Резюме від 22 травня 2024 Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/10706406

Head of customer support

Місто:
Миколаїв

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Sergii Korchagin [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Technical Support Manager [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Telegram: @serjinskiy
Linkidin: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
public.tableau.com/app/profile/sergii.korchagin

Skills
Excel - VLookup, Pivot Tables, Conditional Tableau, Query
Formatting SQL - MySQL, SQL Server, PostgreSQL

Projects
TECHNICAL SUPPORT MANAGER– TrackEnsure Inc. – Toronto, Canada
● Supervised and successfully managed a technical support team of 45+ people.
● Created and coordinated daily schedules and workflow of technical support agents.
● Interacted with customers and resolved issues in a friendly and timely manner.
● Communicated effectively with all levels of management and Developer Team.
● Analyzed and structured different types of reports.
● Recorded and transmitted technical bugs to other departments.
● Improved the KPI of my team.
● Conducted meetings for technical support team and interviews for new employees.
● Reviewed and made decisions in the most difficult work tasks.
● Worked with the company’s internal HRM-system.
● Managed an analysis of various indicators to support managerial decision-making.
● Created a dashboard with Tableau to assist management in comparing metrics across different time
periods.
CHARGEBACK / DATA ANALYTICS– American Wireless LLC, USA
● Utilized SQL, Excel, Tableau to perform analysis on database metrics.
● Performed data cleaning and data analysis to successfully identified the major changes for companies.
● Сonducted ad-hoc analysis to explain fluctuations in call volume.
● Worked on data-driven projects, such as analyzing chargeback trends, creating reports and
dashboards, and conducting data-driven analyses.
● Consulted with management to determine the necessary metrics to be displayed.
ROAD ACCIDENT DASHBOARD – Personal Project, 2023
● Generated a dataset using SQL.
● Transformed, cleaned and filtered data by using aggregating and filtering functions.
● Used the dataset to create a Tableau dashboard, as well as an MS Excel dashboard.
Work Experience
TECHNICAL SUPPORT MANAGER, TrackEnsure Inc., Canada, 2020 - 2023
DATA ANALYST – American Wireless LLC, USA, 2014 - 2020
Education
MASTERS DEGREE– MNAU – Mykolaiv, Ukraine Feb 2015
FACULTY OF ENERGY ENGINEERING
Leadership and Awards
• Google Cybersecurity Certificate + Google IT support Certificate.
• Cisco Cybersecurity Essentials Certificate.
• Selected as one of 10 employees for company’s personnel reserve.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: