Резюме від 13 березня 2024 PRO

Давид

Customer support representative

Вік:
23 роки
Місто проживання:
Черкаси
Готовий працювати:
Дистанційно, Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Customer support representative

з 10.2021 по 09.2023 (1 рік 11 місяців)
ShiftArts, Дистанційно (IT)

Працював над двома проєктами.
1. Shopify Customer Support:
- Маю великий досвід роботи зі Slack, Trello, Notion.
- Працював з Front, високий рівень знання платформи.
- Знаюся у платформі Shopify зі сторони власника магазину.
- Допомагав клієнтам у налаштуванні застосунків для створення Курсів, Інвойсів, Анімаціі у магазині та інше.
- Співпрацював з розробниками додатків, розумію як донести до технічних спеціалістів проблему користувача.
- Робив гайди для користувачів застосунків
- Працював у форматі чату та листування, маю високий рівень Англійської у листуваннях

2. P2E гра, побудована на NFT
- Працював у ролі ком'юніті менеджера
- Допомагав новим гравцям та інвесторам розібратися, як працює гра
- Співпрацював з командою гри задля кращого сервісу
- Обробляв запити з сайту гри через Intercom (впевнений користувач)

Освіта

Старопольский Університет

Економіка; Готельный бізнес та туризм, Черкаси
Вища, з 2018 по 2020 (2 роки)

Другий студент від свого університету, який пройшов співбесіду на посаду аніматора в Іспанії.

Поліпшив розмовну англійську.

Виконав найголовніше завдання аніматора: робив людей щасливими. З деякими гостями через два роки досі перебуваю у спілкуванні.

Отримав 8 пропозицій щодо роботи в інших країнах, здебільшого в Англії.

Практика додала відповідальності та свободи у спілкуванні з незнайомими людьми, знаходження спільних тем для спілкування.

Знання і навички

Windows MS Office Android CSS HTML MacOS Slack Trello Canva Робота в команді Google Intercom Цифрова грамотність Notion Управление командой Написання текстів Ораторське мистецство Робота з клієнтами Управлінські навички Адаптивність Ведення онлайн-чатів Уміння працювати в режимі багатозадачності Ведення CRM Користувач ОС Windows Неконфліктність Unity C#

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Польська — початковий
  • Українська — вільно

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Customer support agent (Intercom, Zoho, Omnydesk, Live Chat, Help Desk)
23500 грн, Луцьк, Дистанційно

Technical Support, IT Technician, Web developer, help desk manager
25000 грн, Рівне, Дистанційно

Customer support representative, Dispatch Agent, Personal Assistant
Дистанційно

Customer support representative, sales agent
15000 грн, Харків, Дистанційно

Customer support representative
Дистанційно

Customer support representative, Logistics Manager, Dispatcher
35000 грн, Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: