Резюме від 2 травня 2024 Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10656709

English customer service manager

Місто проживання:
Інші країни
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Olena Blyznyuk
Bowling Green, KY 42103 * (603) 688 1889 * [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

PROFILE

Experienced Customer Service Specialist in fast-paced multilingual environments (English, Ukrainian). Understands
the value of professionally providing positive experiences to guests in a timely manner while multi-tasking.

SUMMARY OF SKILLS
• Attention to Detail • Positive Attitude
• Active Listening Skills • Multilingual Customer Support • Time
• Improving Customer Experience Management
• Independent, Self-Motivated, Determined • Interpersonal Skill

PROFESSIONAL EXPERIENCE

Remote Social Worker (Customer Service)| Front Desk Helpers-USA
Aug 2017 – February 2023
• Managing elderly customer home care needs over the phone/e-mail.
• Maintain company and client confidentiality.
• Positively and respectfully communicate with customers.
• Work collaboratively across departments for efficient and comprehensive customer service.

Customer Service Coordinator| Dusit Thani Hotel Abu Dhabi, UAE
Jun 2015 – Sept 2015
• Handled and resolved customer complaints/inquiries via mail or phone in a timely and accurate manner. •
Maintained compliance with policies and procedures.
• Offered excellent customer service.
• Upheld the positive image, brand, and reputation of the organization.

Guest Relation Officer| Iru Fushi Resort, Maldives Islands
Dec 2013 – Feb 2014
• Reviewed arrival lists to welcome guests in a friendly and professional manner.
• Addressed complaints to ensure 100% guests’ satisfaction.
• Organize and prepared welcome folders with collateral (e.g., room service menus, area descriptions) •
Provided information about amenities, areas and venues and promoted services.

Guest Relation Officer / Bilingual Customer Service Representative | Island Hideaway, Maldives Islands
Sept 2011 – Jan 2012
• Welcoming guests in a friendly and professional manner
• Addressing and escalating customer complaints
• Providing information about facilities, programs and other services

EDUCATION

High School-Bila, Tserkva,Ukraine CERTIFICATES/TECHNOLOG
High School Diploma Y SKILLS:
On the Job Skill Training Certificate, Radisson Blu Hotel, Northern Africa
Dusit Signature Service Training Certificate, UAE
Slack, Bitrix, Microsoft (Word, Excel) Elastix, Google docs, Red Cross CPR/AED/First Aid Certification

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: