Резюме від 28 березня 2024 Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10572501

Менеджер з розвитку

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Олександр Костянтинович Єркін
• Тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
• e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
• Мешкаю у Києві

Професійні навички
Аналітичні навички. Аналіз ринкового оточення, виділення перспективних сегментів/ продуктів, проведення аналізу властивостей продукту/конкурентів, виділення позитивних/ слабких властивостей продукту, побудова моделей промоції, виходячи з властивостей продукту, прогнозування плану продажів, бюджетування лончу. Аналіз діяльності продуктів компанії та конкурентного середовища з використанням аналітичних джерел. Побудова фінансово-економічних моделей лончу по потенційному продукту, аналіз рентабельності на різних етапах життя продукту, визначення фінансової привабливості проекту.
Робота з проектом. Пошук продукту та подальше узгодження прогнозних показників (кількість продукту, ціна, умови оплати тощо). Створення та захист бізнес-плану. Комплексне ведення проектів: контроль термінів проходження проекту через різні етапи (чітке узгодження комерційних умов з виробником, організація проведення online check дос’є, організація проведення аудиту підприємства, контроль термінів виробництва та доставки продукту). Формування плану закупок/ виробництва, з урахуванням необхідного складського запасу та термінів придатності. Планування, розробка та запуск проекту власних торгових марок.
Робота з продуктом. Аналіз продукту, виявлення можливостей просування по різним каналам збуту и можливих загроз. Деталізація продукту: визначення позиціонування, переваг та недоліків. Створення воронки продажів. Розробка інформаційного контенту по продукту для маркетингових активностей (підготовка презентацій, адаптація матеріалів відповідно до задач, розробка компейн-бука та деталізації візитів по продуктам, з трансформацією властивостей продукту до його переваг та до задоволення потреб, підготовка матеріалів до проведення тренінгів, круглих столів, семінарів, конференцій, участь у виставках). Взаємодія с OL. Розробка програми тренінгів для команди зовнішньої служби, організація та проведення таких тренінгів. Розробка дизайну упаковки, промоційних матеріалів по продуктам. Формування комерційних пропозицій для дистриб’юторів та аптечних мереж. Проведення переговорів з дистриб’юторами, аптечними мережами, аптеками щодо придбання продуктів та врегулювання кредиторської заборгованості.
Робота з портфелем продуктів. Оцінка продуктового портфеля, його сегментація, підбір потенційних продуктів/комбінацій, їх пошук. Формування стратегії розвитку продуктового портфеля, керуючись даними світового та вітчизняного ринків, наявності продуктів на локальному ринку; формування графіку виходу нових продуктів, та подальша реалізація стратегії розвитку. Планування наповнення портфеля новими продуктами. Пошук потенційних продуктів, обговорення с виробниками планів продажу и комерційних умов.
Досвід роботи
Грудень 2020 – червень 2023 – старший лаборант, асистент кафедри мікробіології, вірусології та імунології Національного університету охорони здоров’я ім. П. Шупика МОЗ України
• Проведення навчальної та навчально-методичної роботи з слухачами
• Участь у науково-дослідній роботі кафедри
• Розроблення та ведення документації щодо діяльності кафедри , формування звітів, ведення облікової та довідкової документації

Липень 2018 – серпень 2019 – менеджер з стратегічного розвитку, представництво Мові Хелс
• Аналіз промоційного портфелю, розробка стратегії розвитку та пошук продуктів відповідно до цієї стратегії
• Аналіз ринкового оточення. Планування продаж, проведення ціноутворення
• Проведення перемовин с виробниками, обговорення комерційних умов. Аналіз комерційних пропозицій, побудова фінансових моделей проектів
• Формування плану закупок/ виробництва, з урахуванням необхідного складського запасу та термінів придатності
Червень 2012 – червень 2018 – менеджер з стратегічного маркетингу, відділ стратегічного розвитку, Фармпланета
• Аналіз промоційного портфелю, розробка стратегії розвитку та пошук продуктів відповідно до цієї стратегії
• Планування продаж, проведення ціноутворення. Аналіз ринкового оточення
• Проведення перемовин с виробниками, обговорення комерційних умов. Аналіз комерційних пропозицій, побудова фінансових моделей проектів
• Проект власних торговельних марок: розробка концепції та портфоліо потенціальних продуктів, пошук та подальша комунікація з виробниками, обрахування фінансових показників проекту. Розробка дизайну упаковки, промоційних матеріалів по продуктам.
• Формування плану закупок/ виробництва, з урахуванням необхідного складського запасу та термінів придатності

Лютий 2010- грудень 2010 – маркетинг-менеджер відділу продажу ексклюзивних препаратів «Альба Україна»
• Дослідження ринку та формування стратегії просування продуктів, ціноутворення та планування продажу, ціноутворення
• Проведення перемовин с виробниками, обговорення комерційних умов. Аналіз комерційних пропозицій.
• Комплексний маркетинговий супровід проектів ексклюзивної дистриб’юції
Квітень 2008 - лютий 2010
Продакт-менеджер відділу продажу ексклюзивних препаратів «Альба Україна»
• Аналіз продукту, визначення можливостей просування через різні канали збуту та можливі загрози. Розробка позиціонування продукту, визначення сильних і слабких сторін, сегментація, дистанціювання від конкурентів, створення унікальної торгової пропозиції
• Аналіз ринку та конкурентів, планування, організація и проведення заходів, направлених на стимулювання продажів. Аналіз ефективності маркетингових заходів
• Створення промоційних матеріалів для маркетингових активностей. Підготовка та навчання співробітників служби просування, в т.ч. організація і проведення тренінгів

Листопад 2002 - квітень 2008
• Керівник служби просування (Паланок-фарм) – 1 рік
• Регіональний менеджер (Mega Lifesciences) -1,5 роки
• Менеджер по работі з дистриб’юторами (Micro Labs) – 1 рік
• Медичний представник (Orcid Pharmaceuticals) – 1 рік
• Торговий агент (ВВС-ЛТД, Фармвест) – 2 роки
Вересень 1999 - Листопад 2002 Асистент кафедри нормальної анатомії Національного медуниверситету ім. Богомольця
Освіта – вища, в 1999 г. закінчив лікувальний факультет Національного медуниверситету ім. Богомольця

Особиста інформація
Народився 11.12.1970. Одружений, син 2008 г. р.
• Водійські права кат. “В” (1993).
• Вільне володіння українською та російською мовами, англійська мова на рівні Upper-Intermediate
• Вільне володіння пакетом програм Microsoft Office, володіння аналітичними програмами аудиту фармацевтичного ринку (PharmXplorer, Моріон, Market Edge)

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: