Резюме від 26 квітня 2024 PRO

Яна

Менеджер з адміністративної діяльності, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто проживання:
Черкаси
Готовий працювати:
Дистанційно, Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з туризму

з 10.2018 по нині (5 років 7 місяців)
ФОП Зеленько Я.М., Черкаси (Туризм)

З жовтня 2018р. відкрила ФОП і працювала на максимум в сфері туризму. Відправляла туристів на відпочинок за кордон, оформляючи путівки в різні країни світу. Зі своїми туристами завжди була на зв'язку з моменту запиту на відпочинок і до повернення в Україну. До 24.02.2022 р. забронювала близько 1400 туристів. Нажаль, наразі туризм не працює так, як раніше. Тому шукаю перспективну роботу, оскільки хочу працювати і надалі ефективно та на результат.

Менеджер з адміністративної діяльності, менеджер з персоналу

з 03.2013 по 04.2018 (5 років 1 місяць)
ТОВ Юджин ЛТД, Черкаси (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Основні обов'язки, які виконувала: формування звітності по діяльності відділів підприємства, підготовка документів і наказів для прийому на роботу, переведення та звільнення, створення позмінних графіків роботи для працівників, підготовка документів для відрядження, ведення листування з партнерами підприємства, виконання доручень директора.

ПАТ Кредитпромбанк

з 09.2008 по 02.2013 (4 роки 5 місяців)
ПАТ Кредитпромбанк, Черкаси (Фінанси, банки, страхування)

Почала свою банківську діяльність у вересні 2008р. з посади кредитний експерт у відділі мікрокредитування. За декілька місяців роботи була переведена на посаду економіста операційно-розрахункової групи.
Основні обов'язки, які виконувала: обслуговування фізичних та юридичних осіб, відкриття депозитних, поточних, карткових, пенсійних рахунків та їх обслуговування, оформлення пластикових карток, відправка та виплата банківських переказів, оформлення автоцивілок, приймання всіх типів платежів, обслуговування депозитарних рахунків (банківські сейфи), консультування, індивідуальний підбір та обслуговування тарифних пакетів банку. З жовтня 2010р була переведена на посаду старшого економіста операційно-розрахункової групи. З жовтня 2012р. - начальник операційно-розрахункового сектору, до основних обов'язків ще додали формування та перевірка банківської звітності, ведення реєстраційних журналів, формування документів дня та обслуговування юридичних осіб

Освіта

ЧНУ ім.Богдана Хмельницького

Економічний, Міжнародна економіка, Черкаси
Вища, з 2003 по 2008 (5 років)

Знання і навички

Зосередженість MS Excel Користувач ПК MS Word MS Office Користувач Internet Знання банківських програм Робота з клієнтами Користувач Google Chrome Користувач Internet Explorer Користувач Opera Користувач Mozilla Firefox Користувач ОС Windows Неконфліктність Уважність Комунікабельність Ведення документації Ведення CRM Лідерство Адміністрування офісу

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Маю бажання працювати в перспективній компанії, де є можливість кар'єрного росту та гідна оплата праці. Розглядаю вакансії з позмінною роботою або дистанційно.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: