• PRO

Сергiй

Директор з розвитку бізнесу, інновацій та NPD, 120 000 грн

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
50 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро, Житомир, Київ, Львів, Одеса, Харків, Черкаси, Чернівці

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор зі стратегічного розвитку компанії та просування на ринках

з 04.2008 по нині (17 років)
Група Компаній «Верес» – лідер у галузі виробництва продуктів харчування, (Консервовані проду, Київ (Харчова промисловість)

ПОСАДОВІ ОБОВ'ЯЗКИ:
• Визначив загальну концепцію розвитку бізнесу та продажу
• Забезпечував розробку стратегії розвитку компанії з фокусом збільшення прибутку
• Досліджував ринки, розробляв розділи корпоративної та комерційної стратегії, брав участь у бізнес-плануванні
• Аналізував інвестиційну привабливість сегментів ринку
• Будував ефективну систему продажу та дистрибуції бренду як із використанням поточної клієнтської бази та із залученням нових клієнтів
• Оптимізував продаж у розрізі каналів та розширення клієнтської бази
• Проводив аналіз, узгодження та розширення асортиментної матриці
• визначав цільові категорії товарів для розширення асортименту
• Розробляв та вводив нові групи товарів (продукти швидкого приготування)
• Керував проектними групами в галузі інвестицій та інновацій
• Розробляв та виводив на ринок нові бренди
• Розробляв та впроваджував систему планування виробництва за участю маркетингу та стратегічного розвитку
• Розробляв та контролював проведення маркетингових програм та рекламних кампаній у RF, Україні, Білорусі, Казахстані.
• Брав активну участь у розвитку експортних продажів
• Проводив аналіз продажів з подальшою ініціацією та контролем за реалізацією рекламних та промо активностей
• Взаємодіяв зі стратегічними замовниками, займався підготовкою комерційних та тендерних пропозицій
• Брав участь у розробці маркетингових та трейд-маркетингових акцій для збільшення продажів
• Складав прогноз продажів у довгостроковій перспективі
• Виконував пошук нових для компанії потреб замовників з метою створення та виведення на ринок нових продуктів та рішень

ЗНАЧНІ ДОСЯГНЕННЯ:
• Розробив практично всі (7) стратегії та політики Групи, включаючи бізнес-стратегію, комерційну, інвестиційну, експортну, маркетингову, бренд-стратегію, товарну у складних економічних умовах
• Розробив та впровадив систему планування виробництва за участю маркетингової служби та департаменту стратегічного розвитку
• Розробив та впровадив процес стимулювання збуту та систему оцінки його ефективності та захистив проект з розробки виробництва напівфабрикатів та продуктів швидкого приготування ТМ "Селі поїли"
• Організував департамент для управління с/г угіддями ЦК. Об'єднав 40 000 Га. у 5 господарствах з бюджетом €15.000.000
• Досягнув заняття до 40% часток ринку в категоріях продуктів соусів, консервації та бакалії.
• Підготував кошторисну документацію для покупки 3-х підприємств у Молдові, Росії, Індії на суму понад €40.000.000
• Вивів ринок 3 нових бренди ТМ "6 соток", "Geos", "Катигорошко", зайнявши до 15% ринку у відповідних субсегментах
• Досяг заняття частки 15% свіжих грибів у продуктових РС України
• Розробив 5 бізнес-процесів та КПЕ (KPI) для служби операційного та стратегічного маркетингу

Заступник Генерального директора з розвитку та маркетингу

з 12.2006 по 04.2008 (1 рік 4 місяці)
Корпорація «Укрінтерпродукт», за участю компанії Lauffer NV (виробництво fmcg food, retail,HoReCa, дистрибуція b2b, реклама, Донецьк (Харчова промисловість)

ПОСАДОВІ ОБОВ'ЯЗКИ:
•Досліджував ринки хлібобулочної та кондитерської промисловості, HoReCa, олії, ковбасних та макаронних виробів; тенденції та прогноз розвитку сегментів ринку, його інфраструктури, конкурентів , партнерів, кінцевих покупців; вносив пропозиції
щодо їх корекції
•Просував існуючі та створював нові успішні бренди та нові продукти
•Розробляв рекламні кампанії для підприємств
•Керував проектом зі створення та розвитку власних роздрібних мереж («Калач», «Лучіано»)
•Розробив вимоги для створення відділу PR
•Керував комплексом маркетингу та продажу
•Розробляв стратегічні плани продажу, мотиваційні програми щодо збільшення обсягів збуту та координував їх виконання
•Управляв існуючими та розробляв нові канали збуту готових продуктів та сировини (b2b) в Україні та за кордон
•Розробляв системи лояльності Клієнтів
•Оцінював ефективно продажів та оптимізував товарний портфель
•Займався питаннями ЗЕД
•Розробляв систему мотивації для торгового персоналу
•Розробляв та контролював виконання бюджету
ЗНАЧНІ ДОСЯГНЕННЯ:
•Організував та впровадив основні бізнес-процеси у структурах продажу, маркетингу та стратегічного розвитку
•Зайняв 37 сегменті ХБІ
•Вив їв на ринок преміальну ТМ «Лучіано» і зайняв 22% у сегменті, відкрив 3 бутики - кафе шоколадно-кондитерських виробів
•Забезпечив зростання продажів у 4 бізнесах +14% до плану. ТМ «Славолія» в Донецькій та Луганській областях і досяг впізнаваності бренду 95/100%
•Зайняв 26% ринку в низькоціновому сегменті соусів та майонезів у Східній Україні та +3% по всій Україні
•Реорганізував департамент маркетингу та створив відділ PR
•Розробив з системою стратегічного та операційного маркетингового планування в Корпорації
•Утвердився на ринку, посівши 25% у сегменті продуктів швидкого приготування (перших та других страв)
•Вивів на ринок 2 нові категорії ПБП та суббренд «Мівіна Домашня», зайняв 41% ринку
•Завоював 14% в українському субсегменті ринку соєвих соусів (ТМ «Наварро»)
•Забезпечив маркетинговими діями +38% продажів до експорту продуктів швидкого приготування (перших та других страв) та снеків (ТМ «Bim Bim»)
•Організував національну РК з бюджетом в $Y млн

Директор департаменту маркетингу та розвитку Управляючого Центру компанії

з 12.2004 по нині (20 років 4 місяці)
Торгова група (ТОВ "МедТерм", ТОВ "МІРС"), Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

ПОСАДОВІ ОБОВ'ЯЗКИ:
•Прогноз зміни кон'юнктури попиту та пропозиції на внутрішніх та зовнішніх ринках.
Аналіз та прогнозування споживчого попиту, розробка та координація заходів управління товарним портфелем, брендингу, трейд-маркетингу, продажів
•Розробка стратегій та бізнес-планування, контроль та аналіз розвитку бізнесу.
•Перемовiни з виробниками, організація та маркетинг закупівель
•Ведення звітної та облікової документації, підготовка звітів власникам
•Реструктуризація бізнесу, розвиток мережі філій (шоу-руми), роздрібної мережі (бутики, мережі «Серверо», "Стирол")
•Формування конкурентної, збутової, цінової політик, системи просування послуг та розвитку брендів, переговори з оптовими клієнтами
•Маркетингове планування, розробка та впровадження маркетингових стратегій
•Аналіз комплексу маркетингу (продажу, асортимент, закупівлі, інвестиції, аналіз каналів маркетингових комунікацій - реклама та просування в каналах збуту за напрямами бізнесу)
•Розробка систем управління функціонуванням маркетингових каналів
•Розробка бізнес-процесів у структурах продажів, маркетингу та стратегічного розвитку
•Медіа планування та медіа просування (робота з рекламними агентствами, організація та проведення рекламних кампаній, контроль рекламного бюджету, вибір ЗМІ для просування продукції)
•Організація та контроль ATL&BTL заходів
•Брендинг: формування стратегії просування ТМ (розробка бізнес-планування, організація крос-просування, розробка інноваційних та креативних рішень)
•Керівництво розробкою та наповненням сайту компанії
•Бюджетування
ЗНАЧНІ ДОСЯГНЕННЯ:
•Забезпечив маркетинговими діями + продаж 11% до плану по Україні концерну «Arcelic AS» (Туреччина) – ТМ «Beko» та «Blomberg»
•Брав діяльну участь та керував проектом M&A ТОВ «МедТерм» та мережі супермаркетів «Техноком» з маркетингових та стратегічних питань
•Забезпечив своїм керівництвом у front office збільшення продажів ТМ ROSENTHAL, WEDGWOOD, HAVILAND, WMF, WUSTHOF, SCHOTT, ZWIESEL 18 , ROBBE & BERKING + 19% до плану
•Досяг за рахунок особистих зусиль на переговорах та розробкою оригінальних POSM ТМ класу «преміум»: ROSENTHAL , BODUM, ROBBE & BERKING + 28% до сукупних бізнес-планів ($1,8.000.000.000 періоду)
•Оптимизував рекламний бюджет (-34%)
•Забезпечив приріст продажів у 70% товарних категорій +14% у роздрібній мережі (раніше склад. -16%)Добився уніфікації роздрібної мережі «Серверо» в одному форматі
•Достиг за рахунок особистих зусиль на переговорах + 27% продажів за рахунок нових каналів збуту
•Впровадив крос-продажі з винними бутіками. Досяг за рахунок розширених продажів +16% до сукупних планів продажів напрямів
•Скоротив витрати на 23% по просуванню нових ТГ асортиментної матриці

Освіта

Британський відкритий університет (OU)

Бізнес Школа, маркетинг та менеджмент, Лондон
Вища, з 2001 по 2004 (3 роки)

Програма Школи Бізнесу (OUBS – АМВА, EQUIS, AACSB) складалася з 8 модулів.
Спеціалізація:ТОП - та криза-менеджмент; ефективне керівництво та просування продукції В2В/В2С; управління - дистрибуція, продажі, маркетинг, розвиток, логістика, організаційна структура, бізнес-процеси, бюджетування, фінансові потоки; виведення компаній, напрямів, торгових марок у лідери ринку.
Інші напрями:Результативність у продажах, системний підхід в управлінні продажами, технології просування, основні завдання менеджменту для керівників, криза-менеджмент у комплексі методів управління ризиками, формація лідера у бізнесі.

Додаткова освіта та сертифікати

більше 30 навчальних програм та курсів, маркетинг, стратегічний та операційний менеджмент, управління проектами, інше, Європа

2000 - 2021

Знання і навички

  • Управління командою
  • Управління проектами
  • Брендінг
  • Фінансова грамотність
  • Управління проєктами
  • Стратегічний розвиток
  • Розробка стратегій та бізнес-планування
  • Управління товарними та марочними портфелями
  • Виведення нових продуктів
  • Управління комплексом маркетингу
  • Антикризисное управление
  • Активний продаж
  • Комунікабельність
  • Прямий продаж
  • FMCG-продаж
  • Продаж B2B

Знання мов

Англійська — вище середнього

Інвалідність

Друга група.
Iнвалід війни. Маю можливість вільного пересування Україною та поїздок у відрядження за кордон. Без обмежень у роботі!

Додаткова інформація

Я маю можливість BIЛЬНОГО ПЕРЕСУВАННЯ Україною та поїздок у відрядження за кордон.
Маю 22+-річний підтверджений стаж роботи на різних управлінських посадах. Маю великий досвід керівництва проектами та формуванням проектних команд (загалом - більш запроваджених 30 проектів)

Мої вміння:
•вміння визначати чіткі цілі
•вміння визначати необхідні ресурси для їх досягнення
•швидкість мислення разом з блискавичною реакцією на загрози
•здатність працювати під великим тиском і в стресовій ситуації
•навички керувати настроями підлеглих
•здатності раціонально використовувати мінімальні ресурси можливостей
•методологічна та адміністративна підтримка функцій Департаменту розвитку
•розробка та реалізація планів, спрямованих на розвиток компанії
•оперативне управління діяльністю підприємства, контроль роботи підприємства
•організація та запуск нових проектів
•ведення переговорів з державними структурами, фінансовими організаціями та ін.
•розробка та контроль виконання оперативних планів виробництва відповідно до прийнятої стратегії
•оптимізація та контроль бізнес процесів у керуючій компанії та структурних одиницях з метою підвищення ефективності їх роботи
•діагностика всіх виробничих та комерційних процесів
•планування та забезпечення стратегічного розвитку компанії
•захист прав та інтересів підприємства, представницькі функції
•оцінка бізнес-процесів та розробка заходів з оптимізації
•контроль бюджетного процесу

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: