Резюме від 23 травня 2024 Файл

Олександра

Фінансист, економіст, помічник керівника

Вік:
23 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Шлапак Олександра Миколаївна

Вік: 23 роки
Місто проживання: м. Київ
Сімейний стан: не заміжня
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Посада: Фінансист/Економіст/Помічник керівника

Зарплатні очікування: від 25 000 грн.

Досвід роботи

● Назва компанії: ТОВ «Українська монолітно-будівельна компанія», м. Київ
Посада: Економіст з фінансової роботи
Період роботи: 07.2023 р. — по сьогодні
Обов’язки:
- планування доходів та витрат підприємства
- контроль та аналіз руху грошових коштів на підприємстві
- підрахунок та видача заробітної плати
- ведення каси підприємства
- оплата рахунків в клієнт-банку
- робота з ERP програмою
- оформлення актів виконаних робіт/кошторисів (в програмі АВК та Excel)

● Назва компанії: ТОВ «Українська монолітно-будівельна компанія», м. Київ
Посада: Помічник керівника
Період роботи: 04.2021 р. — 06.2023 р.
Обов’язки:
- робота із зведеними таблицями
- підготовка необхідних документів та проектів наказів
- контроль за своєчасною оплатою регулярних платежів
- контроль за своєчасним виконанням працівниками підприємства виданих наказів та
розпоряджень
- збір матеріалів та інформації з різних джерел, що необхідна керівникові підприємства та
її аналіз
- ведення/участь у проектах
- здійснення взаємозв’язку директора з підрозділами підприємства та партнерами
- опрацювання документів, що надходять директору, їх підписання
- забезпечення підготовки та технічне забезпечення нарад, зустрічей, переговорів
- участь у переговорах, ділових зустрічах, виробничих нарадах, оформлення протоколів
- зв’язок з іншими організаціями і підприємствами, а також державними органами та
вирішення справ, які не потребують присутності директора
- за дорученням керівника узгодження або вирішення окремих питань з керівниками і
працівниками структурних підрозділів
- забезпечення процесу обміну документами на підприємстві
- забезпечення працівників паливом для робочих поїздок, його облік та контроль за
використанням
- забезпечення життєдіяльності офісу
- інші доручення керівника

● Назва компанії: Юридичний центр «НОМОС», (call center), м. Ірпінь
Посада: Менеджер по роботі з клієнтами
Період роботи: 07.2020 р. — 03.2021 р.
Обов’язки:
- робота з гарячою базою клієнтів
- первинна консультація клієнтів
- запис клієнтів на зустріч до необхідного спеціаліста

Освіта
● Навчальний заклад: Державний Податковий Університет, м. Ірпінь
Ступінь: Магістр
Назва спеціальності: «Державний аудит, судово-економічна експертиза у фінансових
розслідуваннях»
Період навчання: 09.2022 р. — 02.2024 р.

● Навчальний заклад: Університет державної фіскальної служби України, м, Ірпінь
Ступінь: Бакалавр (з відзнакою)
Назва спеціальності: «Управлінський облік, бізнес-аналітика та статистика»
Період навчання: 09.2019 р. — 06.2021 р.

● Навчальний заклад: Ірпінський державний коледж економіки та права, м. Ірпінь
Ступінь: Молодший бакалавр (з відзнакою)
Назва спеціальності: «Облік і оподаткування»
Період навчання: 09.2016 р. — 06.2019 р.

Курси, тренінги
● Навчальний центр: «ДАНКО», м.Київ
Курс: «Кошторисна справа та АВК»
Період навчання: 08.2021 р. — 09.2021 р.

Вміння та навики
● Впевнений користувач MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
● Відмінні знання google акаунту (google документи, таблиці, календар)
● Рівень англійської мови: вище початкового
● Базові знання програми «1С:Бухгалтерія УТП 8»
● Навички роботи в клієнт-банку (АТ «ОТП БАНК»)
● Навички роботи в програмному комплексі АВК

Додаткова інформація
● Особисті якості: дисциплінованість, комунікабельність, адаптивність, уважність,
відповідальність, стресостійкість, працьовитість, цілеспрямованість, пунктуальність.
● Водійські права: немає
● Закордонний паспорт: є
● Шкідливі звички: немає

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: