Олена
Офіс-менеджер, адміністратор
- Вік:
- 30 років
- Місто:
- Львів
Контактна інформація
Шукач вказав телефон .
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10551774
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
НИЩАК ОЛЕНА ОЛЕГІВНА
ОСОБИСТІ ДАНІ
Домашня адреса
м. Львів
Телефон моб.: [
Електронна адреса (e-mail):
[
Дата народження: 11 жовтня 1993 року
Сімейний стан: одружена
Мета: Отримати перспективну роботу з можливістю застосувати свій професійний досвід, здобути нові навички та знання для досягнення поставлених життєвих цілей.
Особисті якості: правильно поставлене ділове мовлення (усне та письмове), організаторські навики. Вмію будувати робочі відносини з людьми, засновані на взаємній повазі. Завжди самостійно реагую на проблеми в роботі та успішно вирішую їх. Можу швидко освоїти будь-яку програму/роботу, оскільки здатна швидко навчатись та відповідально ставлюся до роботи. Комунікабельна, стресостійка, пунктуальна, активна.
Інтереси:
• особистий розвиток;
• художнє фото;
• танці;
• подорожі.
ОСВІТА
Навчальний заклад:
• ЛНУ імені Івана Франка (2011-2016) - Німецька філологія;
• ДДПУ імені Івана Франка (2016-2018) - Німецька філологія.
Вміння та навики
• MS Office;
• Вільне володіння комп’ютером та оргтехнікою;
• Microsoft Dynamics;
• Sales Works;
• 1C: Бухгалтерія.
Володіння мовами:
• Українська мова - рідна ;
• Німецька – В2.
ДОСВІД РОБОТИ
ТОВ «ВФ Ритейл» (11.09.2023 – 31.01.2024 рр.), керівник магазину.
• Формування команди і управління колективом;
• Адміністративне та операційне управління магазином;
• Забезпечення виконання ключових показників ефективності магазину;
• Організація заходів для підвищення ефективності магазину;
• Забезпечення відповідності магазину загальнокорпоративним стандартам;
• Організація та контроль касової дисципліни;
• Організація проведення інвентаризацій;
• Організація та контроль товарообігу;
• Взаємодія з контролюючими органами;
ПРАТ СК "ВУСО» (25.11.2021 – 11.09.2023 рр.), фахівець відділу супроводження клієнтів фізичних осіб
• Робота зі страхуванням авто та нерухомості;
• Обслуговування клієнтів фізичних та юридичних осіб. Супровід протягом терміну дії договору;
• Супроводження клієнта в банку на видачі автокредиту та заставного майна;
• Ведення звітності;
• Залучення нових клієнтів;
• Проведення презентацій нових продуктів страхування;
• навчання нових спеціалістів;
• Оцінка авто та майна;
• Робота з crm, пролонгація договорів, оформлення та внесення договорів страхування.
ТОВ «AppleRoom» (05.03.2021 – 01.09.2021 рр.), офіс-менеджер
• Виконання поставлених планів продаж та цілей;
• Обслуговування клієнтів згідно стандартів компанії;
• Проведення аналітики;
• Ведення звітності;
• Ведення онлайн-чату;
• Обробка замовлень;
• Спілкування з клієнтами у соцмережах.
ТОВ «ВФ Ритейл» (05.02.2018 – 01.03.2021 рр.), адміністратор
• Виконання поставлених планів продаж та цілей;
• Обслуговування клієнтів згідно стандартів компанії;
• Проведення аналітики;
• Ведення звітності;
• Мерчендайзинг, робота з ТМЦ;
• пошук та набір нових співробітників;
• проведення промо-акцій;
• залучення нових покупців;
• навчання нових спеціалістів;
• організація виїздів;
• складання та ведення графіків роботи.
Схожі кандидати
Офіс-менеджер, секретар, діловод, адміністратор, помічник керівника
10000 грн, Львів
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, помічник керівника
20000 грн, Львів
Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника, секретар, консультант
Львів, Дистанційно
Асистент, помічник керівника, офіс-менеджер, клієнт-менеджер
25000 грн, Львів
Адміністратор, менеджер, рецепціоніст, секретар
18000 грн, Львів, Дистанційно
Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника (HR)
25000 грн, Львів, Дистанційно