Резюме від 22 травня 2024 Файл

Ольга

Менеджер з підбору та навчання персоналу

Вік:
44 роки
Місто проживання:
Міжгір'я
Готовий працювати:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Харченко Ольга Сергеевна

Дата народження:
20 Тра 1980

Регіон:
Львів

Можливість переїзду:
Ужгород

Телефон (и):
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

E-mail:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Менеджер з найму та навчання персоналу 25 000 грн.

(оновлено 15 Тра 2024)
Ключова інформація


•ПК на рівні досвідченого користувача (Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet).
•досвід роботи з програмним забезпеченням банків (Клієнт-Банк, Приват24, I-doc).
• русский, українська - вільно; англійська - зі словником.

Досвід роботи


Фахівець із роботи з персоналом
Бер 2018 - по сьогодні (6 років 3 міс)
АТ "Запорізький завод феросплавів"
Промисловість та Виробництво

•планування, організація та контроль навчання на виробництві робітників, ІТП, керівників вищої та середньої ланки в рамках вимог чинного законодавства;
•методична допомога структурним підрозділам підприємства у розробці та впровадженні навчально-методичної документації для організації виробничого навчання робітників та ІТП;
•робота з резервом кадрів на виробництві, організація стажування осіб, зарахованих до кадрового резерву;
•організація навчання працівників (семінари, тренінги);
•співробітництво з навчальними закладами міста та країни з питань підвищення кваліфікації працівників підприємства, а також дітей працівників підприємства;
•організація практики для підприємства студентів навчальних закладів;
•планування та контроль виконання бюджету по службі персоналу на місяць, квартал, рік. Контроль та аналіз його фактичного виконання;
•робота з державними та приватними навчальними центрами з питань навчання персоналу із укладанням договорів, оформленням рахунків та актів виконаних робіт;
•участь в організації культурно-масової роботи на підприємстві, у розробці корпоративної ідеології та іміджу підприємства, здійснення зовнішніх зв'язків в межах компетенції;
•аудит структурних підрозділів підприємства на відповідність вимогам СМЯ у частині організації навчання на підприємстві, робота з документами СМЯ (перегляд та контроль строків перегляду посадових інструкцій, стандартів та положень підрозділу), складання встановленої звітності щодо СМЯ.
•участь у пошуку та підборі персоналу з різних напрямків (ІТП та технологічний персонал) з використаннім пошукових інтернет-платформ, співпраця з центром зайнятості.

економіст 2 категорії відділу фінансового планування
Лис 2015 - Бер 2018 (2 роки 5 міс)
Запорізький завод феросплавів, АТ
Промисловість та Виробництво

•планування витрат та платежів за статтями бюджету;
•погодження та контроль договорів у розрізі відповідності плану поставок та тендерної рекомендації;
•робота з первинною документацією (контроль вступників ТМЦ на відповідність плану постачання, договору, тендерної рекомендації);
•погодження та контроль заявок підприємства до тендерного комітету відповідно до затвердженого бюджету підприємства;
•щоденний контроль за виконанням фінплану за статтями відповідно до затвердженого бюджету.
•контроль залишків ТМЦ у межах кожного підрозділу, з метою оптимізації складських залишків.

економіст з фінансової роботі 1-ї категорії
Сер 2004 - Лис 2015 (11 років 4 міс)
ПАТ "Стахановський завод феросплавів"
Промисловість та Виробництво

•ведення всіх форм розрахунків із контрагентами (резиденти/нерезиденти).
•відкриття/закриття операційного дня банку.
•введення та оплата платіжних документів.
•купівля/продаж валюти.
•складання щоденної та щомісячної звітності щодо руху грошових коштів на рахунках підприємства.
•контроль дебіторської/кредиторської заборгованості.
•щомісячне складання фінансового плану (надходження/платежі) та його аналіз.
•щомісячне складання бюджету та фінплану підприємства у розрізі статей видатків, контроль його виконання.
•ведення кредитних та депозитних договорів, договорів застави.

економіст із фінансової роботи
Лип 2005 - Лип 2013 (8 років 1 міс)
ПАТ "Стахановський завод феросплавів"
більше 500 співробітників Промисловість та Виробництво

•Здійснення всіх форм розрахунків з контрагентами.
•Складання щоденної звітності щодо руху грошових коштів на рахунках підприємства.

бухгалтер
Сер 2003 - Лип 2005 (2 роки)
ПАТ "Стахановський завод феросплавів"
більше 500 співробітників Промисловість та Виробництво

•ведення обліку групи "Сировина та матеріали" для виробництва феросплавів.
•ведення обліку реалізації матеріалів та відходів феросплавного виробництва.

Освіта


Регіональний інститут менеджменту (Луганськ)
рік закінчення 2004
економіст, факультет Економіка підприємства специалист

Донбасский гірничо-металургійний інститут (Алчевськ)
рік закінчення 2002
інженер-механік, факультет Металургія та машинобудування специалист

Володіння мовами


Англійська - базова

Додаткова інформація


Особисті якості
лідер, трудоголік, здорові амбіції, наполегливість у вирішенні питань та досягненні поставлених цілей, відповідальність, комунікабельність, активність, дипломатичність, стресостійкість.

Стажування

•регулярне виконання обов'язків начальника Сектору навчання;
•стажування на АТ "Запорізький завод феросплавів" на посаді заступника начальника Відділу кадрів та навчання.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: