Резюме від 13 травня 2024 Файл

Надія

Економіст, фінансист, помічник директора

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Зілінська Надія Богданівна
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 05 лютого 1992 р
Сімейний стан: незаміжня
Мета пошуку роботи: цікава та перспективна робота з можливістю максимальної реалізації знань та практичного досвіду.
Освіта: 2007 рік- Київський технікум електронних приладів.
Диплом молодшого спеціаліста 2011 рік -спеціальність «Метрологія та інформаційна техніка».
Диплом молодшого спеціаліста 2011 рік спеціальність -«Економіка підприємства».

2011 рік- Національна академія статистики, обліку та аудиту. Обліково-статистичний факультет (заочна форма навчання).
Диплом магістра 2017 рік, спеціальність –«Облік та оподаткування».

11.2020 р і на даний момент.
Керівник планово-економічного відділу в ТОВ «КВ Девелопмент», об’єкт - Kozyn Seven Club.

Основні обов’язки:
-формування, консолідація та аналіз управлінської звітності підприємства;
- план-фактичний аналіз реалізації будівництва;
-проведення звірок з підрядними організаціями підприємства;
-облік та інвентаризація ТМЦ, ОС;
-закупка будівельних матеріалів, ОС в т.ч. техніки на об’єкт, а також підбір підрядних організацій.

09.2013-11.2020 Корпорація «ГК» Тарян».
2013-2015 помічник головного бухгалтера БЦ Царський та спортивно-розважального комплексу Царський. (На стадії будівництва та безпосередньо введення в есплуатацію спортивно-розважального комплексу).

Основні обов’язки:
-упорядкування, обробка, ревізія вхідної первинної документації від підрядних організацій та постачальнів;
-розрахунки з контрагентами (постачальники та підрядні організації);
-робота з первинними документами всіх типів;
-успішне проходження податкових перевірок, щодо підтвердження податкового кредиту;
-облік будівельних матеріалів, ТМЦ та ОС;
-облік авансових звітів;
-облік касових операцій;
-банк-Клієнт, обробка банківських виписок.

2015-2017 економіст БЦ Царський та спортивно-розважального комплексу Царський.
Основні обов’язки:
-обробка банківських виписок;
-формування звітності Cash&flow. (План-фактичний аналіз реалізації послуг та витратної частини);
-облік касових операцій та оформлення РРО.

2015-2020 довірена особа акціонера, від його імені представляла інтереси у банківських та державних установах, облік особистих витрат.

2017-2020 економіст Корпорація «ГК» Тарян».

2017-2018 Покупка-продажа цінних паперів. Комунікація із брокерами та банківськими установами.

2018-2020 Облік накопичувальних відомостей будівельного об’єкта Taryan Towers кошторисного відділу ( у розрізі видів робіт, обсягів виконаних робіт, грошових коштів, ведення зведених таблиць контролю розрахунків із підрядними організаціями). План-фактичний аналіз бюджету кошторисного відділу.

03.2012-09.2013- молодший бухгалтер ТОВ «Лтава Лізинг». Бухгалтер ФОП на різних формах оподаткування.
Засновники організацій брати Капранові

Особисті якості:
Цілеспрямована, наполеглива, відповідальна, врівноважена, товариська, здатна аналітично мислити та працювати в колективі. Вмію працювати, як в команді так і самостійно. Великий досвіт з людьми, як результат вміння домовлятись та досягати поставлених цілей. До роботи ставлюсь з високою відповідальністю та відданістю.

Рекомендації:
Кайраманян Артак Ашотович, Каграманян Мигран Размікович, Бєлашев Віталій Вячеславович, Ралко Олена Петрівна (контактні дані при необхідності).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: