Резюме від 22 квітня 2024 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10532280

Керівник, помічник керівника, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Чернігів

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник поштового відділення

з 01.2020 по 01.2024 (4 роки)
Укрпошта, Чернігів (Транспорт, логістика)

Забезпечення надання якісних послуг населенню, підприємствам, установам, організаціям.
Проведення своєчасної обробки отриманих-інформації, готівки, поштових відправлень, матеріальних цінностей, товарів та документації.
Організація та контроль виплат пенсійних та соціальних нарахувань, за встановленим порядком.
Обробка та перевірка первинних документів. Своєчасне відображення фінансово-господарських операцій на підставі оформлених у встановленому порядку бух-обліку.
Проведення інвентаризації майна і зобов'язань, а також відображення в бухгалтерському обліку результатів інвентаризації.
Формування та здача квартальної, щомісячної звітності до відділів контролю та бухгалтерії, також пенсійного фонду.
Забезпечує якісну та безперебійну роботу співробітників/підлеглих.
Управління колективом від 5 до 10 підлеглих.
Організація робочих місць працівників для надання послуг, забезпечення продуктивної атмосфери в колективі, контроль виконання встановлених планів. Ведення обліку складських операцій, встановленої звітності про надання фінансових послуг населенню та підприємствам. Та інше.

Заступник керівника ЖК

з 01.2010 по 01.2018 (8 років)
Приватне жк, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Забезпечення і контроль життєдіяльності житлового приватного комплекса.
Взаємодія з власниками нерухомості, вирішення конфліктних і поточних ситуацій.
Взаємодія з підрядними організаціями, державними та комунальними установами (у тому числі-укладення договорів, подовження терміну взаємодії, оплата наданих послуг та інше).
Організація і контроль своєчасного, якісного тех обслуговування спец-службами по догляду за комунікаційними системами комплексу. За потреби, організація робітниками комплексного обслуговування будинків.
Взаємодія з різними перевіряючими органами. Досвід роботи з ТМЦ.
Ведення/обробка офісної документації, ведення первинної бухгалтерії. Своєчасна подача звітності.

Освіта

Херсонський державний університет

Фінанси, Херсон
Незакінчена вища, з 2002 по 2004 (2 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Курси Адміністратор/ Офіс меджер

2005 , 1 рік

Знання і навички

Трудова етика Стресостійкість Адаптивність Ведення звітності Уміння користуватись оргтехнікою Неконфліктність Здатність до навчання MS Office

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: