Резюме від 11 травня 2024 Файл

Мария

Керівник відділу продажу

Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Заскока Марія

Контактна інформація:
Дата народження 01.09.1987 (36)
Україна, Київ
Моб. тел: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-Mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Ключові навички:
• Ведення власного бізнесу, роздрібний магазин
• Досвід роботи з національними та локальними торговими мережами та вміння будувати партнерські відносини
• Досвід управління персоналом (мерчендайзери, Торгівельні представники)
• Постійна робота з великим об’ємом інформації, аналітика
• Досвід ведення переговорів та рішення спірних ситуацій
• Високий рівень самоорганізації, уважність до деталей
• Маю добру комунікацію з менеджерами торгівельних мереж в Україні

Досвід роботи:
01.02.2021-Підприємець,відкриття власного першого магазину, мережа формат магазин біля дому
02.2015 – 11.2019 ДП «Савсервіс Столиця»
04.2018 – 11.2019 National Key Account Manager Modern Trade (продукти харчування)
Обов’язки:
- Виконання цілей по об’єму продаж, націнці та іншим показникам ефективності по 10-ти ТМ в брендовому портфоліо;
- Робота з існуючими торговими мережами (ЕКО маркет, ВелМарт, Мегамаркет, Пчелка маркет, Wine Time) та залучення нових (ЛотОК, Коло, Велика Кишеня, АЗС Glusco, Wine Time, біле Сухе, Litra);
- Проведення переговорів, підтримання довготривалих відносин з мережевими замовниками, контроль за виконанням домовленостей, рішення спірних ситуацій;
- Підготовка і проведення річних переговорів з Національними клієнтами (ефективний асортимент, категорійний менеджмент, план по товарообігу, аналіз маржинального доходу, промо активність, знижки та бонуси) відповідно до маркетингових цілей компанії;
- Планування і контроль надходження грошових коштів (перевірка первинних документів для оплати, робота з дебіторською заборгованістю);
- Організація, планування та координація роботи торгових представників структурних підрозділів філій;
- Системна робота за маркетинговим бюджетом, участь у його складанні;
- Щомісячний моніторинг виконання плану продажів та ведення звітності
- Робота з дебеторською заборгованістю
Досягнення:
• Побудова якісної та кількісної дистрибуції на ввіреній території
• Перевиконання плану продажів на 200%

03.2017 – 03.2018 Менеджер по роботі з локальними клієнтами (продукти харчування)
Обов’язки:
- Розробка стратегії роботи відділу продажів, формування планів продажів і контроль їх виконання;
- Обробка замовлень та інформаційна підтримка клієнтів;
- Організація належного обліку, ведення і зберігання документації та звітності;
- Забезпечення контролю та дотримання загальних умов поставок;
- Комерційні переговори з клієнтами та рішення спірних ситуацій;
- Здійснення постійного аналізу інформації, отриманої від відділу маркетингу;
- Проведення заходів з професійного розвитку співробітників, підвищенню їх мотивації;
- Підписання нових контрактів (мережа кіосків А8, Т9, Фарм канал, мережа магазинів Біле Сухе, Літра і т.д.).

09.2016 – 02.2017 Торгівельний представник (роздрібна торгівля (продукти харчування))
Обов’язки:
- Виконання плану і збільшення обсягів продажів;
- Контроль дебіторської заборгованості;
- Розширення клієнтської бази.

02.2015 – 08.2016 Спеціаліст з економічних питань
Обов’язки:
- Ведення актів взаєморозрахунків, факторинг;
- Аналіз собівартості продукції, що імпортується;
- Формування резервів витрат по маркетинговим фондам;
- Оцінка фінансових результатів роботи з ключовими покупцями;
- Порівняльний аналіз фактичних фінансових результатів з фінансовою моделлю в розрізі брендів і розробка практичних рекомендацій;
- Вивчення і аналіз фінансових моделей співпраці з основними постачальниками.

10.2011 – 02.2015 Декретна відпустка

11.2009 – 10.2011 ПАТ «Універсал Банк»
Спеціаліст адміністрування та підтримки Управління адміністрування кредитів роздрібного бізнесу Департаменту розвитку роздрібного бізнесу
Обов'язки:
- Розрахунок заборгованості по кредитних справах для передачі в суд;
- Підготовка довідок і виписок за рахунками заборгованості;
- Обробка та виконання запитів Юридичного Департаменту;
- Підготовка кредитних справ для передачі в Юридичний департамент;
- Дострокового погашення, призупинення відсотків по кредитах в системі банку.

Освіта:
Вища.
2009 - Національний Авіаційний Університет, Економіка підприємництва, магістр.
2020-Бізнес Школа МІМ MIM – первая бизнес-школа
2021- Laba (Лаба) — международная онлайн-школа | Умных любят (l-a-b-a.com) ,курс Категорійний менеждмент
Тренінги:
Ведення переговорів; Боротьба з запереченнями; Успішний KAM
Професійні навички:
Навички роботи з комп'ютером: впевнений користувач Microsoft Office, а також iApply, FC-HOST-PROD-NLB, FC-Branch, Scrooge, Intermediate File, Phopebanking, Qualco, Coda, Zoom.
Знання мов: Українська, Російська – вільно, Англійска – pre-intermediate.
Особисті якості:
Високий рівень відповідальності та організованості, стресостійкість. Ініціативна і пунктуальна. Працюю на результат. Прагну до вдосконалення і готова навчатися. Розвинені соціальні навички, вміння працювати в команді.
Водійське посвідчення кат " В"

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: