Резюме від 23 травня 2024 Файл

Віталіна

Менеджер по роботі з клієнтами

Вік:
40 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Андрющенко Віталіна
Анатоліївна
м. Київ, вул. Левітана, 3
моб: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Дата народження 28.08.1983 р.
Листопад 2008 – по вересень 2013:
Начальник відділу обслуговування клієнтів (в підпорядкуванні 18
підлеглих) – кур’єрська служба «Поні Експрес»
- Забезпечувала організацію роботи відділу обслуговування клієнтів
- Відповідала за забезпечення довгострокових стосунків з VIP – клієнтами
- Контролювала якісне виконання замовлень
- Забезпечувала збір та аналіз статистичних даних по роботі відділу
- Ведення претензій від клієнта по якості послуг компанії
- Моніторинг та аудит послуг
- Приймала участь в щоденних зборах, на яких успішно вирішувала
виробничі питання, за допомогою плідної взаємодії з іншими
підрозділами.
- Проводила навчальну роботу з персоналом (стажування, збори)
Досвід роботи
- Приймала участь в процесі логістичного планування
та обов’язки
Травень 2004 – листопад 2008:
Спеціаліст по прийому замовлень – кур’єрська служба «Поні Експрес».
- Прийом і розподіл вхідних дзвінків
- Формування заявок на замовлення кур'єрів
- Прийом клієнтів-відправників в офісі компанії
- Консультаційний супровід до підписання договору з клієнтом
- Ведення ділової переписки
- Співпраця з регіональними представниками
- Внесення накладних в базу даних
- Мала досвід формування рахунків на оплату послуг
- Навички по роботі з експортно-імпортними операціями, співпраця з
митним брокером
Березень 2003 – листопад 2003:
Продавець-консультант – магазин ВАТ «Дніпрянка».
- Набула навички ефективного управління підлеглими
- Результативна робота з Віп-клієнтами, сприяла зростанню продажів і
тривалій плідній співпраці.
- Вмію знаходити нестандартні рішення, щоб підвищити якість послуг, при
Мої досягнення цьому скоротивши час на виконання поставлених завдань.
- Мені вдалось сформувати професійну команду й завдяки наданню якісних
послуг та впровадженню фіксованих замовлень, збільшити кількість
замовлень з 60 до 190 замовлень в день
- Скоротила термін обробки електронних заявок з 2 днів до 1-го, при цьому
знизивши обсяг помилок до 2% до кінця року.
- Розробила і впровадила нову систему звітності, що дозволило скоротити
час підготовки звітів в 3 рази.
- Розширила свої знання про ведення документації та успішно
застосовувала їх на практиці, створювала робочі інструкції, впроваджувала
їх у виробництво, контролювала якість їх виконання.
- Тактичний підхід до клієнта, дотримання його інтересів, робота зі
скаргами, грамотне рішення проблемних ситуацій з мінімізацією витрат
підприємства на відшкодування збитків. При щорічному збільшенні
кількості відправлень на 150 %, кількість офіціальних претензій не
збільшувалась, й не перевищувала 1-2 на рік.
- Успішно проводила стажування нових співробітників і була наставником,
що сприяло процесу адаптації і забезпечувало швидке їх включення в
робочі процеси.
- Вмію ефективно працювати в стресових умовах.
2012 р. – закінчила Державний вищий навчальний заклад «Київський
національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» та здобула
кваліфікацію магістра з економіки підприємства.
2002 р. - закінчила Київський технікум готельного господарства за
спеціальністю «Товарознавство та комерційна діяльність» та здобула
кваліфікацію товарознавця-експерта в митній справі.

Освіта Курси, тренінги:
2004 р. – пройшла спеціалізований внутрішній тренінг «Ефективна робота з
клієнтами»
2005 р. – пройшла спеціалізований внутрішній тренінг «Спілкування з
проблемним клієнтом»
2007 р. – отримала кваліфікаційне свідоцтво особи, уповноваженої на
декларування (пройшла курси підготовки фахівців з митного оформлення
товарів).
Російська, Українська - вільно
Мови
Англійська – pre-intermediate
Технічні навики Вільне володіння ПК, Microsoft Office, Internet, оргтехніка.
Організована, цілеспрямована, ініціативна, результативна, стресостійка,
швидко навчаюсь, порядна, без шкідливих звичок. Маю високу
працездатність - здатна працювати в динамічному режимі з великим
Про себе:
об'ємом інформації. Вмію точно і далекоглядно підходити до тематики,
швидко реагувати на коливання, миттєво приймати рішення,
експериментувати і аналізувати.
Заміжня, дитина шкільного віку, не працюю.
У претендента після декретної відпустки є переваги — свіжий погляд,
Сімейний стан
бажання реалізувати себе і наздогнати колег, і така мотивація часто в рази
вища, ніж у вже працюючого співробітника.
Реалізувати свій творчий, особистісний, професійний потенціал,
Цілі: застосувати і удосконалити свої знання, уміння і навички, для підвищення
рейтингу Вашої фірми.
Бажана з/п Від 18 000 грн

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: