• PRO

Людмила

Керівник з організації та супроводу продажів

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу супроводу інвесторів

з 02.2021 по нині (3 роки 7 місяців)
ПП «Креатор-Буд», Київ (Нерухомість)

- створення відділу з нуля;
- планування та координація роботи відділу;
- підбір персоналу та його навчання;
- узгодження та участь в розробці нових схем продажів;
- узгодження та участь в розробці шаблонів договорів купівлі-продажу деривативу, форвардних контрактів, договорів купівлі-продажу майнових прав, попередніх договорів купівлі-продажу та всіх додаткових угод до них;
- навчання та координація відділів продажів по схемах продажів;
- встановлення та заповнення 1с відділ продажів з нуля;
- супровід та навчання співробітників в 1с відділ продажів;
- підписання з покупцями всіх документів для купівлі нерухомості;
- роз'яснення покупцям та організація оплат за договорами;
- контроль коректності та факту оплати;
- написання різноманітних заяв;
- погодження внесення змін до договорів;
- переуступки (зміна сторони за договором);
- координація та погодження умов розірвання договорів;
- надання інформації стосовно сум залишку за договорами та сум оплачених коштів;
- робота з банками з питань оплати та мінімальної комісії;
- формування сум доплат за додаткові метри після введення будинку в експлуатацію;
- контроль оплат між організаціями;
- звірка обороток за бухгалтеріями по оплатам всіх ЖК;
- складання та підписання додаткових угод;
- організація та контроль реєстрації права власності на організацію;
- участь у створенні ОСББ;
- організація передачі права власності на нерухомість покупцям;
- вирішення конфліктних ситуацій;
- координація роботи з заборгованостями;
- складання звітів.

Досягнення: Навчання співробітників з нуля, організація та контроль робочого процесу відділів, супровід одночасно 13 ЖК в містах Київ, Львів та Тернопіль. Розробка та впровадження нових схем продажів. Навчання новим схемам колег.

Керівник відділу по роботі з інвесторами

з 01.2020 по 02.2021 (1 рік 1 місяць)
ТОВ «Д-І-М», Київ (Нерухомість)

- підбір персоналу та його навчання;
- узгодження шаблонів договорів купівлі-продажу деривативу, договорів купівлі-продажу майнових прав, попередніх договорів купівлі-продажу та всіх додаткових угод до них;
- підписання з покупцями всіх документів для купівлі нерухомості;
- Роз'яснення покупцям та організація оплат за договорами;
- контроль коректності та факту оплати;
- написання різноманітних заяв;
- погодження внесення змін до договору;
- переуступки договорів;
- Розірвання договорів;
- надання сум залишку за договорами та сум оплачених коштів;
- робота з банками з питань оплати та мінімальної комісії;
- формування сум доплат за додаткові метри після введення будинку в експлуатацію;
- звірка з фін.відділом з оплати всіх ЖК;
- Складання та підписання додаткових угод;
- Організація передачі права власності на нерухомість покупцем;
- Вирішення конфліктних ситуацій;
- складання звітів.

Досягнення: Навчання співробітників з нуля, організація та контроль робочого процесу відділу, супровід одночасно 7 ЖК міста Києва (понад 4000 інвесторів).

Керівник відділу супроводу продажів

з 07.2019 по 12.2019 (5 місяців)
ТОВ «Caspian Service» (Забудовник), Київ (Нерухомість)

- вибір схеми продажу;
- Впровадження та супровід роботи бази 1с продажу;
- розробка шаблонів договорів купівлі-продажу деривативу, договорів купівлі-продажу майнових прав та всіх додаткових угод до них;
- взаємодія з Торговою біржею: підписання договорів щодо надання послуг з організації та проведення аукціонів;
- Проведення біржових торгів (аукціонів) з продажу форвардних контрактів та деривативів;
- взаємодія з КУА з усіх питань щодо продажу нерухомості;
- підписання з покупцями всіх документів для купівлі нерухомості;
- Роз'яснення покупцям та організація оплат за договорами;
- контроль коректності та факту оплати;
- написання різноманітних заяв;
- погодження внесення змін до договору;
- переуступки договорів;
- Розірвання договорів;
- надання сум залишку за договорами та сум оплачених коштів;
- робота з банками з питань оплати та мінімальної комісії;
- Вирішення конфліктних ситуацій;
- складання звітів.

Досягнення: запуск продажу з нуля, організація процесу продажу за 2 місяці.

Керівник відділу по роботі з інвесторами

з 03.2017 по 12.2018 (1 рік 9 місяців)
ТОВ «Д-І-М» (забудовник), Київ (Нерухомість)

- підбір персоналу та його навчання;
- узгодження шаблонів договорів купівлі-продажу деривативу, договорів купівлі-продажу майнових прав та всіх додаткових угод до них;
- підписання з покупцями всіх документів для купівлі нерухомості;
- Роз'яснення покупцям та організація оплат за договорами;
- контроль коректності та факту оплати;
- написання різноманітних заяв;
- погодження внесення змін до договору;
- переуступки договорів;
- Розірвання договорів;
- надання сум залишку за договорами та сум оплачених коштів;
- робота з банками з питань оплати та мінімальної комісії;
- формування сум доплат за додаткові метри після введення будинку в експлуатацію;
- звірка з фін.відділом з оплати всіх ЖК;
- Складання та підписання додаткових угод;
- Організація передачі права власності на нерухомість покупцем;
- Вирішення конфліктних ситуацій;
- складання звітів.

Досягнення: Навчання співробітників з нуля, організація та контроль робочого процесу відділу, супровід одночасно 3 ЖК міста Києва (понад 2000 інвесторів).

Технічний директор відділу продажів

з 12.2015 по 03.2017 (1 рік 3 місяці)
ФК «Кей-Колект», Київ (Фінанси, банки, страхування)

- продаж заставної нерухомості по всій території України;
- перевірка об'єктів нерухомості на наявність обтяжень;
- зняття обтяжень;
- Виписка зареєстрованих в об'єктах нерухомості осіб;
- робота з ріелторами (пошук ріелтора, закріплення за об'єктом, підписання договорів про співпрацю);
- Участь у переговорах з покупцями;
- юридичний супровід та організація угод з купівлі-продажу;
- підписання договорів купівлі-продажу;
- складання звітів.

Досягнення: продано понад 50 об'єктів нерухомості різної цінової категорії та складності.

Менеджер відділу продажів (супровід інвесторів)

з 08.2014 по 11.2015 (1 рік 3 місяці)
Будівельна компанія ТОВ «Альянс-Новобуд», Бровари (Нерухомість)

- консультація клієнтів щодо оплати за придбану нерухомість;
- підготовка додаткових угод різних видів до договорів про пайову участь у кооперативі;
- переуступка прав та обов'язків за договорами про пайову участь у кооперативі;
- підготовка договорів купівлі-продажу майнових прав;
- оформлення права власності на підставі договорів про пайову участь у кооперативі;
- Контроль оплати за договорами;
- створення та ведення бази клієнтів та нерухомості;
- складання звітів.

Досягнення: Передано у власність покупцям понад 600 об'єктів нерухомості.

Керівник відділу організаціі та фінансування будівництва

з 02.2013 по 05.2014 (1 рік 3 місяці)
ПАТ «Укрсоцбанк» (головний офіс), Київ (Фінанси, банки, страхування)

- консультація клієнтів з питань придбання заставної нерухомості, що знаходиться на балансі банку;
- підготовка договорів купівлі-продажу нерухомості;
- Підготовка договорів оренди нерухомості;
- Виставлення рахунків на оплату з оренди; - підготовка та супровід додаткових угод на продовження договорів оренди;
- Контроль оплати за договорами;
- Складання листів орендарям:
- Супровід підписання договорів купівлі-продажу, купівлі-продажу з розстрочкою оплати, оренди;
- ведення бази клієнтів та бази нерухомості;
- Складання звітів з продажу та оренди нерухомості.

Досягнення: Підписано понад 120 договорів оренди.

Керівник відділу організаціі та фінансування будівництва

з 07.2009 по 02.2013 (3 роки 7 місяців)
ТОВ « СІБ КУА « Укрсоц-нерухомість», Київ (Нерухомість)

- консультація клієнтів щодо придбання нерухомості;
- підготовка договорів купівлі-продажу нерухомості;
- Супровід отримання витягів БТІ;
- підготовка та супровід підписання протоколів засновників Компанії;
- Супровід підписання договорів задатку, купівлі-продажу, купівлі-продажу з розстрочкою оплати, купівлі-продажу цінних паперів, договорів міни;
- ведення бази клієнтів та бази нерухомості;
- Складання планів та звітів з продажу нерухомості;
- Супровід угод з купівлі-продажу нерухомості в кредит;
- розробка та підготовка рекламних кампаній;
- Співпраця з рекламними агенціями.

Досягнення: Реалізовано понад 100 об'єктів нерухомості (близько 7000.00 м2).

Помічник керівника

з 08.2008 по 11.2008 (3 місяці)
ТОВ «Василевський і Ко», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- реєстрація вхідної та вихідної документації;
- Складання листів контрагентам;
- прийом вхідних дзвінків;
- Спілкування з іноземними партнерами.

Викладач

з 02.2006 по 08.2008 (2 роки 6 місяців)
Уманський державний педагогічний універстет імені Павла Тичини, Умань (Освіта, наука)

Освіта

Севастопольський інститут банківської справи Української академії банківської справи НБУ

Фінансово-обліковий, Севастополь
Вища, з 2010 по 2013 (3 роки)

Кіровоградський педагогічний університет імені В.Винниченка

Іноземних мов
Вища, з 2002 по 2007 (5 років)

Знання і навички

  • Самостійність
  • Уміння аналізувати
  • Ведення переговорів
  • Стратегічне планування
  • Управління командою
  • 1С:Підприємство
  • Користувач 1С
  • Управлінські навички
  • Стресостійкість
  • Продаж нерухомості
  • Проведення презентацій
  • Висока працездатність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: