Резюме від 25 квітня 2024 Файл

Ольга

Офіс-менеджер

Вік:
37 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме
Вербовенко Ольга Богданівна

Вік: 37 років
Місто проживання: Львів, Україна.
Сімейне положення: одружена.
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Посада: спеціаліст з адміністративної діяльності

Профіль:
Сильні організаторські та аналітичні здібності з мотивацією до навчання та вдосконалення.
Тайм-менеджмент.
Вимоглива до себе.
Мотивована постійно розвивати свої навички та рости професійно.

Освіта:
Навчальний заклад: Національний університет "Львівська Політехніка"
Ступінь: магістр
Спеціальність: Екологія та охорона навколишнього середовища
Період навчання: вересень 2003- грудень 2008

Досвід роботи:
Компанія: ТзОВ "Кабельверк-Львів"
Посада: монтер кабельного виробництва/тренер
Період роботи: 06.07.2011-30.04.2012
Обов'язки:
-монтаж кабельних мереж
-навчання і адаптація нових працівників в команді

Компанія: ТзОВ "ЦВГ Україна"
Посада: бригадир на дільниці основного виробництва
Період роботи: 29.10.2012-02.10.2015
Обов'язки:
-організація роботи працівників та забезпечення їх необхідними матеріалами.
-координація роботи працівників.
-контроль якості продукції, що виготовляється працівниками.
-контроль виконання планових завдань працівниками.

Компанія: ТОВ "Фуджікура Аутомотів Україна Львів"
Посада: спеціаліст з адміністративної діяльності/ інструктор з виробничого навчання
Період роботи: 08.10.2015 і до сьогодні
Обов'язки:
-навчання та адаптація нових співробітників.
-оцінка та зворотній зв'язок за виконану роботу.
-проведення теоретичних та практичних занять для нових співробітників.
-організація семінарів, тренінгів, корпоративних заходів, тімбілдінгів та ділових зустрічей в офісі.
-організація харчування та клінінгових послуг в компанії.
-щоденний контроль порядку в місцях загального користування та якості виконання клінінгових робіт
-контроль якості харчування та затвердження меню.
-моніторинг постачальників, позицій, пошук нових та цікавих рішень.
-прийом та обробка вхідних запитів від клієнтів (дзвінки, чати, листи).
-прийом та сортування вхідної та вихідної кореспонденції та посилок.
-планування та закупівля канцелярського приладдя.
-планування та закупівля засобів індивідуального захисту та спецодягу.
ведення рахунків-фактур та подання їх до оплати.
-організація відряджень.
-бронювання готелів, транспорту, купівля квитків.

Професійні навички:
-знання і володіння Microsoft Windows, Office, Internet на рівні користувача
-проходження пробного курсу тестувальника QA/QR.
-проходження пробного курсу UI/UX дизайн.
-знання мов: українська-рідна, англійська-середній рівень.

Сертифікати:
River Of Knowledge
Ольга Садоха
2021 - 2021
Побудова співпраці та ефективної комунікації.

Campster онлайн
18/05/2023 - 18/07/2023
Середній рівень Excel.

Навички:
Чесність, відповідальність, дисциплінованість, комунікабельність, вміння працювати в команді, здатність швидко навчатись.
Врівноваженість, зосередженість, націленість на результат, висока ступінь самоорганізації, уважність до деталей, орієнтованість на досягнення результату.

Додаткова інформація:
Наявність закордонного паспорту.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: