Прийом заявок триватиме до 31 травня 2023 року, після цього форма закривається. У конкурсі переможцями стануть лише три учасники. Надалі вони впродовж 10 годин будуть дивитися ТікТок, потім заповнять документ, де зазначать нові тенденції, які помітили. Потім переможці отримають по 1 000 доларів від маркетингової агенції.

Щоб подати заявку, кандидатам необхідно:

  • мати обліковий запис у TikTok;
  • знати, як працює соцмережа;
  • вміти відстежувати тренди;
  • бути старшим/-ою за 18 років.

В анкеті кандидати мають написати про себе від 100 слів про те, чому вважають, що підходять для цієї роботи. А ті, хто напише це також і у твітері та відмітить @ubiquitousofficial, отримають пріоритет у процесі відбору.

Кандидатів повідомлять про перемогу електронною поштою протягом 7 днів після дати закриття анкетування.

Раніше Work.ua розповідав, що тепер на Дія.Освіта понад 50 освітніх серіалів про професії.


Читайте також

Без сушених манго, M&M’s та масажу: Google скорочує витрати на утримання офісів