Резюме від 7 квітня 2024 Файл

Anastasiia

Менеджер ЗЕД

Вік:
22 роки
Місто:
Полтава

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Мухортова Анастасія Олегівна
Особисті данні : 22 травня 2001 р.
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Домашня адреса: м.Полтава, вул. Колективна, кв.108
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний статус: незаміжня, дітей немає.
Мета: Менеджер ЗЕД,
Менеджер з експорту.
Освіта:
2018-2023 рр. Харківський національний університет міського господарства.
Отримано диплом бакалавра з відзнакою та диплом магістра –спеціальність міжнародна економіка.
Присвоєно кваліфікацію - економіст.
Досвід роботи:
Вересень 2022 - по теперішній час: «Amcor Specialty Cartons Berlin GmbH», м. Берлін.
Основний напрямок підприємства: Виробництво гофрованого паперу та картону, паперової та картонної тари.
Посада: Спеціаліст з продажу та логістики.
Вчасна та професійна підтримка на запити клієнтів від замовлення до постачання. Основні клієнти – ЄС, Швейцарія та Сербія;
Швидке оброблення замовлень клієнтів, забезпечення точної та своєчасної доставки в системі ERP;
Керування рахунками клієнтів, ведення запису та контроль оплати;
Робота з аналітичними звітами щодо динаміки продажу, долі ринку, виконання замовлень тощо;
Позитивне вирішення скарг та проблем клієнтів;
Контроль документообігу на всіх етапах перевезень (первинна документація);
Планування, організація і контроль перевезення вантажу власними та найманим спеціалізованим транспортом. Основні напрямки: ЄС, Швейцарія та Сербія;
Організація оптимального графіка руху авто, контроль за виконанням рейсів;
Постійний моніторинг ринку вантажоперевезень, моніторинг актуальних завантажень;
Будування довгострокових взаємовідносин з клієнтами компаній;
Адміністративна підтримка відділу.

Вересень 2021 – Серпень 2022: ТОВ «Амкор Спешіелті Картонз Україна», м.Харків
Посада: Молодший спеціаліст зовнішньоекономічної діяльності.
Ведення переговорів з приводу заключення договорів та тендерів;
Формування контрактів та додаткових угод, супровід та виконання умов ЗЕД;
Документальне супроводжування процесу перевезення за кордон та контроль за постачання продукції;
Заповнення документації згідно норм Інкотермс 2020;
Контроль взаєморозрахунків та оплати згідно інвойсів;
Взаємодія з митними брокерами, логістичними компаніями;
Контроль забезпечення товарних запасів, планування та дотримання плану обсягів закупівлі згідно ERP системи;
Введення баз даних. Проведення приходів картону, фарб, лаків в системі;
Спілкування з фінансовими та логістичними департаментами;
Робота з кур'єрськими службами доставки (Нова Пошта, Делівері). Замовлення, контроль доставки та оплати перевезення;
Робота в кабінетах клієнта (Делівері, Нова Пошта);
Відправлення/ одержання зразків/документів на відділенні нової пошти;
Перепідписання та заключення нових договорів з перевізниками;
Ведення звітності виконаної роботи;
Aдміністративна підтримка відділу закупівель та ЗЕД.

Травень 2021 - Вересень 2021: ТОВ «Амкор Спешіелті Картонз Україна», м.Харків
Посада: Помічник бухгалтера.
Складання первинної документації з обліку запасів та основних засобів;
Ведення в ERP систему даних по основним засобам;
Ведення первинної документації (приходні, видаткові накладні, акти списання, переміщення;
Правильність та своєчасність виконання фінансових операцій, включаючи оплату постачальникам та відповідність плану розрахунків;
Оптимізація фінансових процесів;
Формування звітності;
Участь в інвентаризаційних процесах;
Виконування завдань керівництва.
Додаткова інформація:
Відмінні навички письмового та усного спілкування.
Іноземні мови – англійська (рівень B1) та німецька (рівень А2).
Досвід роботи з ERP системами.
Володіння Microsoft Office та іншими відповідними програмами.
Наявність закордонного паспорта.

Особисті якості:
Аналітичний склад розуму, здатність приймати нестандартні рішення, працездатність, цілеспрямованість, стресостійкість, високий рівень відповідальності, комунікабельність, ділова етика, старанність, вміння працювати в команді, готовність працювати з великим обсягом інформації, дисциплінованість, акуратність.

Хобі: спорт, фотографія, веду здоровий образ життя.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: