Резюме від 23 квітня 2024 PRO

Юлія

Спеціаліст з персоналу, державний службовець, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
24 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу з питань трудових відносин та охорони праці

з 06.2023 по 02.2024 (8 місяців)
Управління соціального захисту населення Синельниківської районної державної адміністрації, Синельникове (Державні організації)

1.Здійснення керівництва діяльності відділу, розподіл обов’язків між працівниками та контроль їх роботи. 2.Забезпечення виконання покладених на відділ завдань щодо реалізації державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати праці зайнятості населення та охорони праці.
3. Здійснення моніторингу показників заробітної плати та своєчасності її виплати працівникам підприємств, установ, організацій всіх форм власності, а також фізичних осіб-підприємців.
4.Координування питання з охорони праці, своєчасний перегляд та розроблення нових інструкцій відповідно до чинного законодавства, проведення інструктажів.
5.Розробка (участь у розробленні) районної програми зайнятості населення.
6.Підготовка відповідей на звернення громадян, надання інформації на запити органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, а також підприємств, установ, організацій в межах своєї компетенції, у тому числі розподіл відповідальних за надання інформації серед спеціалістів відділу.
7.Складання, аналіз та узагальнення (за необхідністю) річних, квартальних та місячних звітів. Взяття під особистий контроль надання щотижневих, щомісячних, квартальних, річних звітів, які надсилаються органами вищого рівня.
8.Розроблення проєктів розпоряджень з питань, що належать до компетенції відділу.
9. Організація проведення засідань комісії, робочих груп з питань, що входять до компетенції відділу.
10. Виконання завдань наданих керівним складом управління.
11. Здійснення заходів щодо своєчасності виплати заробітної плати, здійснювати аналіз причин, що стримують погашення заборгованості із заробітної плати та недопущення заборгованості на підприємствах, установах, організаціях.
12. Здійснення моніторингу та фіксування виробничого та невиробничого травматизму, смертельних побутових травм для подальшого звітування.
13. Підготовка інформації щодо організації і проведення громадських робіт та обсягів використаних коштів.
14. У межах компетенції відділу отримання інформації від організацій, установ щодо соціального захисту бездомних осіб та осіб, звільнених з місць позбавлення волі для подальшого звіту.

Секретар судового засідання

з 04.2021 по 06.2023 (2 роки 2 місяці)
Енергодарський міський суд Запорізької області, Енергодар (Державні організації)

- здійснення судових викликів та повідомлень в судових справах/кримінальних провадженнях, які знаходяться у провадженні судді, оформлення та направлення вимоги про видачу та доставку учасників кримінального провадження/кримінальної справи до органів поліції, адміністрації місць ув’язнення.
- надсилати письмові запрошення про виклик присяжних (за необхідності).
- перевірка учасників судового процесу, хто з’явився в судове засідання, хто з учасників судового процесу бере участь у судовому засіданні в режимі відео-конференції і доповісти про це головуючому. Вручення особам, які беруть участь у судовому розгляді пам’ятку про їхні права та обов’язки, передбачені Кримінально-процесуальним кодексом України, зазначення на повістках учасників судового процесу час перебування в суді.
- контроль за повним фіксуванням судового засідання технічними засобами і проведенням судового засідання в режимі відео-конференції. Забезпечувати ведення журналу судового засідання/протоколу судового засідання;
- сканування матеріалів судових справ/кримінальних проваджень та приєднання їх до ОСК відповідної судової справи/кримінального провадження в АСДС КП «Д-3» в період перебування цієї справи/провадження в провадженні судді. Внесення до ОСК АСДС КП «Д-3» необхідної інформації, що стосується розгляду судової справи/кримінального провадження під час перебування справи у провадженні відповідного судді (призначення до підготовчого судового засідання, судового засідання, перенесення, відкладення, зупинення провадження, відновлення провадження тощо;
- оформлення судових справ/кримінальних проваджень відповідно до вимог Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України та здійснювати передачу цих справ до канцелярії суду після розгляду справи суддею.
- Здійснювати обробку вихідної судової кореспонденції по судовим справам/кримінальним провадженням, які знаходяться в провадженні судді, відправляючи до реєстрів АСДС КП «Д-3».

Юрист

з 07.2019 по 12.2019 (5 місяців)
ТОВ «Хімлеспром», Дніпро (Металургійна промисловість, металообробка)

-підготовка заяв, запитів та інших документів до органів державної влади;
- робота з вхідною та вихідною кореспонденцією;
- планування та координування засідань персоналу та інших нарад;
- проведення ділових дзвінків та листувань;
- підготовка документів до підписання;
- виконання доручень керівника;

Освіта

Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ

«Правоохоронна діяльність», Дніпро
Незакінчена вища, з 2016 по 2019 (3 роки)

Бакалавр

Знання і навички

Стресостійкість Знання законодавства України Самостійність Відповідальність Користувач ПК

Знання мов

Українська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: