Рекламна кампанія називається «Hello, we are from Ukraine!» і спрямована на потенційних клієнтів Rocketech у Європі та США. Проте вона просуває не послуги компанії, а заклик продовжувати роботу з українськими IT-фахівцями.

«Ми спостерігаємо тривожну тенденцію: іноземні партнери та клієнти відмовляються працювати з IT-компаніями та спеціалістами, що залишилися на території України. Побоюючись ризиків, великі американські та європейські замовники розривають чинні контракти або задля спокою вимагають замінити українських розробників на спеціалістів з інших країн», — розповідають в Rocketech.

Велика частина розробників, які працюють в компанії, живуть в Україні. І хоча самі Rocketech з відмовами іноземних партнерів у співпраці ще не стикалися, вони кажуть, що розуміють ризики.

Тому вирішили звернутися до маркетингових інструментів — розмістили рекламні оголошення з посиланням на відкритий лист у себе на сайті. У ньому закликають компанії з інших країн продовжувати давати роботу українцям, наголошуючи на тому, що багато айтішників знаходяться в відносній безпеці та готові продовжувати роботу.

«Ми пропонуємо іншим компаніям підтримати нашу ініціативу та змінити свої рекламні повідомлення для іноземних клієнтів. Водночас ми підіймаємо інформаційну хвилю, за допомогою якої прагнемо розповісти партнерам із Європи та США найголовніше: українські розробники можуть успішно працювати. Зараз», — діляться в компанії.

Раніше Work.ua розповідав, що команда EvoTalents.School надала 5 безкоштовних місць на своєму курсі «IT-рекрутинг з нуля» тим, хто хоче опанувати нову професію.


Читайте також