Резюме від 23 травня 2024 Файл

Ірина

HR-менеджер

Вік:
39 років
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ФІРКО ІРИНА ОРЕСТІВНА
Особиста інформація:
Місце проживання: м. Львів, вул. Б.Хмельницького, 275а
Освіта: вища ( магістр з відзнакою)

Дата народження: 19 квітня 1985 р. (38 років)

Cтать: жіноча
Сімейний стан: одружена, син 5 років.
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)


Досвід роботи:

Період: з вересня 2021р. по квітень 2022р – перебувала на обліку ЛЦЗ.

Період роботи: з березня 2016р. по серпень 2021р. ( з них період з червня 2018 по серпень 2021р. – відпустка по догляду за дитиною до 3-х років)
Посада: начальник відділу кадрів (повна занятість)
В організації: ТОВ «Львівський контакт центр» м. Львів
Кількість працівників: 400 осіб
Опис діяльності організації: аутсорсинг – послуги операторського зв’язку.
Підлеглі – 2 працівників.
Посадові обов’язки:
• повне ведення кадрового діловодства в 1С ( прийом, переведення, звільнення, всі види відпусток, тимчасова непрацездатність, штатний розпис, табель обліку робочого часу,
• формування особових справ, карток П2 працівників, складання наказів, штатного розпису відповідно до КП, ведення журналів реєстрації відпусток, лікарняних листів, книг наказів, трудових книжок,
• складання і облік договорів ЦПХ (паперовий варіант і в 1С)
• аналіз руху персоналу,
• складання посадових інструкцій, положень про відділи,
• видання довідок про теперішню і минулу діяльність працівників,
• робота із зарплатним проектом,
• складання звітності,
• консультація працівників з питань трудового законодавства.

Період роботи: з серпня 2010р. по лютий 2016р.
Посада: начальник відділу кадрів (повна занятість)
В організації: філія «Львівський молочний комбінат ПП КФ «Прометей» м. Львів
Кількість працівників: 200 осіб
Опис діяльності організації: виробництво і реалізація молочної продукції ТМ «Добряна».
Посадові обов’язки:
• ведення кадрового діловодства (формування особових справ, особових карток працівників, складання наказів, штатного розпису відповідно до КП, ведення журналів реєстрації відпусток, лікарняних листів, книги наказів, книги руху трудових книжок, ведення табеля обліку робочого часу),
• планування вивільнення і залучення працівників,
• аналіз плинності кадрів,
• пошук та підбір персоналу,
• оцінка та відбір кандидатів,
• організація співбесід кандидата із керівниками структурних підрозділів та директором,
• складання статистичної звітності, звітності в МЦЗ, внутрішньої звітності,
• оформлення і координування практики студентів,
• проведення атестації і оцінки персоналу.
• консультація працівників з питань трудового законодавства.

Період роботи: з вересня 2009р. по квітень 2010р.
Посада: офіс - менеджер/ заступник головного бухгалтера (повна занятість)
В організації: ТзОВ «Світлана» м. Львів
Опис діяльності: експорт будівельної сировини, роздрібна торгівля продуктами харчування, громадське харчування.
Посадові обов’язки:
• ведення телефонних переговорів,
• ведення кореспонденції,
• кадрова робота з працівниками (трудові договори, табелі обліку робочого часу, трудові книжки);
• виписка первинної документації в 1С,
• здійснення прийому готівки в касу, здача в банк, КЛІЄНТ – БАНК,
• складання статистичної і податкової звітності,
• нарахування заробітної плати,
• касові операції (прихідний, розхідний касовий ордер, ведення касової книги, авансові звіти).


Період роботи: з липня 2007р. по серпень 2008р. року
Посада: бухгалтер-оператор (повна занятість)
В організації: ПП «ОЛСВІТ-М», м. Тернопіль
Опис діяльності організації: оптово - роздрібна торгівля продуктами харчування.
Посадові обов’язки:
• виписка первинної документації в 1С,
• здійснення прийому готівки в касу, здача в банк,
• контроль за розрахунками (відстежування дебіторської і кредиторської заборгованості, за договорами і контрагентами, акти звірки взаєморозрахунків),
• КЛІЄНТ – БАНК

Освіта:

Навчальний заклад: Європейський університет
Дата закінчення: червень 2009 року
Факультет: економіки та менеджменту
Спеціальність: економіка підприємства та правове забезпечення підприємницької діяльності
Форма навчання: Денна/Очна

Курси та тренінги:

Курси підвищення кваліфікації:
• “Нове в організації роботи кадрових служб. Правове регулювання кадрових відносин. Нормативні зміни в пенсійному і кадровому регулюванні» (2010р.);
• функціональне навчання у сфері цивільного захисту (голова евакокомісії 2011р.)
• функціональне навчання у сфері цивільного захисту (керівник навчальних груп 2011р.)
Тренінги:
• “Ефективне управління персоналом» (2012р.)
• «Курс успішного кадровика» (2013р.)
• «Підбір персоналу. Сучасні методи проведення співбесід» (2013р.)
• Всеукраїнський кадровий конгрес (2014р.)
• «Курс успішного кадровика 2015: адаптуємось до змін у законодавстві» (2015р.)
• Великий Кадровий Семінар (2016р./2 рази)

Іноземні мови та комп’ютерні навики:

Англійська: розмовна
Польська: вільне володіння
Російська: вільне володіння
Комп’ютерні навики: впевнений користувач


Додаткова інформація:

Наявність водійських прав: категорія B
Додаткові відомості: теоретичні і практичні знання 1С-підприємства, аналітичний склад розуму, наполегливість, комунікабельність, вміння працювати в команді, здатність до навчання, цілеспрямованість.
Заняття у вільний час: шейпінг, гірськолижний спорт, кіно, футбол, подорожі.

Схожі кандидати

Рекрутер
18000 грн, Дистанційно

Рекрутер
Дистанційно

Рекрутер
Дистанційно

Оператор склада, рекрутер (HR), психолог
Дистанційно

HR-менеджер, рекрутер, фахівець з персоналу
Дистанційно

Менеджер з персоналу
Дистанційно

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: