- Файл
Марина
Помічник керівника, Project Manager, HRD
- Вік:
- 36 років
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Інші країни, Київ, Мукачево, Ужгород, Чернівці
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10735300/
Завантажений файл
Файл містить ще 4 сторінки
Версія для швидкого переглядуЦе резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
22.07.1988 (35 років)
тел. [
м. Київ
незаміжня, дітей не маю
E-mail: [
@vymnichka – телеграм
ЦІЛЬ:
Реалізувати свої вміння та навички. Робота за фахом помічника
керівника, HR-менеджера, HR-директора, рекрутера, IT-рекрутера, сорсера,
помічника бухгалтера, офіс-менеджер і т.д. Готова допомогти як HR-
менеджер в підборі персоналу, якщо компанія потребує в своїй команді
професіоналів в роботі, як аналітик можу проаналізувати ринок, цілі, які
ставить мені керівництво завжди виконую вчасно або раніше терміну.
Також готова допомогти керівнику компанії як помічник керівника в
вирішенні термінових задач в тому числі.
КОРОТКА ІНФОРМАЦІЯ ПРО МЕНЕ:
Особисто для мене немає перешкод в роботі, тому що я готова
вдосконалювати робочі місця і вдосконалюватися самій на тій посаді на
якій я працюю і якщо я можу зробити якесь завдання, яке не прописано в
інструкції робочого місця та в описі вакансії але мені керівник дав це
завдання то я його постараюся зробити на відмінно навіть, якщо я його
ніколи не виконувала, тому що робота і розвиток на першому місці. Війна
руйнує багато чого у житті українського народу. Вони зруйнували літак
«Мрія» але наші мрії жити під мирним небом вони не зруйнують ніколи. Я
не боюся створювати та реконструйовувати гасла, я не боюся навчатися,
розвиватися, вдосконалюватися, аналізувати, моніторити і т.д. Життя
українців на першому плані. Всі вірять в перемогу і в краще життя
українців. В своєму резюме я намагалася показати все, що я можу і я зробила
вибірку по професіям, тому що свою кар’єру я починала з пакувальниці і
1
виросла до HRD, Project-manager і т.д. Я готова виконати ТЗ, але не
безкоштовно, тому що час, який ми витрачаємо на ТЗ не повернеться назад.
“Мирного неба над головою. Все є Україна. Українці незламний народ.
Чесність, порядність, відповідальність не купиш і не проп’єш.”
ДОСВІД РОБОТИ:
З 2013 року – по сьогоднішній день – робота на посаді HR-менеджер,
рекрутер, IT-рекрутер, сорсер (як в штаті компанії так і на фрілансі),
особистий помічник керівника, оператор 1С, менеджер з продажу,
бухгалтер, SMM, SEO, Project manager, тестувальник, маркетолог і т.д. а
також у цьому році я працювала діловодом на 0,5 ставки.
Обов’язки: Створення робочих моментів з нуля, пошук та підбір
кандидатів на вакантні посади, тестування, написання інструкцій робочого
місця та проведення співбесід (як первинних (в різних формах в тому числі
і очних) і фінальних), написання різних тестів та анкет під вакансію,
практичних завдань для виявлення кваліфікації кандидатів а також
вдосконалення роботи HR-менеджера та менеджера холодних дзвінків,
розробка різних документацій під компанію або вакансій в тому числі і KPI,
KPI ЗП і т.д., супроводження процесу адаптації нових співробітників,
контроль проходження випробувального терміну співробітників,
організація та проведення корпоративних заходів, організація проведення
корпоративних тренінгів для персоналу, вхідна, вихідна кореспонденція,
кадрові питання, накази, відпустки, виконувала доручення виконуючого
обов’язків директора, працювала в різних програмах та ін. На посаді
особистого помічника керівника виконувала різні поставлені мені задачі
такі як: підбір персоналу, пошук необхідних товарів або інформації,
моніторинг і т.д. Працювала в різних програмах в тому числі CRM, яку
розроблювали під компанію.
Вакансії, які я закривала: HR-менеджер зі знанням англійської мови,
менеджер з продажу, менеджер з продажу по роботі з VIP клієнтами,
менеджер з продажу (програмного забезпечення та технічного обладнання
та інше), менеджер з продажу послуг, менеджер з оптових продажів,
оператор технічної підтримки, спеціаліст з навичками програмування
C Sharp та Razor, впровадженець, тренер з бухгалтерського та
управлінського обліку, асистент керівника з функційними обов’язками HR-
менеджера, помічника бухгалтера та зі знанням англійської мови, керівник
відділу впровадження та технічної підтримки, помічник бухгалтера,
2
обліковець, менеджер з працевлаштування, візовий менеджер, офіс-
менеджер, карщик, вантажник, няня, логопед, маркетолог, фармацевт,
провізор, системний адміністратор, контент-менеджер (Facebook/
Instagram), Facebook-таргетолог, медсестра, адміністратор медичного
центру, бармен, бариста, продавець алкогольних напоїв, майстер манікюру
та педікюру, фотограф, головний бухгалтер, шліфувальник,
домогосподарка, швея, ресечер для лідогенерації через лінкедин, Sales
Producer, 2D аніматор, 3Д аніматор, сторібордист і т.д. Закриття вакансій як
в штаті IT компанії так і на фрілансі. Також я працювала з системою
OpenCart та брала участь в тендерах на платформі SmartTender +
працювала з специфікаціями. Також працювала як менеджер з
працевлаштування закордоном і закривала такі вакансії (рекрутер в штат
компанії, опалубник, електромонтер, монтер сонячних батарей, сантехнік,
водій категорії CE, няня в Польщу і т.д.).
Моїми досягненнями є: опрацювання великої кількості резюме,
ведення статистики та закриття вакансій за дуже малі терміни, виявлення
кваліфікації кандидатів на ранніх термінах. З вересня 2022 року по травень
2024 року я вибивала заборгованість у контрагентів перед парфумерною
компанією, збільшення продажів, використовувала всі свої знання та
розробка певної стратегії, розроблювала макети, холодну базу
перетворювала в теплу, робота з запереченнями і т.д.
З початку 2022 року і по сьогоднішній день закрила різні вакансії в
різних сферах діяльності в різних куточках України та світу, вдосконалила
власний проект по підбору персоналу в тому числі проведення різних
психологічних тестів та вирішення питань працівників, які стосувалися
робочих та особистих задач. У квітні 2021 року під компанію розробила
тестування на вакансію Middle PHP Developer та провела технічну
співбесіду а також закрила вакансії: медсестра та адміністратор медичного
центру та працювала з логотипом та патентом компанії, виконувала
доручення керівника. Займалася розробкою та реалізацією власних
проектів (в тому числі і в напрямку HR). Досягнення за січень 2020 року –
укомплектування відділу з нуля за досить малі терміни (декілька днів)
також в 2020 році я закрила вакансії за декілька хвилин та за декілька
годин. У січні 2021 року я закрила вакансію за 1 робочий день. Працюючи
на фрілансі або в штаті компанії роботу завжди створюю з нуля
(вдосконалюю або перероблюю роботу попереднього працівника (все
залежить від певних обставин)), допомога головному бухгалтеру або
кадровику, керівнику компанії, керівникам відділів а також вирішення
3
різних ситуацій. За листопад 2019 року є те, що я за декілька тижнів
укомплектувала 3 відділи і опрацювала велику кількість резюме та
дзвінків. Також вдосконалила власний проект «Планування». Особисто для
мене немає ніяких перешкод в закритті вакансій, тому, що я використовую
всі діючі інструменти і працюю на результат і економлю кошти
підприємства. В короткі терміни на посаді особистого помічника керівника
також закривала вакансії, пошук та придбання необхідних товарів,
моніторинг ринку та отримала премію та похвалу за якісну зроблену роботу
в короткі терміни і т.д. Вивчення всіх необхідний комп’ютерних програм,
які потрібні в роботі і також тестування комп’ютерних програм, які
полегшують роботу працівників, виявлення багів і спілкування з
програмістом, виконувала всі обов’язки згідно інструкції робочого місця
менеджера з продажу, маркетолога, SMM та вдосконалювала робочі
інструкції.
На посаді Project manager я показувала своє планування і воно
реалізовувалося 100% із 100%, все що потрібно враховувати я враховувала.
Проходячи різні марафони я виконувала завдання за декілька хвилин і
отримувала позитивні відгуки. Я планую з дитинства, розроблювала деякі
проекти і реалізовувала їх, тому і обрала магістратуру з управління
проектами. Для мене не є проблемою планувати, визначати цілі,
послідовність роботи та обсяг завдань, розставляти пріоритети. Я знаю
процеси виробництва в ІТ в тому числі. Я розумію термінологію: що таке
фронтенд, бекенд. Знаю принципи та методологію створення продуктів,
працюю з Agile, Scrum, Kanban, Waterfall і т.д. Свої знання з управління
проектами я використовую в різних сферах.
Data Analitic я використовула у своїй практиці і мені сподобалося.
Тестувальник: мені подобається тестувати різні програми на різних
операційних системах. Коли ти тестуєш сайти то ти з легкістю можеш
виявляти баги.
Для мене не є проблемою створення та реконструйовування різних
звітів, в тому числі аналітики.
РЕКОМЕНДОВАНІ ЛИСТИ:
В разі потреби можу надати.
4
ОСНОВНА ОСВІТА:
У 2010 році закінчила Національний авіаційний університет за
спеціальністю «Управління проектами» та здобула кваліфікацію фахівця з
управління проектами та програмами у сфері матеріального (нематеріального)
виробництва, магістр.
У 2009 році закінчила Державну академію статистики обліку та аудиту
Держкомстату України (Національну академію статистики обліку та аудиту) за
напрямом підготовки «Економіка підприємства», та здобула кваліфікацію
бакалавра з обліку та аудиту.
ДОДАТКОВА ОСВІТА, КУРСИ ТА ТРЕНІНГИ:
З грудня 2023 року по сьогоднішній день – проходження різних
марафонів з IT (Python, дизайн, Data Analitic, UX/UI Design, веброзробка
(html), тестувальник, проджект менеджер і т.д.)
З листопада 2023 року по сьогоднішній день – вивчення мови
програмування Python.
Березень 2022 – Вересень 2022 – вивчення італійської мови на практиці.
26.07.2021 – 29.07.2021 – пройшла 4-х денний онлайн курс
«Тестувальник програмного забезпечення».
Березень 2016 – по сьогоднішній день – вдосконалення в області SMM
та проведення різноманітних експериментів в даній області та виведення
формули правильного просування.
Грудень 2014 – лютий 2015 - туристичні курси англійської мови (рівень
Elementary);
17.02.2015 – отримання диплому «Менеджер з туризму»;
01.12.2014 – 12.02.2015 – курси «Менеджер з туризму»;
Грудень 2014 – по сьогоднішній день – приймання участь у різних
вебінарах, тренінгах та семінарах пов’язаних з керівними посадами та
іншими вакансіями;
2014 – по теперішній час - підвищення рівня іноземної мови;
Червень 2014 – сертифіковані іспити з Google AdWords;
З 2013 по сьогоднішній день вдосконалення роботи HR-менеджера в
різних сферах діяльності, IT рекрутера, ресечера, сорсера, помічнка
керівника;
22.08.2013 – 29.08.2013 – РУЗТІ «Наш дім» навчальна програма діловод.
16.01.2014 - 30.04.2014 - бухгалтерські курси;
25.10.2010 – 18.02.2011 – Інститут післядипломного навчання НАУ за
програмою «Комп’ютерні технології у дизайні»;
5
2010 – 2011 - курси англійської мови в D&C;
2007 - Навчальний центр «Бухгалтер» та прослухала повний курс по
спеціальності «Користувач 1 С: Бухгалтерія»;
2006 - курси іноземної мови;
2005 - Навчальний центр «Бухгалтер» та прослухала повний курс по
спеціальності «Основи бухгалтерського обліку», «Персональний комп’ютер»
та «1С Бухгалтерія»;
2005 - Приватне підприємство «Бухгалтер» і підвищила кваліфікацію за
професією обліковець (реєстрація бухгалтерських даних).
ДОСЯГНЕННЯ:
1) Збільшення продажів;
2) Збільшення прибутку;
3) Збільшення ефективності роботи;
4) Економія грошей;
5) Успішна рекламна компанія;
6) Ефективний бюджет;
7) Проведення аналізу компанії;
8) Збільшення клієнтської бази;
9) Написання проекту під компанію (в тому числі інструкції робочих
місць);
10) Проведення тренінгу;
11) Вивчення нових програм, які потрібні для роботи;
12) Просування компанії в соціальних мережах (SMM);
13) Самонавчання;
14) Вміння довести роботу до кінця;
15) Вміння правильно планувати робочі та особисті задачі та їх виконання,
правильне розставлення пріоритетів а також досягнення цілей компанії;
16) Підбір кваліфікованого персоналу та закриття вакансій в найкоротші
терміни, проведення первинних та фінальних співбесід, як в штаті компанії так
і на фрілансі;
6
17) Укомплектування 3 відділів за короткі терміни та опрацювання великої
кількості резюме;
18) Закриття вакансій за декілька хвилин, годин та 1 робочий день;
19) В 2020 році отримала звання героя-бухгалтера;
20) Правильний переклад у видавництві, пов’язаного з англійською мовою;
21) Виконання доручень директора та досягнення результату в короткі
терміни і отримання премії та усну похвалу.
22) Незламність під час військового стану та допомога дітям, дорослим під
час евакуації та допомога українцям як в Україні так і за її межами.
23) За 4 дні на марафоні розробила гру і здача ДЗ в короткі терміни.
ВМІННЯ І НАВИЧКИ:
Досконало знаю персональний комп’ютер. Вмію встановлювати програмне
забезпечення на ПК. Професійно працюю з Microsoft Office 2000-2016 (Word,
Excel, Power Point, Access), створення презентацій, також знаю багато інших
програм (наприклад Abby Fine Reader 8 – 12, MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera,
Safari, E-mail (Outlook Express), графічними редакторами (Photoshop CS2, CS3 та
інші), Sales, Укрбланк 5, Шуртрек, Манхеттен, GPS і т.д. (для транспортного
перевезення), 1С 8.3., Податкова звітність, Соната, Сота, M.E.Doc.IS, Торгсофт,
Клієнт банк, Bitrix 24, Figma, Python та інші програми, які потрібні для роботи в
різних сферах діяльності, в тому числі і IT.
Сліпий метод набору текстів (англійською, українською, російською).
Знайома з роботою офісної техніки (принтер, сканер, ксерокс, факс). Вмію
створювати презентації, створювати план квартир, будинків та ін. Знаю всі версії
1С бухгалтерії та інші програми, які стосуються бухгалтерського обліку і не
тільки. Працюю за комп’ютером з 7 років. Великий досвід з продажів та покупок
різних видів товарів а також супроводу угод та підготовки документації та ін.
Робота з первинними документами (ТТН, ВН, ПН, акти, звіти, ведення банку і
т.д.). Написання інструкцій робочого місця.
Можу вести бухгалтерську документацію ФОП, нарахування та виплата
заробітної плати, здача звітів до Пенсійного Фонду та Податкової.
Навички з планування: проектів, робочих днів керівника, задач і т.д. Маю
актуальні власні проекти та статті («Контент-менеджер в агентстві нерухомості»,
«Правильна організація тренінгу та все, що з ним зв’язано», «Як правильно
продавати контент і просувати групу в соціальних мережах», «Все що зв’язано з
Time Management», «Як підібрати правильно персонал», «Як витратити менше
часу на співбесіду (телефон і первинна співбесіда)», «Як розпізнати людину, яка
обманює?», «Як допомогти дитині у навчанні», «Як навчити персонал досягати
успіхів», «Що таке SMM на практиці», «Як вивчити та зрозуміти іноземну мову
на все життя». Написання правильного контенту. Вмію спілкуватися з людьми
7
та знаходити спільну мову. Швидко входжу в курс роботи та старанно ставлюсь
до всіх доручених мені справ.
У вільний час я активно приймаю участь у вебінарах і семінарах, тренінгах,
тому що ми живемо у часі новітніх технологій та інструментів і кожна людина
повинна розвиватися та показувати результати свого навчання на практиці а
також вдосконалюю англійську мову на різних сайтах.
Правильний переклад з російської на українську, з української на російську,
з англійської на українську, з української на англійську, з російської на
англійську та з англійської на російську.
Підбір кваліфікованого персоналу та проведення первинних та фінальних
співбесід.
Закриття різних вакансій в різних сферах діяльності.
Створення тестів для виявлення професійних навичок кандидатів на різні
посади.
Моніторинг ринку. Виконувала обов’язки адміністратора бази даних та
менеджера з холодних дзвінків.
Створення ТЗ для дизайнерів.
Написання різних психологічних тестів та рішення проблем (робочих та
особистих).
Ставлю перед собою цілі та їх досягаю.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
Комунікабельна, уважна, ввічлива, порядна, відповідальна, чесна,
ініціативна, організована; стресостійка, пунктуальна, креативна, незламна,
самостійна, харизматична, врівноважена, аналітичний склад розуму, вмію
працювати у команді, маю особисті якості ділової людини, швидко навчаюсь
новому та маю високу працездатність та доводжу ввірені мені задачі до кінця а
також можу правильно делегувати та контролювати задачі, добродушна до всіх
людей і кожному допомагаю всім чим можу.
ЗНАННЯ МОВ:
1) Англійська – середній рівень (Intermediate);
2) Українська – рідна;
3) Російська – рідна.
8
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Київ, Одеса, Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- HR-менеджер (керівник), NDA, 12 років 4 місяці
- PRO
Київ, Одеса, ще 3 міста
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Помічник керівника, NDA, 14 років 10 місяців
Київ, Одеса, Дистанційно
Повна зайнятість, неповна зайнятість
Готова надіслати повне резюме. Готова виконати ТЗ, якщо воно оплачується....
Розглядає посади: HR-менеджер, помічник керівника, Project manager
Київ, Луцьк, ще 4 міста
Стеценко Марина Олександрівна 22.07.1988 (36 років) тел. м. Київ незаміжня, дітей не маю E-mail: @vymnichka – телеграм ЦІЛЬ: Реалізувати свої вміння та навички. Робота за фахом помічника керівника...
Схожі кандидати
-
Адміністратор, офіс-менеджер, асистент, помічник керівника
16000 грн, Дистанційно -
Рекрутер, помічник HR-менеджера, менеджер з продажу, асистент керівника
Дистанційно -
Помічник, асистент керівника, адміністратор, офіс-менеджер
25000 грн, Київ -
Помічник керівника, адміністратор, керівник, офіс-менеджер, секретар, координатор, асистент
19000 грн, Дистанційно -
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, секретар, помічник керівника
30000 грн, Київ