Резюме від 5 лютого 2024 Файл

Оксана

Інспектор відділу кадрів

Місто:
Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Грибук Оксана Степанівна

Дата народження: 27.12.1977
Місто проживання м. Житомир
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета: заміщення вакантної посади інспектора відділу кадрів
Освіта:
вересень 1994 р. – червень 1997 р., Вище професійне училище №17, м.Житомира, за професією «Оператор електронно-обчислювальних машин, бухгалтер», диплом кваліфікованого робітника;
червень 1997 р. – січень 2003 р., Житомирський інженерно-технологічний інститут, спеціальність «Менеджмент організацій» та здобула кваліфікацію менеджера-економіста, диплом спеціаліста.
Досвід роботи:
липень 1997 р. - травень 2005 р. – друкарка загального відділу Контрольно-ревізійного управління в Житомирській області;
травень 2005 р. – січень 2012 р. – головний спеціаліст відділу кадрів, головний спеціаліст сектору кадрів, головний спеціаліст з питань кадрової роботи та державної служби відділу правової та кадрової роботи Контрольно-ревізійного управління в Житомирській області;
січень 2012 р. – жовтень 2016 р. - головний спеціаліст сектору кадрів, головний спеціаліст сектору по роботі з персоналом Державної фінансової інспекції в Житомирській області;
жовтень 2016 р. - жовтень 2019 р. – головний спеціаліст сектору роботи з персоналом Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області.
Професійний досвід:
• ведення обліку особового складу організації;
• ведення кадрового діловодства (оформлення прийому, переведення і звільнення працівників);
• формування і ведення особових справ працівників;
• заповнення, ведення, облік і зберігання трудових книжок;
• ведення обліку надання відпусток працівникам та складання графіків відпусток;
• розробка посадових інструкцій;
• ведення табелю обліку використання робочого часу;
• проведення адаптації новопризначених працівників.

Професійні навички:
• впевнений користувач ПК та оргтехніки;
• знання вимог трудового законодавства України;
• знання діловодства;
• вільне володіння українською мовою.
Особисті якості:
Висока відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, уважність, старанність, ціную щирість та гарне ставлення до оточуючих людей, легко навчаюся, шкідливих звичок не маю.
Додаткові відомості:
Маю водійське посвідчення категорії «В»

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: