• Файл

Надія

Оператор call-центра

Розглядає посади:
Оператор call-центра, Менеджер з продажу, Пакувальниця, В'язальник, Комплектувальник, Комірник
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Пальчикова Надія Фархадівна
м. Львів; тел. моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Досвід роботи

Жовтень 2023 – Січень 2024
Оператор інформаційно-комунікаційних мереж, інформаційного центру відділу залучення громад Департаменту залучення громад та звітності при НК ТЧХУ.
Опрацювання вхідних ти вихідних дзвінків, заповнення даних бенефеціара у анкеті CRM системи, надання першої психологічної допомоги.
Готова продовжити роботу та удосконалювати навички у цьому напрямку.
Листопад 2019 – Вересень 2023
Фахівець відділу Telehunters B2B ПАТ «Київстар»
Здійснення «холодних» дзвінків, використовуючи BigData SME сегменту, лідогенерація.
Обслуговування діючих SME клієнтів компанії та залучення нових.

Березень 2014 – Вересень 2019
Фахівець- телефоніст в компанії ДП «ТОВ Оріфлейм Україна».
Обслуговування діючих клієнтів компанії по телефону та в електронному форматі, даючи письмові відповіді на їх звернення. Здійснення «холодних» дзвінків, до клієнтів для їх збереження і збільшення продажів.

Вересень 2006 – Січень 2012
Експерт інформаційно-довідкової служби ЗАТ «Київстар Дж. Ес. Ем»
Обслуговування абонентів передоплаченого зв’язку ПАТ «Київстар»

Жовтень 2003- Серпень 2014
Вела діяльність як ФОП у сфері:
Роздрібна торгівля одягом, включаючи спортивний.

Жовтень 2003 – Грудень 2008
Займала посаду двірника у Сихівському райво м.Львова ДЗ№ 35

Освіта
СЗОШ № 33 м. Львова

Вміння та навики:
Пройшла наступні тренінги:
• Клієнтоорієнтований сервіс (KIY)
• Управлінні конфліктами (група компаній Nordic),
• «Презентація під овації»
• «Стрес-серфінг: по хвилях життя»
• «Конфлікт на повідку»
• «Ефективні продажі» та інші, передбачені навчальною програмою для консультантів інформаційно-довідкової служби.
• Віртуальна мобільна АТС
• Концептуальні продажі (Miller Heiman)
• Microsoft Office 365 • Тренінг по Бітрікс 24
• Використання ЕЦП в цифровому документообігу України
• Робота з CRM системами
• Навчання стажерів
• Тренінг з залучення громад та підзвітності (НК ТЧХУ)
• Пройдено курс «Повернення з війни: тіло, розум, соціум» (УКУ та УВФ)

Володіння комп’ютером на рівні користувач, працюю з Word, Teams, Excel, Outlook.

Знання мов
Російська, українська – вільно;

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: