Кстати, я на ютубе регулярно снимаю про работу в Украине, мой канал если что)))
Artur Fedenko24.04.2022, 15:19
Работы и правда - полно. Но оплата просто смешная. Ситуация как в анектоде, где хотят чтобы работал как умный, а платить как глупому.
Виктор Булыух25.04.2022, 16:26
Прочёл почти все коменты.
Имхо, работа сейчас в торговле, водитель, сто, на удалёнке, врачём, ну и др. для тех, кто на бюджете, найти или работать дальше (некоторые возобновили деятельность), можно. А вот для таких, как я - работяг сварщиков, найти или возобновить, большая проблема! Почему? Всё просто - логистики нет. И для фирмы, где объём и поток, это ступор, тупик! Металло базы закрыты, малярки закрыты, ну и тд. Вижу выход такой, начать своё дело. Сварочный и болгарки с др инструментом есть, а вот вопрос с так сказать диспетчеризацией, это пока не ясно, как и что. Давать объяву на олх?... Если б тут была такая услуга, ну да, это новая фича для сайта, а что!?...
В общем как всегда у нас - спасение утопающего дело рук..., ну вы поняли. Да, на этот случай (войны) не было доктрины, ни кто не планировал, что делать гражданским, на что и как жить. Хорошо, что гуманитарка выручает и друзья с возможностями и пониманием, что нужно помочь. Да-да, именно простые люди, не аппарат. По системе и аппарату чинуш, выплаты только тем, кто работал официально, а тем, кто неофициально?...
Ещё варик, работа в зсу, там сейчас зп высокие, но! Но ни всех туда берут)
Всем мир и найти работу.
Олег Демшевский26.04.2022, 23:48
Как сейчас вообще устраиваться оффициально на на новом месте если тебя в любой момент может дернуть военкомат...
Спокійно, за вами зберігається місце, якщо ви влаштовані офіційно)), інший бік війни, без відповідальні власники компаній спекулюють і влаштовувати не хочуть, 2 неділі один, потім інші, знаючи, що воєнний стан і пожалітися немає кому і за це нічого не буде.
Василь Грищук28.04.2022, 01:01
Безліч не працевлаштованих робітників призовного віку зависли в процесі пошуку роботи тільки тому, що працедавцю небезпечно наймати такого працівника, адже, якщо він буде призваний в армію, а це може статися після прийому на роботу на другий день чи там через тиждень, то йому знову треба шукати працівника. Не знаю, чи за законом ще й необхідно буде виплачувати зарплату і зберігати місце? Працедавець знову шукає працівника і його теж призивають. Знову треба платити зарплату і зберігати місце, третього він вже не буде брати, бо сам збанкрутує. Так і підприємець і претендент залишаються у підвішеному стані. Жінкам ще можна влаштуватися, їх в армію не забирають, але й для них чоловіча робота не всюди світить...
67 коментарів
Щоб залишити коментар, потрібно увійти.
Дмитрий Асманов 19.04.2022, 15:38
Елена Чепурко 19.04.2022, 17:20
Анна Ціра 19.04.2022, 17:38
Вера Десяткина 21.04.2022, 12:32
Ольга Прядко 19.04.2022, 17:09
Анна Ціра 19.04.2022, 17:39
Анна Ковалева 19.04.2022, 20:18
Владимир Гаркавенко 19.04.2022, 21:13
Юрий Тобота 19.04.2022, 18:43
всегда - жадность и алчность работодателей. Уехавшие в европу и др.цивилизованные регионы люди,которые устроились и получают за свой труд нормальное вознаграждение,а не [образливий вислів видалений модератором Work.ua] на хлеб,воду и коммуналку,врядли вернутся. И будут правы. Издеваться на людьми такими зарплатами (хотя бы до войны) - это преступление не меньше,чем сама война.
Інна Афанасьєва 19.04.2022, 18:47
Esref Dogan 19.04.2022, 20:41
Анна Максименко 19.04.2022, 20:53
Михаил Мельниченко 19.04.2022, 23:47
Анна Максименко 22.04.2022, 12:03
Esref Dogan 20.04.2022, 09:41
Роман Романов 12.05.2022, 14:42
Елена Чепурко 19.04.2022, 23:25
Елена Чепурко 19.04.2022, 23:25
Vfhbyf Vuhanova 20.04.2022, 11:14
Наталия Сайфуллина 20.04.2022, 15:06
Artem Barbashev 29.04.2022, 16:54
Олена Симоченко 19.04.2022, 19:13
Esref Dogan 19.04.2022, 20:42
Марина Чистякова 20.04.2022, 11:07
Esref Dogan 20.04.2022, 12:17
Розалина Рибалка 19.04.2022, 19:24
Елена Чепурко 19.04.2022, 23:23
Алексей Антипов 19.04.2022, 20:08
Олександр Ожегов 19.04.2022, 21:43
Николай Добош 19.04.2022, 21:13
Михаил Мельниченко 19.04.2022, 23:44
Галина Лещенко 19.04.2022, 21:58
Анастасия Малько 19.04.2022, 22:35
Олександр Богуш 19.04.2022, 22:58
Елена Чепурко 19.04.2022, 23:29
Карлівськая Районна Філія Полтавського Оцз 20.04.2022, 15:04
Елена Чепурко 20.04.2022, 19:21
Олександр Козир 01.05.2022, 19:20
Михаил Мельниченко 19.04.2022, 23:39
Елена Чепурко 20.04.2022, 11:24
Оксана Титаренко 20.04.2022, 11:07
Вячеслав Литвинов 20.04.2022, 11:31
Елена Чепурко 20.04.2022, 11:50
Олександр Ожегов 21.04.2022, 22:08
Окрім того, математи в мінфіні ще ті.. на 100 чоловік з з/п 10000 досить взяти одного з з/п 1000000 і отримаєте 20000. ну... вони беруть середнє арифметичне, нажаль, і видають це за дійсність
Олександр Козир 01.05.2022, 19:26
Олександр Козир 01.05.2022, 19:29
Олександр Козир 01.05.2022, 19:43
Сергей Мельник 20.04.2022, 15:45
Елена Чепурко 20.04.2022, 19:28
Олександр Козир 01.05.2022, 20:49
Олександр Козир 01.05.2022, 21:02
Олександр Козир 02.05.2022, 00:00
Олександр Козир 02.05.2022, 00:02
Олександр Козир 02.05.2022, 00:06
Олександр Козир 02.05.2022, 00:09
Кирило Джейд 20.04.2022, 17:23
Олександр Козир 01.05.2022, 21:15
Елена Чепурко 02.05.2022, 11:34
Андрей Михайлович 20.04.2022, 18:41
Олександр Козир 01.05.2022, 21:23
Олександр Герасименко 23.04.2022, 13:16
Марк Яцин 23.04.2022, 23:42
Artur Fedenko 24.04.2022, 15:19
Виктор Булыух 25.04.2022, 16:26
Имхо, работа сейчас в торговле, водитель, сто, на удалёнке, врачём, ну и др. для тех, кто на бюджете, найти или работать дальше (некоторые возобновили деятельность), можно. А вот для таких, как я - работяг сварщиков, найти или возобновить, большая проблема! Почему? Всё просто - логистики нет. И для фирмы, где объём и поток, это ступор, тупик! Металло базы закрыты, малярки закрыты, ну и тд. Вижу выход такой, начать своё дело. Сварочный и болгарки с др инструментом есть, а вот вопрос с так сказать диспетчеризацией, это пока не ясно, как и что. Давать объяву на олх?... Если б тут была такая услуга, ну да, это новая фича для сайта, а что!?...
В общем как всегда у нас - спасение утопающего дело рук..., ну вы поняли. Да, на этот случай (войны) не было доктрины, ни кто не планировал, что делать гражданским, на что и как жить. Хорошо, что гуманитарка выручает и друзья с возможностями и пониманием, что нужно помочь. Да-да, именно простые люди, не аппарат. По системе и аппарату чинуш, выплаты только тем, кто работал официально, а тем, кто неофициально?...
Ещё варик, работа в зсу, там сейчас зп высокие, но! Но ни всех туда берут)
Всем мир и найти работу.
Олег Демшевский 26.04.2022, 23:48
Елена Чепурко 27.04.2022, 09:53
Василь Грищук 28.04.2022, 01:01