Резюме від 29 лютого 2024 Файл

Катерина

Фін. директор

Вік:
46 років
Місто проживання:
Івано-Франківськ
Готовий працювати:
Київ, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Мороз Катерина Борисівна
Дата народження: 25 березня 1978 р.
Місце проживання: м. Івано-Франківськ.
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта:
- економіст, інститут «Фінанси та кредит», Тернопільська академія народного господарства.
Досвід роботи:
Квітень 2022 р. по теперішній час ТОВ «ЛІГОС». Посада: головний бухгалтер.
Квітень 2016 р. – квітень 2022 р. ДП «ВО «Карпати». Посада: заступник головного бухгалтера.
Листопад 2015 р. – квітень 2016 р. ТОВ «Арте ПС». Посада: бухгалтер.
Вересень 1995 р. – жовтень 2015 р. Головне управління Державної фіскальної служби в Івано-Франківській та Тернопільській областях. Посада: головний державний ревізор-інспектор відділу особливо важливих перевірок управління аудиту юридичних осіб.
Професійні навички:
• Організація, управління, вдосконалення та автоматизація процесів бухгалтерії (в підпорядкуванні 15 осіб).
• Повне ведення бухгалтерского та податкового обліку в програмах:
1-С: Бухгалтерія 8.3.; BAF; КОРП; УПП; УТП; Малий бізнес; ERP.
• Облік експортно-імпортних операцій з продажу/придбання готової продукції, виробничих запасів, товарів, устаткування, послуг.
• Трансферне ціноутворення та контрольовані операції.
• Виписка, реєстрація податкових накладних. Розблокування податкових накладних, подання таблиць даних платника ПДВ. Складання та подання Декларації по ПДВ. Бюджетне відшкодування (10-14 млн. грн щомісяця).
• Облік основних засобів (далі –ОЗ) та малоцінних активів. Введення в експлуатацію, комплектація, продаж, списання.
• Проведення щорічної або часткової інвентаризації по підприємству.
• Облік капітальних інвестицій (модернізація, поліпшення), поточні ремонти ОЗ на підприємстві.
• Облік виробництва напівфабрикатів та готової продукції. Випуск готової продукції. Складання специфікацій, калькуляцій. Облік наданих робіт, послуг.
• Списання ТМЦ та МШП.
• Виписка первинних документів: рахунків, накладних, актів.
• Облік дебіторської та кредиторської заборгованості по постачальниках та покупцях.
• Ведення касової дисципліни, розрахунків з підзвітними особами в національній та іноземній валюті. Розрахунок ліміту каси.
• Формування реєстрів оплати постачальникам.
• Проведення банківських операцій в національній та і іноземній валюті. Робота в системі Клієнт-Банк (Укргазбанк, Укрексімбанк, Ощадбанк, Приватбанк, КІБ-банк). Комунікація з банківськими установами. Надання розшифровок до фінансової звітності.
• Облік довгострокових та короткострокових кредитів, лізингових операцій.
• Облік поворотних фінансових допомог, взаємозаліків та переуступок боргу.
• Нарахування та виплата працівникам заробітної плати, відпусток, лікарняних, декретних, відрядних, простоїв, учнівських, святкових, надурочних, надбавок, доплат тощо (кількість працюючих на підприємстві 3 500 осіб). Облік та нарахування по договорах ЦПХ і практикантах.
• Розрахунок та облік резерву відпусток по підприємству.
• Облік виконавчих проваджень по працівниках.
• Кадровий облік: прийом, переведення, звільнення, штатний розпис, оформлення трудових книжок.
• Взаємодія з Пенсійним фондом України (подача заявок-розрахунків по лікарняним, повідомлень про виплату коштів, замовлення та отримання довідок про трудовий стаж, оцифровування трудових книжок).
• Складання податкової звітності (податок на прибуток, єдиний податок, ПДВ, податок на нерухомість, земельний податок, орендна плата за землю, транспортний податок, екологічний податок). Подання статистичної звітності.
• Проходження перевірок контролюючих органів (Державна податкова служба, Державна аудиторська служба, Управління праці, Пенсійний фонд, Центр занятості).
• Розробка та постановка технічних завдань по автоматизації обліку на підприємстві, оптимізації роботи працівників бухгалтерії.
• Підбір, навчання і адаптація персоналу, проведення співбесід.
• Вміння делегувати повноваження та розставляти пріоритети в завданнях.

Додаткова інформація:
Мова: українська та російська — вільно, англійська та італійська – рівень А2.

Впевнений користувач ПК, MS Office (WORD, EXCEL, Power Point тощо).
Стійка в стресових ситуаціях, вимоглива, наполеглива.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: