12 кандидатів за 3 місяці Керівник клієнтського сервісу у Києві
Олександр, 53 роки, Київ
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- ПМО, ПМ, Міжнародна компанія, 1 рік 3 місяці
Ще 4 резюме цього кандидата
QA engineer, Київ, 2 дні тому
Тренер з навчання персоналу, Київ, 6 днів тому
Коуч, менеджер з навчання, Київ, 6 днів тому
Керівник служби контролю якості, Київ, 6 днів тому
Розміщуйте вакансію безкоштовно щомісяця
Щомісяця кожна компанія має можливість безкоштовно розміщувати одну вакансію.
Ivan, 32 роки, Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
- Head of customer support, Uproad, 2 роки 9 місяців
Приховано, 25 років, Київ
- Customer support manager, Denver Appliance Repair, 4 роки 6 місяців
60 000 грн
Дмитро, 27 років, Київ, Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Client Support Manager, Epicentr M, 2 роки 4 місяці
Roman, 30 років, Київ
Роман Безушко Вовлечён в индустрию азартных игр с 13 лет. Вывели с командой на 1 место локальный покер-рум на pokerscout.com В работе главное небезразличие и тяга к знаниям. Ищу возможность оставить жирный...
Ольга, 38 років, Київ, Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Team leader, Gamedev “SlotsCity”, 3 роки 2 місяці
Vlad, Київ
Вища освіта
Освіта: 01.2007 - 01.2013: Energy (UIPA)....
Herasimov, 22 роки, Київ
Herasomov Daniil PSP /Payment Specialist About Me Получил значительный опыт работы с онлайн казино и в целом в гемблинг и беттинг сфере. Опыт работы антифрод специалистом. Опыт работы с платежными системами...
Михайло, 22 роки, Київ
Михайло Чорноус ПРО МЕНЕ: Я амбіційна та завзята людина, яка хоче навчатися новому, розвиватися і ставати краще. Маю значний досвід комунікації з клієнтами і вирішення конфліктних ситуацій, а також...
Ще 2 резюме цього кандидата
Управляющий проектами, Київ, 3 тижні тому
Керівник середньої ланки, Київ, 3 тижні тому
Veronika, 45 років, Київ
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Account Director, Ant © Hill, 1 рік 9 місяців
Ігор, 36 років, Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
- Head of customer support, Onlinemarket, 1 рік 3 місяці
Марина, 44 роки, Київ
РЕЗЮМЕ НАПРЯМОК РОБОТИ: • контакт-центр, клієнтська підтримка, контроль якості, клієнтський сервіс, дистанційне обслуговування (розвиток/оптимізація/поточна координація діяльності/організація продажів тощо...