У 2021-2022 роках у Fingersoft випробовували чотириденний робочий тиждень і шестигодинний робочий день ​​п’ять днів на тиждень. Так у компанії намагалися знайти оптимальний графік роботи, який би й співробітникам підходив, й позитивно впливав на бізнес-результат, пише GamesIndustry.biz.

Тоді в експерименті взяло участь близько 50% команди. Зрештою «шестигодинний робочий день показав більше переваг для співробітників», тому Fingersoft вирішив прийняти його назавжди й лишити при цьому 90% зарплати.

За словами CEO компанії Яакко Кульмаойя, існують різні способи значно покращити добробут працівників, зберігши або навіть підвищивши рівень продуктивності.

«Запроваджений графік роботи дає працівникам можливість краще балансувати між роботою та вільним часом. Стосовно продуктивності, ми помітили: що краще почувається працівник, то кращий його чи її внесок у роботу, то позитивніша атмосфера в команді», — додав він.

Нагадаємо, Work.ua проводив опитування серед користувачів сайту і дізнався, що вони думають з приводу чотириденного робочого тижня. Виявилося, що українці хотіли б працювати 4 дні на тиждень, але вільний день все одно витратять на роботу.


Читайте також