Резюме від 17 квітня 2024 Файл

Мар'яна

Керівник підрозділу напрямку ризиків

Вік:
45 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Глова Мар'яна Євгенівна
Дата народження: 22.12.1978р.
Місце проживання: м.Львів
Сімейний стан: одружена
Діти: син 2007 р.н., донька 2007 р.н.
Можливість переїзду: НІ
Можливість службових відряджень: НІ
Телефон(и): [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ключова інформація:
Працівник банківського сектору зі стажем понад 27 років.
Досвід роботи:
• АТ «ОКСІ БАНК» (лютий 2020 – теперішній час)

Жовтень 2023 – теперішній час – виконувач обов’язків Головного ризик-менеджера (CRO) – в.о. директора Департаменту ризиків (без звільнення з основної посади Начальника управління операційних та інших нефінансових ризиків Департаменту ризиків);

листопад 2021 – вересень 2023 - Начальник управління операційних та інших нефінансових ризиків Департаменту ризиків;
жовтень 2020 – листопад 2021 - Начальник відділу операційного та інших нефінансових ризиків Управління ринкових та нефінансових ризиків Департаменту ризиків;
лютий 2020 – жовтень 2020 - провідний економіст відділу операційного та інших нефінансових ризиків Управління ринкових та нефінансових ризиків Департаменту ризиків.
Посадові обов’язки:
На посаді виконувача обов’язків Головного ризик-менеджера (CRO) – в.о.директора Департаменту ризиків:
1. Організація роботи з управління ризиком відповідно до вимог Постанови НБУ №64:
◦ Моніторинг змін законодавства і нормативних актів НБУ з регулювання діяльності Банку, ініціювання та контроль вчасності внесення відповідних змін у внутрішні документи та процедури Банку; ознайомлення підлеглих працівників Департаменту зі змінами, що відбулися у законодавстві, нормативних актах, внутрішніх документах і процедурах Банку; контроль дотримання ними законодавства України, нормативних актів, внутрішніх документів і процедур.
◦ Забезпечення розробки методології по управлінню ризиками, формування і поновлення політик і процедур з метою забезпечення їх відповідності вимогам діючих законодавчих та нормативно-правових актів НБУ.
◦ Впровадження системи виявлення, вимірювання ризиків, контролю за ризиками і моніторингу ризиків.
◦ Контроль дотримання Банком економічних нормативів НБУ, в т.ч. додатковий адміністративний контроль за правильністю розрахунку нормативу Н9;
◦ Підготовка та зведення матеріалів для затвердження Декларації схильності до ризиків.
◦ Забезпечення моніторингу та попередження порушень показників ризик-апетиту та лімітів ризику, контроль наближення показників ризиків до ризик-апетиту та лімітів ризику та ініціювання вжиття заходів для попередження їх порушень;
◦ Підготовка та зведення Плану відновлення діяльності (ПВД) банку, здійснення моніторингу ПВД, при порушенні показників ПВД – участь у підготовці заходів щодо покращення показників на Правління та Наглядову раду банку;
◦ Підготовка звітів щодо ризиків, в т.ч. надання керівництву Банку інформацію про величину ризиків, які прийняв на себе Банк, внесення пропозицій про коригування результатів діяльності Банку з врахуванням ризику, в тому числі щодо формування резервів за кредитними операціями, аналіз причини збільшення чи зменшення ризиків діяльності Банку, дотримання чи не дотримання лімітів і обмежень, та надання відповідної інформації профільним комітетам, Правлінню та Наглядовій раді Банку для прийняття управлінських рішень;
◦ підготовка та зведення матеріалів в рамках запиту НБУ щодо проведення оцінки SREP.
◦ підготовка та подання до Національного банку пакету документів для надання дозволу на врахування до капіталу Банку коштів, залучених на умовах субординованого боргу.

2. Забезпечення узгодження планових показників діяльності Банку з лімітами, нормативами та обмеженнями по ризиках.
◦ Участь у складанні бізнес-моделі, бюджету Банку, які б забезпечували досягнення бажаних результатів за умови дотримання певних нормативів і лімітів ризиків.
◦ Погодження впровадження нових банківських продуктів, нових напрямків діяльності Банку до прийняття рішення про їх впровадження.

3. Надання інформаційно-аналітичної підтримки профільним комітетам Банку та іншим колегіальним органам.
◦ Моніторинг та контроль діяльності Банку з метою виявлення негативних тенденцій та явищ, які можуть призвести до перевищення встановлених рівнів ризиків, а також надання інформації про це профільним комітетам для прийняття управлінських рішень по ліквідації негативів.
◦ Надання Комітету з питань управління активами та пасивами пропозиції по встановленню лімітів на обсяги операцій, спрямовані на дотримання толерантності Банку до ризиків (забезпечення достатнього рівня ліквідності, валютного ризику, ризику зміни процентної ставки і ринкового (цінового) ризику, дохідності, адекватності ризику операцій банку до його капіталу).
◦ При розгляді питань на Головному кредитному комітеті надання пропозицій по структурі кредитного портфелю, інформацію про обсяги, строковість та ціну ресурсів для кредитування. Визначення суми непокритого резервами кредитного ризику для цілей коригування регулятивного капіталу Банку, надання пропозиції щодо його мінімізації.
◦ Надання профільним комітетам Банку пропозиції щодо банківських продуктів та встановлення трансферних цін.

4. Забезпечення керівництва відокремленими структурними підрозділами по лінії своїх функціональних обов’язків.
◦ Забезпечення трудової дисципліни, охорони праці, протипожежної безпеки і виробничої санітарії у підпорядкованих підрозділах;
◦ Забезпечення наявності/відповідності складених посадових інструкцій підпорядкованих працівників та положень про підпорядковані підрозділи, відповідно до типових форм, визначених ВНД Банку;
◦ забезпечення контролю за виконанням підлеглими працівниками функцій, передбачених їх посадовими інструкціями.

На посаді Начальника управління операційних та інших нефінансових ризиків Департаменту ризиків):
• Управління операційним ризиком Банку з застосуванням відповідних інструментів (ведення внутрішньої бази реєстрації операційних інцидентів та бази зовнішніх подій операційного ризику, моніторинг дотримання ключових індикаторів ризику (КІР), стрес-тестування, самооцінка операційного ризику);
• оцінка величини операційного ризику в Банку та контроль дотримання лімітів операційного ризику та затвердженого розміру ризик-апетиту;
• надання пропозицій планів заходів, які необхідно вжити за результатами виявлення подій операційного ризику, на розгляд Комітету з операційних ризиків та СУОР;
• Надання висновків про можливість впровадження нових продуктів/видів діяльності (оцінка операційного ризику нового продукту/виду діяльності, його впливу на ризи-апетит та профіль операційного ризику банку);
• Надання висновків про можливість укладання договору аутсорсингу (оцінка профілю ризику аутсорсера, аналіз пакету документів аутсорсера тощо);
• Підготовка інформації на запити Національного банку України;
• Проведення навчання персоналу, в т.ч.онлайн, щодо системи управління операційним ризиком;
• Участь у розробленні та супроводженні Плану забезпечення безперервної діяльності АТ «ОКСІ БАНК»;
• Розробка та супроводження внутрішніх нормативних документів Банку напрямку операційного ризику;
• Звітування щодо управління операційним ризиком перед Правлінням Банку та Наглядовою радою.
Додаткові обов’язки:
• Голова Комітету по роботі з непрацюючими активами та стягнутим майном;
• Член Головного кредитного комітету;
• Голова постійно діючої Комісії з питань вивчення обставин виникнення подій операційного ризику;
• Член Комітету з операційних ризиків та СУІБ
• Участь у засіданнях Правління та усіх комітетів Правління як CRO з правом ВЕТО.
• Участь у наданні інформації на запити:
внутрішнього/зовнішнього аудиту,
колегіальних органів банку,
Національного банку та інших регуляторних органів.

• АТ ТАСКОМБАНК, червень 2018 – травень 2019 (12 міс)
• старший економіст відділу підтримки мережі відділень - моніторинг та аналіз діяльності відділень банку (аналіз виконання бюджетних показників, перевірка знань/тестування працівників відділень щодо продуктів та нормативних документів банку, виїзні перевірки відділень, моніторинг відтоків/притоків депозитного портфелю, моніторинг кредитного портфелю тощо).

• ПАТ ВіЕс Банк, квітень 2001 - жовтень 2018 (17 років 7 міс)

2011 - 2018 - старший економіст центру підтримки відділень Управління роздрібного бізнесу:
• моніторинг та аналіз діяльності відділень банку, в т.ч. контроль виконання планових показників, навчання персоналу, участь у співбесідах, тестування працівників по закінченні випробувального терміну, виїзні перевірки відділень, доведення до працівників відділень інформації про зміни у ВНД банку, нові продукти та процеси тощо, моніторинг депозитного та кредитного портфелю в цілому та в розрізі відділень;
• бізнес-аналіз кредитних проектів фізичних осіб,
• співпраця з страховими компаніями, ведення договорів про співпрацю з СК, ведення реєстрів страхових угод, укладених клієнтами Банку, формування актів та рахунків на оплату агентської винагороди згідно договорів, моніторинг дотримання термінів підписання актів виконаних робіт та оплати агентських послуг;
• формування управлінської звітності для керівництва.
2005-2011 - заступник начальника відділення - залучення та обслуговування фізичних та юридичних осіб, кредитування фізичних осіб та МСБ, виконання обов'язків начальника відділення;
2003- 2005 - старший бухгалтер відділення - залучення та обслуговування фізичних та юридичних осіб, депозити, рахунки, перекази, платежі, ЗЕД тощо;
2002 – 2003 - бухгалтер операційного залу - обслуговування юридичних осіб;
2001 – 2002 – касир.
• Ощадбанк, липень 1996 - квітень 2001 (4 роки 10 міс)
старший контролер, касир- контролер, касир.

Освіта – вища

ЛНУ ім.І.Франка
Період навчання 1996 – 1999 р.р.
Факультет економічний, спеціальність – Фінанси і кредит.
Рівень освіти – вища, заочно.

Львівський інститут банківської справи
Період навчання 1993 – 1996 р.р.
Спеціальність – банківська справа
Рівень освіти – бакалавр.

Володіння мовами:
Англійська - базовий
Польська - середній
Російська – вільно

Додаткова інформація

Комп'ютерні навики
досвідчений користувач: MS Office: Word, Excel, Outlook, PowerPoint, ел.пошта: Outlook, Lotus, інтернебраузери Google Chrome, Internet Explorer, створення Google форм, проведення тестів. Банківські програми: АБС Б-2, SCROOGE, «SR-Bank».

Особисті якості
Комунікабельна, відповідальна, стресостійка, організована, аналітичні навики, керівні/організаційні навички, вміння працювати в команді, швидко навчаюся, виконавча дисципліна

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: