Резюме від 19 квітня 2024 Файл

Наталія

Менеджер по роботі з клієнтами

Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

МИРОНОВА НАТАЛІЯ

Менеджер по роботі з корпоративними замовниками

Зайнятість: повна або часткова
Бажаний оклад: 40 000 грн
Моб.телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Місто проживання: м.Київ
Громадянство: українка
Освіта: вища

Останні роки працювала менеджером по роботі з корпоративними клієнтами, на даний момент відкрита для нових вакансій і навичок, хочу себе спробувати в сфері рекрутингу і розвиватись в цій галузі.
Люди - це самий важливий ресурс в компанії, і правильно підібрати людину яка буде доповнювати команду і приносити позитивний внесок для цієї компанії, дуже важливий момент, який впливає на успіх компанії в цілому.

ДОСВІД РОБОТИ:

Період роботи: 10.2018 р. – пот.момент
Посада: Менеджер з продажу

Період роботи: 11.2013 р. – 09.2018 р.
Посада: Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами
Організація: ProNET, м.Київ
Галузь: ІТ компанія

Посадові обов’язки :
• пошук та залучення нових клієнтів, робота з існуючими
• продаж спеціалізованого ІТ обладнання та ПЗ
• проведення зустрічей, переговори, бізнес листування, відрядження
• супровід замовлень клієнтів від оптимального вибору з асортименту компанії до контролю за дебіторською заборгованістю
• повне ведення клієнта - від замовлення до відвантаження зі складу та дебіторської заборгованості
• підготовка комерційних пропозицій, участь у тендерах
• документальний супровід угод: укладання договорів, оформлення необхідних документів, контроль оплати
• розвиток довгострокових партнерських відносин із клієнтами

Період роботи: 08.2012 р. – 10.2013 р.
Посада: Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами
Організація: "Діавест", м.Київ
Галузь: ІТ компанія

Період роботи: 01.2011 р. – 07.2012 р.
Посада: Керівник по роботі з промисловими підприємствами
Період роботи: 05.2010 - 01.2011
Посада: Головний фахівець з продажу в промисловому секторі
Організація: Sibis, м.Київ
Галузь: ІТ компанія

Посадові обов’язки:
• реалізація персонального плану продаж
• пошук нових клієнтів, документальний супровід угоди
• підписання Договорів, підготовка та участь в тендерах
• створення бази даних, аналіз конкурентів і визначення потенціалу галузі
• формування єдиної бази даних, впровадження CRM-системи
• формування цінової політики в її напрямку, переговори та презентації
• контроль якості роботи, контроль дебіторської заборгованості
• формування комерційних пропозицій, технічна частина
• відстеження всіх етапів угоди, узгодження знижок

Перелік замовників: група компаній Смарт-Холдинг, група компаній ДТЕК, холдинг Метінвест, група компаній ISD, AES та інші, Pepsico.
Кількість підлеглих: 5 осіб, Персонал компанії: 90 осіб.

Період роботи: 09.2008 р. – 05.2010 р.
Посада: Провідний фахівець з продажу
Організація: "Версія-Системс", м.Київ
Галузь: ІТ компанія

Посадові обов’язки:
• реалізація особистого плану продажів
• пошук нових клієнтів, документальний супровід угоди
• підписання Договорів, підготовка та участь в тендерах
• створення бази даних, аналіз конкурентів і визначення потенціалу галузі
• формування єдиної бази даних, впровадження CRM-системи
• формування цінової політики в своєму напрямку, переговори та презентації
• контроль якості роботи, контроль дебіторської заборгованості борги
• формування комерційних пропозицій, технічна частина

Перелік замовників: Група компаній ДТЕК, Метінвест Холдинг, Nemiroff, Сбербанк Росії, ПУМБ, Укрнафта, Вімм-Білль-Данн, Шенкер Україна та ін.
Кількість підлеглих: 7 осіб, Персонал компанії: 200 осіб.
Досягнення: Перевиконання плану продажів на 350%, реалізований найбільший проект у відділі.

Період роботи: 11.2006 р. – 08.2008 р.
Посада: Старший консультант з продажу
Організація: Інком Корпорейшн, м.Київ
Галузь: ІТ компанія

Посадові обов’язки:
• реалізація персонального плану продажів
• пошук нових клієнтів, документальний супровід угоди, підготовка та участь в тендерах
• створення бази даних, аналіз конкурентів і визначення потенціалу галузі
• підбір і навчання співробітників, розробка системи мотивації
• формування єдиної бази даних, впровадження CRM-системи
• формування цінової політики за своїм напрямком, переговори та презентації
• контроль якості роботи, контроль дебіторської заборгованості
• контроль фахівців з документообігу, беруть участь в розробці і здійсненні PR-заходів, реклами і т.д.
• участь у виставках і конференціях.

Перелік замовників: Mitall Steel, Азовсталь, Родовід Банк, Надра Банк, ВТБ Банк, Вімм-Білль-Данн Україна, Філіп Морріс Україна та ін.

Кількість підлеглих: 4 людини, штат компанії: 2500 осіб,
Досягнення: Перевиконання плану продажів на 200%.

Період роботи: 09.2005 р. – 31.2006 р.
Посада: Фахівець з розширення ринку збуту
Організація: Видавництво «Стандарт», м.Київ
Галузь: Видавництво

Посадові обов’язки:
• Пошук нових клієнтів, ознайомлення з регіональною базою даних
• Підбір пріоритетних напрямків діяльності для групи менеджерів з продажу друкованої продукції видавництва
• Підготовка до рекламних заходів. Проведення рекламних акцій

Посада: Менеджер з продажу
Посадові обов’язки:
• виконання плану продажів, переговори з VIP-клієнтами, дебітовий контроль
• пошук нових клієнтів, документальний супровід угоди, ведення бази CRM.

Період роботи: 04.2005 р. – 09.2005 р.
Посада: Менеджер із закупівель
Організація: Супермаркет ТД "ВЕСТ ЛАЙН", м.Київ
Галузь: Рітейл

Посадові обов’язки:
• Пошук постачальників, укладення договорів, підбір асортименту
• управління замовленнями, відстеження наявності та якості товару

Період роботи: 02.2004 р. – 01.2005 р.
Посада: Менеджер з постачання
Організація: Центр сприйняття малому бізнесу, м.Харків
Галузь: Рітейл

Посадові обов’язки:
• Укладання договорів з постачальниками, відстеження наявності та якості товару, підбір асортименту товару

Період роботи: 07.2002 р. – 02.2004 р.
Посада: економіст фінансового відділу
Організація: Районний фінансовий відділ. Червонозаводський район, м.Харків
Галузь: Держ.управління

Посадові обов’язки:
• Розподіл районного бюджету між установами
• проведення перевірок, відстеження заборгованості, облік місцевих податків і зборів.

Освіта: Національний аерокосмічний університет ім.М.Е. Жуковського
Навчальний заклад: "Харківський авіаційний інститут", "ХАІ".
Рік закінчення: 2002
Факультет: Економіки і менеджменту
Спеціальність Економіст підприємства

Курси
Психологія лідерства. Прямі продажі: постановка цілей. Організація роботи. Телемаркетинг. Ефективна техніка. Переговорів. Тайм-менеджмент. Ефективна техніка. Продажу. Ораторське мистецтво, тайм-менеджмент

Додаткова інформація:
Знання мов: українська і російська –вільно, англійська базовий рівень.
Комп'ютерні навички: 1С, MS Office, Outlook, CRM Seabel, Lotus, CRM Microsoft, Інтернет.
Заняття в вільний час: читання професійної літератури, семінари з особистісного зростання та продажу, вивчення англійської мови, спорт, активний спосіб життя.
Особисті якості: комунікабельність, відповідальність, аналітичний склад розуму, самостійність, цілеспрямованість, стресостійкість, уміння працювати в команді та самостійно, здатність швидко навчатися, відсутність шкідливих звичок.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: