Резюме від 21 травня 2024 Файл

Аліна

Інспектор відділу кадрів

Вік:
36 років
Місто проживання:
Рахів
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ

Прізвище, ім’я, по-батькові: Ковальська Аліна Вікторівна
Дата і місце народження: 04 лютого1988 року, м. Миронівка, Миронівський район, Київської обл.
Місце проживання: Закарпатська обл., м. Рахів
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Освіта повна вища, в 2010 році - Київський національний університет
будівництва і архітектури, спеціальність – еколог;
ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ
09.2005 - 07.2010
- студент Національного університету будівництва і
архітектури;

12.2010 - 03.2011
- фахівець-еколог ФДЕА «Центр екологічного аудиту та сертифікації»;

03.2011 - 01.2012
- оператор з оброблення документів ПП «Агрофірма
«Вільхівська»

03.2012 - 08.2012
- головний спеціаліст – державний інспектор відділу
екологічного контролю Державної екологічної інспекції у
м. Києві;

08.2012 - 10.2018
- головний спеціаліст – державний інспектор відділу
екологічного контролю земельних ресурсів, за поводженням з відходами та небезпечними хімічними речовинами Державної екологічної інспекції у м. Києві;
10.2018 - 09.2019
- завідувач сектору організаційного забезпечення
Бориспільського управління ГУ ДФС у Київській області;

09.2019 - 07.2020
- завідувач сектору забезпечення роботи Бориспільського управління ГУ ДПС у Київській області;

07.2020 - 03.2021

03.2021 -12.2022
01.2023 по теперішній час
- заступник начальника відділу адміністративного
забезпечення ГУ ДФС у Київській області;
• начальник відділу забезпечення діяльності Служби
ГУ ДФС у Київській області
інспектор з кадрів ТОВ «Готіс»
Професійні навички та знання: впевнене користування ПК та базовими програми пакету MS Office, офісною технікою.
Проведення екологічного аудиту суб’єктів господарювання на наявність дозвільних документів щодо дотримання вимог природоохоронного законодавства.
Проведення перевірок суб’єктів господарювання щодо дотримання вимог природоохоронного законодавства, а саме: з питань щодо охорони атмосферного повітря; охорони і раціонального використання вод та відтворення водних ресурсів; охорони земельних ресурсів; поводження з відходами та небезпечними хімічними речовинами, природно – заповідного фонду.
Робота в АІС «Управління документами», складання планів роботи структурних підрозділів ГУ ДФС та звітів про їх виконання, розробка положень про структурні підрозділи та посадових інструкцій працівників, контроль за виконанням функціональних повноважень структурними підрозділами, комунікаційний напрямок (взаємодія із ЗМІ, громадськістю, тощо), розробка розпорядчих документів.
Проведення пошуку, відбору персоналу та розміщення вакансій на онлайн-порталах з пошуку роботи. Ведення кадрового діловодства в повному обсязі (здійснення прийомів, переведення, звільнення співробітників). Проведення відпусток, робота з електронними лікарняними. Ведення військового обліку на підприємстві.
Ділові та особисті якості: комунікабельність, пунктуальність, відповідальність, цілеспрямованість, вміння працювати в команді, прагнення до професійного розвитку, здатність розв’язувати складні професійні задачі та практичні проблеми.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: