Резюме від 20 лютого 2024 PRO

Сергій

Директор ресторанно-готельного комплексу, 100 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто проживання:
Запоріжжя
Готовий працювати:
Дніпро, Запоріжжя, Київ, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор сімейного розважального комлексу

з 06.2022 по нині (1 рік 11 місяців)
Crazy Land, сімейний розважальний центр, Дніпро (Послуги для населення та бізнесу)

З 2022 – заступник операційного директора мережі закладів, директор найбільшого підрозділу мережі. Функціонал: систематизація роботи компанії, відпрацювання бізнес процесів з одночасною її стандартизацією, координація роботи підрозділів, робота над покращенням сервісу, заснування та розвиток навчального центру для середнього та вищого управлінського рівня.
Особисті досягнення в керівництві підрозділом: підняття рентабельності з 12 до 34-38 відсотків, стабілізація плинності колективу та його розвиток, доведення показників таємного покупця з 52 до 96 відсотків, зниження відсотку закупівель з 42% до 27%, збільшення прибутку підрозділу на 200% за рік.
Високий рівень організаційних та комунікативних здібностей, розвинені лідерські якості та стресостійкість. Великий досвід роботи з клієнтами, зі зворотнім зв’язком.

Директор закладу тимчасового розміщення

з 04.2017 по 02.2022 (4 роки 10 місяців)
ТОВ ДЗОВ Бригантина, Скадовськ (Готельно-ресторанний бізнес)

З 2017 по 2022 рік працював керуючим закладу тимчасового розміщення, який водночас приймав до 500 осіб з наданням дозвіллєвих та анімаційних послуг. Ефективне проходження коронавірусної кризи з одночасним підвищенням кількості клієнтів та вартості послуг. Виведення підприємства на лідерські позиції в галузі, суттєве підняття пізнаваності бренда.

Досвід організації діяльності різних департаментів підприємства:, бухгалтерського, організації харчування, технічні служби та клінінг, маркетинг, робота з клієнтами та продажі, набір персоналу, надання анімаційних та дозвіллєвих послуг. Загальна кількість персоналу під власним керівництвом до 200 осіб. Досвід в наборі персоналу та формуванні команди. Проведення навчальних тренінгів, створення корпоративних вимог.

Досвід проведення інвентаризації, ефективного використання залишків, оптимізації закупок, планування та проведення закупівель для різних департаментів. Контроль роботи бухгалтерії, руху коштів, фінансове планування. Уважна та системна робота з документацією, заключення договорів.

Запуск та розвиток їдальні, кафе та магазину із постійним збільшенням обсягів послуг та системного підвищення цін, розвиток асортименту, контроль за рухом коштів. Знання та впровадження системи СУБХПП (HaCCP). Досвід успішного проходження перевірок відповідно до діючого законодавства наступними службами: ДержПраці, Держпродспоживслужба, ДСНС та ін.

Освіта

Запорізький національний університет

Соціальний менеджмент, Запоріжжя
Вища, з 2006 по 2011 (5 років)

Магістр, спеціалізація "Соціальний менеджмент"

Знання і навички

Маркетинг Операційний менеджмент Систематизація процесів Систематизація бізнесу Закупівля товарів Фінансове планування Знання стандартів обслуговування Навчання персоналу Розвиток команди Управління персоналом Управління підприємством

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Готовий до релокації під цікавий проект
Власний автомобіль, водійське посвідчення категорії В
Впевнений користувач основними офісними програмами.
Готовність до постійного навчання, опановування нових навичок. На даний момент, навчання Інтернет - маркетингу та вивчення англійської.
Настільні книжки: «Від хорошого до величного», «Безжальний менеджмент», «45 татуювань менеджера», «Маркетингові війни», «Оточи себе найкращими».
Відсутність шкідливих звичок.
Готовий до переїзду до місця роботи.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати