Резюме від 22 квітня 2024 Файл

Валерія

Адміністратор готелю

Вік:
31 рік
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 3 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Лаціна-Зінчук Валерія Андріївна
Адміністратор готелю, 20 000 грн
Вік:31 рік

Контактна інформація
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (будь-який месенджер)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета : Використання та вдосконалення своїх професійних якостей і навичок, здобутих за роки роботи в готельній сфері для надання гостям послуг високої якості та оптимізації продажу. Набуття і удосконалення нових знань у тонкощах роботи всіх департаментів готелю.
Досвід роботи
Адміністратор служби прийому і розміщення
З 09.2021 по нинішній час (2 роки)
ГК «Ріус», Львів (Готельний бізнес)
• Вдалий Досвід співпраці з представниками організацій ООН / Червоний хрест / Посольство Ізраїлю
• Організація прийому представників шоу-бізнесу України та міжнародної зірки.
• бронювання номерів
• прийом, реєстрація, розміщення і виписка відвідувачів
• проведення взаєморозрахунків з постояльцями і підготовка звітної документації; надання повної інформації про послуги готелю при особистому спілкуванні і по телефону;
• контроль над дотриманням правил проживання і експлуатації номерів; контроль якості обслуговування відвідувачів
• координування роботи персоналу готелю
• координування і організація роботи покоївок
• контроль якості підготовлених номерів до поселення
• розподіл роботи з урахуванням штатного розкладу покоївок
• Врегулювання конфліктних та нестандартних ситуацій.
• досвід вирішення конфліктних ситуацій;
• навички спілкування з відвідувачами згідно стандартів обслуговування
• знання документообігу;
• досвід розрахунково-касових операцій
• вміння працювати в режимі багатозадачності;
• навик ведення переговорів та ділової переписки;
Касир/адміністратор зала
с 10.2020 по 12.2020 (2 місяці) NOVUS, Ірпінь (торгівля)
ведення касових операцій;
робота з касовим апаратом, терміналом, сканером, кардрідером та ін.; складання касової звітності
проведення інкасації;
прийом, облік, видача, зберігання грошових коштів; проведення інвентаризацій, переоцінки, переміщень; прийом товару;
здача магазину під охорону.

Головний фахівець з діловодства та канцелярії
с 07.2020 по 08.2020 (1 месяц)
"Райфайзен Банк Аваль", Київ, Київ (банківська\юридична сфера)
-Організація роботи канцелярії.
• Забезпечення своєчасного оброблення кореспонденції, що надходить та відправляється, її доставляння за призначенням.
• Здійснення контролю за строками виконання документів та їх правильним оформленням.
• Організація роботи з реєстрації, обліку, зберігання та передавання до відповідних структурних підрозділів документів поточного діловодства, у тому числі наказів і розпоряджень керівництва, з формування справ та їх здавання на зберігання.
• Вживання заходів щодо забезпечення працівників служби діловодства необхідними інструктивними та довідковими матеріалами, а також інвентарем, обладнанням, оргтехнікою, технічними засобами управлінської праці.
• Контроль за правильним формуванням, зберіганням та своєчасним здаванням справ до архіву, підготування довідок про додержання строків виконання документів.
• Забезпечення друкування та розмножування службових документів.
-Знання, розуміння і застосовання діючих нормативних документів.
• Знання і виконання вимог нормативних актів про охорону праці та навколишнього середовища, дотримання норм, методів і прийомів безпечного виконання робіт
Бариста
с 02.2020 по 04.2020 (2 месяца) “Фора», Київ (Торговля)
Висока культура спілкування з клієнтами; Робота в системі R-Keeper;
Знання асортименту бару;
Володіння технікою приготування коктейлів; Навички приготування високоякісної кави; Ведення касової документації, зняття каси; Досвід проведення інвентаризацій;
Головний експерт Управління збору заборгованості мікробізнесу ДПЗРК
с 11.2018 по 12.2019 (1 год 1 месяц)
"Райфайзен Банк Аваль", Київ (банківська\юридична сфера)
Обробка юридичної документації.
Консультація регіональних колег з юридичних питань. Прийом вхідних дзвінкі.
Ділова переписка.

Аcистент генерального директора
с 11.2017 по 07.2018 (8 месяцев)
"Лесаффр Украина", Київ (ООО "Лесаффр Украина" - підприємство Групи Лесаффр, світового лідера в області виробництва дріжджів та інгредієнтів для хлібопечення.)
прийом відвідувачів;
прийом телефонних дзвінків; ведення діловодства; організація нарад;
замовлення квитків та бронювання готелів для керівника і інших співробітників під час відрядження;
замовлення канцтоварів для офісу; виконання прохань керівника.
Так само в обов'язки входить знання всіх стосуються діловодства нормативних документів, документообігу, організації діловодства, структури управління, основ володіння оргтехнікою, правил охорони праці.
Адміністратор Служби прийома розміщення і бронювання
с 11.2015 по 12.2017 (2 роки 1 місяць)
ГК "Братислава", Київ (готельно-ресторанний бізнес)
Адміністратор служби прийому і розміщення
з 11.2015 по 12.2017 (2 роки 1 місяць)
ГК "Братислава", Київ (надання готельних, ресторанних послуг.)

бронювання номерів;
прийом, реєстрація, розміщення і виписка відвідувачів;
проведення взаєморозрахунків з постояльцями і підготовка звітної документації; надання повної інформації про послуги готелю при особистому спілкуванні і по телефону;
контроль над дотриманням правил проживання і експлуатації номерів; контроль якості обслуговування відвідувачів;
координування роботи персоналу готелю; врегулювання конфліктних та нестандартних ситуацій.
• досвід вирішення конфліктних ситуацій;
• навички спілкування з відвідувачами;
• знання документообігу;
• досвід розрахунково-касових операцій;
• вміння працювати в режимі багатозадачності;
• навик ведення переговорів та ділової переписки;
• знання ділового етикету;
• Знання іноземних мов;
З навичок, набутих за час роботи, хотілося б відзначити: сумлінність, відповідальність, комунікабельність, стресостійкість, прагнення навчатися новому, вміння працювати в колективі.
Продавець-касир
с 05.2012 по 06.2012 (1 мсяць)
АТБ, Київ (мережа супермаркетов АТБ)
• робота на розрахунково-касовому апараті
• розміщення та викладка товару в торговому залі
• участь в прийомі товару
Освіта
КІМО
Міжнародное право, европейске право, Київ Неоконченное высшее, с 2013 по 2016 (3 года)
Інститут післядипломної освіти. Заочна форма навчання.

КНУ ім. Тараса Шевченка
Інститут Філології.: спец .: мова та література (російська) та англійська мова, Київ
Вища, с 2009 по 2015 (6 лет)
Отримала ступінь магістра за спеціальністю мова та літератута (російський), англійська мова за спеціалізацією вал "літературознавство".
отримала кваліфікацію магістр мови і літератури
-філолог - дослідник
викладач Вищого Навчального Заклади (рус.яз., літ-ра, англ.яз)
-науковий редактор.
Диплом магістра і доповнення до диплома відповідає моделі, яка була розроблена Європейською комісією, Радою Європи і ЮНЕСКО.Данний диплом відповідає українським і міжнародним стандартам.

Додаткова освіта
Harrow House, Swanage, UK (2007,2008 по 1 місяці)
Володіння мовами
• Українська- вільно
• Російська - вільно
• Англійська - вільна
• Французська – середній рівень

Професійні і додаткові навички

• Добре володіння ПК
• Досвідчений користувач офісним пакетом програм
• Вільне володіння програмного забезпечення готелів:
• Fidelio V.8 / Зro Hotel / Servio
• Досвідчений користувач Windows та соцмереж
• Користування розрахунковою системою R-Keeper
• Знання стандартів обслуговування
• Комунікабельність
• Грамотне усне мовлення
• Вправне письмо
• Знання ты дотримання делового этикету
• Вміння приймати швидкі рішення у нестандартних ситуаціях
• Багаторічна практика роботи в колективі
• Практика роботи на посаді керівника
• Високий рівень відповідальності
• Здатність до організації роботи керівника, виконання доручень
• Допомога в організації заходів.
• Творчі здібності
• Здатність до монотонної роботі з документами
• Здатність до організації роботи команди
• Вміння працювати в команді з людьми різного віку
• Організація заходів / організація нестандартних запитів гостей
• Дисципліна і контроль
• Дотримання правил і вимог

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: