Резюме від 15 травня 2024 Файл

Марія

Головний бухгалтер

Вік:
40 років
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 2 сторінки

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Єлісєєва Марія

Головний бухгалтер, провідний бухгалтер, єдиний бухгалтер
Вид зайнятості: повна
Місце проживання: м. Oдеса, Приморський р-н
Контактна інформація:
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (Viber, Telegram, WhatsApp)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Особистісні якості:
Відповідальність, уважність, організованість, оперативність, активність та вміння працювати у команді, пунктуальність у дотриманні дедлайнів, аналітичне мислення, вміння ефективно працювати із великим обсягом інформації в режимі багатозадачності, висока уважність до деталей, орієнтовність на результат, постійне підвищення кваліфікації, бажання вчитися новому

Ключові навички та знання:
• Організація, ведення та контроль бухгалтерського, податкового та статистичного обліку згідно вимогам діючого законодавства України (ПКУ, ПСБО, закони, нормативні акти та постанови МФУ, КМУ та ВРУ, КЗПпУ, ГКУ, ЦКУ)
• Оптимізація процесів ведення обліку і складання фінансової, податкової та іншої звітності
• Формування та реєстрація податкових накладних і розрахунків коригувань до податкових накладних, складання та подача декларації з ПДВ і уточнюючих розрахунків, у т.ч. розблокування податкових накладних та коригувань до податкових накладних, зняття підприємства із статусу ризикового
• Формування собівартості робіт та послуг, облік доходів та витрат за результатами звітного періоду (квартал, рік), складання та подача декларації з податку на прибуток (квартальна та річна форми), аналіз результатів діяльності підприємства
• Формування та подання податкової та статистичної звітності
• Ведення обліку взаєморозрахунків із контрагентами (дебітори, кредитори та інші)
• Облік ОЗ, МНМА, НМА, нарахування амортизації
• Облік та списання ТМЦ (матеріали, запчастини, паливо, ПЗМ, комплектуючі, МШП, інші)
• Ведення обліку ЗЕД, валютні операції
• Облік заробітної плати та кадровий облік
• Облік касових операцій
• Облік безготівкових операцій (платежі по клієнт-банку, інтернет-банкінгу, підготовка документів за кредитами)
• Організація і контроль документообігу
• Договірна робота (постачальники, замовники, договори ЦПХ, інші контрагенти: складання, перевірка, узгодження)
• Проходження перевірок та взаємодія із контролюючими органами
• Облік та звітність ФОП (2,3 групи з/без найманими працівниками)
• Впевнений користувач ПК (Microsoft Office, 1C (1.2, 2.0, 2.1), 7.7, 8.2, 8.3, УТП, BAS, BAS CORP, M.E.Doc, Арт-Звіт, Бітртікс 24), електронний кабінет платників податків, клієнт-банк, інтернет-банкінг, iFOBS, електронні сервіси Вчасно, Документ-онлайн, Star Docs, Чек-бокс, Google Workspace, Google-диск, Google-drive

Досвід роботи:
Листопад 2023 – Лютий 2024
Підприємство із надання бухгалтерських та фінансових послуг на аутсорсі, м. Одеса (аутсорсинг надання послуг у сфері бухгалтерії та фінансів у форматі В2В), провідний бухгалтер (головний)
Обов’язки: комплексна ведення бухгалтерського та податкового обліку 5-ти юридичних осіб на загальній системі оподаткування (сфера діяльності – крюінг та ІТ-послуги, ЗЕД), складання та подання звітності – місячної, квартальної, річної (декларація із ПДВ, у т.ч. умовні продажі, прибуток, баланс, фінансові результати, об’єднання звітність із ЄСВ та ПДФЛ, статистична звітність), робота з нормативно-правовою базою (пошук та використання необхідної інформації), нарахування та виплата заробітної плати, відпускних, компенсацій (до 30-ти осіб), нарахування та перерахування податків, зборів та обов’язкових платежів до бюджету, робота із банками (формування та відправлення платежів, продаж валюти), розрахунок собівартості робіт та послуг, оприбуткування, облік та списання ТМЦ, ОФ, МНМА, НМА, МБП. Облік ЗЕД: імпорт матеріалів та обладнання, експорт робіт та послуг, робота із брокерами, електронним кабінетом Державної митниці, ВМД на імпорт. Робота із юристом із питань договорів та вирішення нестандартних задач, щомісячне, щоквартальне та річне складання та подання внутрішньої звітності на англійські мові керівникам та іноземним власникам юридичних осіб, надання відповідей та консультацій керівникам із питань обліку підприємств (бухгалтерського та податкового).
Досягнення: набуття досвіду роботи надання бухгалтерських та фінансових послуг на аутсорсі, надання клієнтам (у т.ч. іноземним власникам) комплексу послуг із ведення бухгалтерського, податкового та статистичного обліку юридичних осіб, консультування із різноманітних питань і вирішенню нестандартних задач. Впровадження нової облікової програми: перехід із 1С УТП на BAS CORP.

Червень 2021 – Жовтень 2023
ПП «Енерго-Акумулятор», м. Одеса (будівництво, роботи та послуги у сфері енергетики (промислові об’єкти, ЗЕД), головний бухгалтер
Обов’язки: організація і ведення бухгалтерського та податкового обліку 4-х юридичних осіб на загальній системі оподаткування з ПДВ, складання та подача до контролюючих органів бухгалтерської, податкової та статистичної звітності, кадровий облік (до 60 чоловік у штаті), виконання нарахувань та сплати податків і зборів до бюджету та фондів, платежів до банківських установ, взаємодія із контролюючими органами, у т.ч. із органами державного нагляду та контролю за дотриманням законодавства про працю.
Досягнення: отримання досвіду роботи із великим обсягом інформації, вирішення різнопланових завдань, робота з бюджетом, органами Державного Казначейства (відкриття розрахункових рахунків для роботи із державними замовниками), відпрацювання ведення обліку ЗЕД (робота з валютними відділами банків, купівля-продаж валюти, роботи на експорт та імпорт товарів та послуг), відпрацювання ведення обліку кредитів банків, розблокування податкових накладних та коригувань до податкових накладних, зняття підприємства із статусу ризикового, проходження перевірок органами державного нагляду і контролю за дотриманням законодавства про працю (2 юридичні особи), освоєння та робота у системі Бітрікс24 (постановка та закриття задач, контроль за їх виконанням).

Червень 2014 – Вересень 2020
Охронна фірма, м. Одеса (послуги охорони), єдиний бухгалтер (за сумісництвом)
Обов’язки: організація та ведення бухгалтерського та податкового обліку юридичної особи та ФОП (2,3 групи) у повному обсязі (від первинної документації до складання та подання звітності, взаємодія із контролюючими органами)
Досягнення: відновлення та постановка обліку, робота із договорами ЦПХ (складання, підписання, закриття взаєморозрахунків та виплат), впровадження на підприємстві програмних продуктів 1С Бухгалтерія версій 1.2, 2.0 та BAS. Відкриття та закриття ФОП, реєстрація та перереєстрація юридичної особи, внесення змін до статуту (зміна складу засновників, розміру статутного капіталу, юридичної адреси).

Лютий 2020 – Червень 2020
Група Компаній «ЗЕВС», м. Одеса (будівництво, послуги, роботи, транспортно-експедиційна та логістична діяльність, ЗЕД), бухгалтер (помічник провідних бухгалтерів)
Обов’язки: робота із договорами, звірки із постачальниками та підрядниками, взаєморозрахунки, проведення банківських операцій, робота з первинною документацією, ведення імпортних та експортних операцій із постачання та придбання товарів, облік та списання ТМЦ, у т.ч. ПЗМ, запчастин і ремонтних робіт, облік руху матеріалів між складами, контроль дебіторської та кредиторської заборгованостей, кадровий облік (приймання на роботу, звільнення робітників, нарахування та виплата заробітної плати, нарахування та виплата відпусток та компенсацій за невикористану відпустку, нарахування та перерахування до бюджету податків, зборів та обов’язкових платежів (ПДФО, військовий збір, ЄСВ із роботодавця, формування та подання до контролюючих органів звітності з ЄСВ і повідомлень про прийнятих працівників), оприбуткування та облік основних засобів, МНМА, НМА, облік транспортно-експедиційної діяльності 2-х підприємств на загальній системі оподаткування із ПДВ (оформлення актів наданих послуг замовникам, оприбуткування вхідних послуг від постачальників, нарахування заробітної плати водіям, робота із менеджерами).
Досягнення: отримання досвіду із великим документообігом, виконання різнопланових задач із боку провідних бухгалтерів та керівництва, відпрацювання використання прикладного рішення – 1С Бухгалтерія 2.0, ознайомлення із програмою 1С Експедитор.

Лютий 2019 – Червень 2019
ТОВ «ЗАРС», м. Одеса (будівництво), бухгалтер
Обов’язки: організація і облік діяльності 6-ти юридичних осіб (малі підприємства з найманими працівниками: робота із первинною документацією, банківські операції, нарахування та виплата заробітної плати, нарахування та перерахування податків до бюджету, формування та подання місячної, квартальної та річної звітності із ЄСВ, 1 ДФ, баланс, звіт про фінансові результати) і 10-ти ФОП (єдиний податок та загальна система оподаткування: облік доходів та витрат, формування звітності, нарахування та перерахування податків до бюджету), допомога головному бухгалтеру та заміснику головного бухгалтера у закритті періодів по двом основним юридичним особам, допомога у підготовці до проходження планової податкової перевірки по одному із основних юридичних осіб (формування пакету документів по основним засобам: акти введення до експлуатації, протоколи на придбання, накази на введення до експлуатації і постановку до обліку), облік касових операцій (оформлення прибуткових та видаткових касових ордерів, відомостей на виплату заробітної плати, оформлення касової книги, журналів реєстрації касових ордерів), розрахунок ліміту каси.
Досягнення: отримання навичок роботи у відділі бухгалтерії (5 осіб), відновлення та постановка обліку юридичних осіб та ФОП-ів, підготовка пакету документів для планової податкової перевірки.

Жовтень 2017 – Березень 2018
ТОВ «НОВІКОМ ІННОВЕЙШЕН», м. Одеса (будівництво), єдиний бухгалтер
Обов’язки: ведення бухгалтерського та податкового обліку однієї юридичної особи в програмі 1С Бухгалтерія 1.2 (Підрядник будівництва), звірка із постачальниками та замовникам, взаєморозрахунки, проведення банківських операцій, підготовка та подання звітності до контролюючих органів (декларація з ПДВ, звіт із ЗСВ, 1ДФ), робота із первинною документацією, ведення кадрового обліку (приймання на роботу, звільнення, переведення, нарахування та виплата відпускних та компенсацій за невикористану відпустку, подання повідомлень про прийнятих працівників), робота із договорами ЦПХ (укладання, підписання, нарахування та виплата винагороди ), нарахування та виплата заробітної плати (готівкові та безготівкові розрахунки із працівниками підприємства), нарахування та перерахування податків до бюджету, формування та подання місячної та квартальної звітності із ПДВ, ЄСВ, 1 ДФ), а також річної звітності, а саме баланс, звіт про фінансові результати, декларація із прибутку. Формування та реєстрація податкових накладних і розрахунків коригування до податкових накладних, складання та подання декларації із ПДВ, підготовка та подання пакету документів для розблокування податкових накладних та зняття підприємства із статусу ризикового. Облік основних засобів, МНМА, НМА, облік та списання ТМЦ (матеріали будівельні, запчастини, ПЗМ, МБП). Облік касових операцій (оформлення прибуткових та видаткових касових ордерів, відомостей на виплату заробітної плати, оформлення касової книги, журналів реєстрації касових ордерів), розрахунок ліміту каси.
Досягнення: відпрацювання навичок роботи у програмі 1С Бухгалтерія 1.2 конфігурація «Бухгалтерія для будівельних організацій», відпрацювання навичок із обліку великого обсягу облікових даних (матеріалів, основних засобів, МБП, МНМА, НМА), отримання досвіду та навичок роботи із державним замовленням, організація обміну між програмами 1С Бухгалтерія та АВК5 (синхронізація надходження, вибуття та списання матеріалів та МБП), успішне розблокування податкових накладних та зняття підприємства із статусу ризикового.

Червень 2011 – Серпень 2017
ТОВ «СПЕЦБУДТЕХНІКА-В», м. Одеса (послуги будівельної техніки, транспортні послуги, вантажні перевезення, ремонтні роботи та послуги, ЗЕД, будівництво), єдиний бухгалтер, головний бухгалтер (у підпорядкуванні 2 особи)
Обов’язки: формування та надання рахунків замовникам та підрядникам, виписка та реєстрація податкових накладних, узгодження їх із замовниками, оприбуткування та списання матеріалів за актами виконаних робіт, робота із вхідними податковими накладними та коригуваннями до податкових накладних, оприбуткування та списання ПЗМ і запчастин згідно із актами списання транспортного відділу, нарахування амортизації ОЗ, підготовка та подання звітності (за підприємством та зведеної) до органів ДПІ, пенсійного фонду, статистики, фонд соціального страхування, підготовка документації та відповіді на запити органів ДПІ (зустрічні перевірки) та фінансової інспекції КРУ, акти звірок із контрагентами, валютні операції, підготовка та подання звітності до ДПІ та інші контролюючі органи та фонди, облік касових операцій (оформлення прибуткових та видаткових касових ордерів, відомостей на виплату заробітної плати, оформлення касової книги, журналів реєстрації касових ордерів), розрахунок ліміту каси, ведення кадрового обліку (приймання, звільнення, переведення, нарахування та виплата компенсацій, подання повідомлень про прийнятих працівників), нарахування та виплата заробітної плати, нарахування та сплата податків та зборів до бюджету, складання та подання відповідної місячної, квартальної та річної звітності. Договірна робота (складання, підписання, узгодження, розірвання договорів та додаткових угод). Лізингові операції. Купівля нового авто (участь у постановці на облік органах ДАЇ, нарахування та сплата відповідних податків та зборів, подання звіту за першу реєстрацію, постановка на баланс. Складання ТТН, подорожніх листів та талонів замовника. Ведення ФОП (3 група без найманих працівників): ведення книги обліку доходів та витрат, проведення банківських операцій. Формування та подання пакету документів для розблокування податкових накладних та зняття підприємства із статусу ризикового. Формування собівартості робіт та послуг, облік доходів і витрат підприємства за підсумками звітного періоду (квартал, рік), складання та подання декларації з податку на прибуток (квартальна та річна форми), нарахування та перерахування податків до бюджету, формування та подання місячної та квартальної звітності із ЄСВ, 1 ДФ, балансу, звіту про фінансові результати.
Досягнення: здобуття навичок роботи єдиним бухгалтером на підприємстві, навичок роботи із великим обсягом інформації і документообігом, успішний досвід проходження планових, позапланових та зустрічних перевірок, а також фінансової інспекції КРУ, отримання досвіду роботи із юристами та адвокатами (реєстрація, перереєстрація, реорганізація та закриття юридичних осіб та ФОП-ів, збільшення статутного капіталу, зміна засновників, купівля-продаж майнових прав), робота із договорам та іншими юридичними документами, підготовка документів до виступу у судових органах, участь у судових процесах, у т.ч. виступи на користь підприємства-відповідача), отримання навичок комунікації із контролюючими органами, розблокування податкових накладних та зняття підприємства із статусу ризикового. Освоєння таких програм, як 1С Бухгалтерія 7.7, 8.2, M.e.doc., Клієнт-банк, Інтернет-банкінг, електронний кабінет платника податків, різноманітних інтернет-ресурсів із пошуку необхідної інформації, досвід роботи та знаходження рішень у нестандартних ситуаціях, отримання досвіду виконання різнопланових завдань у режимі стислого часу, отримання навичок роботи із нормативною базою.

Серпень 2008 – Травень 2011
ТОВ «ГЛАВСТРОЙ» (група компаній), м. Одеса (будівництво), помічник керівника-економіст
Обов’язки: виконання обов’язків помічника керівника, ведення кореспонденції, робота із будівельними об’єктами (підрахування обсягів робіт, робота із кресленнями), допомога у складанні економічних обгрунтувань проектів, ведення переговорів із замовниками та інвесторами, робота із договорами та будівельними контрактами.
Досягнення: отримання високих комунікативних навичок, організація та ведення діловодства, отримання навичок складання та редагування різноманітних документів, отримання досвіду роботи та комунікації на великому підприємстві (у межах його підрозділів та поза ними), освоєння ділової мови та ділового етикету.

Освіта:
2003 - 2008 – Одеська державна академія будівництва та архітектури
Факультет: економіка та управління в будівництві. Спеціальність: економіка підприємства
Кваліфікація: магістр з економіки підприємств. Спеціалізація: економіка нерухомості
2001 - 2003 – Миколаївський державний університет
Факультет: іноземна філологія. Спеціалізація: англійська та німецька мови

Додаткова інформація:
Підвищення кваліфікації, курси:
Теперішній час – навчання в Онлайн-школі бухгалтерії AVS
Сервіс AVS. Підвищення кваліфікації бухгалтера 365 днів на рік
Онлайн-школа бухгалтерії «Fin Labs»
Онлайн-курс по 1С Підприємство 8.3 УТП, BAS CORP
Серпень 2020 - Листопад 2020 – Центр сертифікованого навчання ТОВ «Актив-Софт»
Онлайн-курс «Бухгалтерський облік в Україні»
Серпень 2020 – Жовтень 2020 - Онлайн-школа бухгалтерії AVS
Онлайн-курс «1С 8 Бухгалтерія для України 2.0 + BAS бухгалтерія 2.1»
Березень 2020 - Квітень 2020 – Центр сертифікованого навчання ТОВ «Актив-Софт»
Онлайн-курс «Використання прикладного рішення «Бухгалтерія 8 для України» Редакція 2.0
Онлайн-курс «Заробітна плата та кадровий облік у «Бухгалтерія 8 (ред. 2.0)»
2019 рік – Онлайн-школа бухгалтерії «Fin Labs»
Онлайн-курс 1С 8.3 редакція 2.0
Січень 2009 – Червень 2009 – Будинок вчених, м. Одеса
курси «Бухгалтерський облік. Основи податкового обліку. 1С: Бухгалтерія» навчальний курс «Користувач програми 1С: Підприємство» із дисциплін: Бухгалтерія, Торгівля + Склад, Розрахунок зарплати та кадровий облік, версія 7.7, 8.0
Жовтень 2006 – Грудень 2006 – Одеська державна академія будівництва та архітектури
Курси лекцій та практичних занять із напрямів «Промислове та цивільне будівництво» та «Економіка підприємства», випускна робота на тему: «Кошторисна справа» (наявність сертифікату)
Знання та володіння мовами:
українська – вільно, англійська – середній рівень

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: