Юлія

Support manager

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
35 років
Місто проживання:
Кривий Ріг
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

Міжнародний університет фінансів

Спеціаліст з фінансів, Київ
Вища, з 2002 по 2004 (2 роки)

ДонНТУ

Інженер-еколог. Диплом з відзнакою
Вища, з 1998 по 2003 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Курс з тестування QA Engineer Арема Русова

2024

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Support Chat Manager (Банківський продукт):
10.2023 - по теп.час. Обов'язки:
-оперативне реагування на запити клієнтів через чат, консультування щодо продуктів та послуг компанії, бонусів, акцій, допомога у вирішенні проблем клієнтів
-сприяння в процесі реєстрації та оформлення продукту, верифікації та вирішення технічних проблем
-аналіз запитів клієнтів, підготовка звітів щодо зміни, використання та створення скриптів.
Використання чат-платформ (банківська платформа, Zulip), використання скриптів, ведення чату російською/англійською мовами, хороша швидкість друку, відмінні комунікативні навички, стійкість до стресу, уважність до деталей, аналітичне мислення.

Модератор контенту (Маркетплейс. Роздрібна торгівля товарами від побутової техніки до косметики):
05.2021-10.2023 Обов'язки:
-перевірка інформації зібраною командою контенту, перевірка файлів та фото, забезпечення відповідності контенту правилам та стандартам платформи
-Навчання нових співробітників, організація роботи команди між внутрішніми підрозділами компанії
-щоденна звітність з особистої роботи та роботи команди
Уважність до деталей, здатність оперативно приймати рішення, знання всіх аспектів модерації контенту, інструменти аналітики.

Контент менеджер (Маркетплейс. Роздрібна торгівля товарами від побутової техніки до косметики):
02.2021-05.2021 Обов'язки:
-пошук, створення та редагування контенту для інтернет магазину та соціальних мереж (номенклатура, характеристики, атрибути, опис та фотоконтент) в Excel та на сайті.
-знання основ копірайтингу, креативне мислення, наповнення сайту та звірка коректності відображуваної інформації.

Контент менеджер (Маркетплейс. Роздрібна торгівля меблів):
05.2020 -02.2021 Обов'язки:
-пошук та внесення інформації (номенклатура, характеристики, атрибути, опис та фотоконтент) у файли для завантаження Excel та на сайт
-Внесення інформації в Бітрікс 24 та 1С Бухгалтерія 1С 8.3.
-наповнення сайту та звірка коректності відображуваної інформації.

Бухгалтер (Різні компанії від ПП до ТОВ (торгівля, виробництво меблів, транспортні послуги та логістика))
10.2004 – 03.2022 Обов'язки:
-контроль документів надходжень ТМЦ, формування книжки придбання (ТМЦ, ОС, послуги). Облік інших МШП, НМНА, ОЗ, нарахування амортизації у СУ та НУ. Відстеження строків надходження податкових накладних.
-оформлення реалізації продукції та товарів, виписка податкових накладних та формування реєстру податкових накладних. щоденна звірка з відділом продажу з дебеторської заборгованості. Контроль дебеторської заборгованості та звіряння з клієнтами. Складання внутрішніх звітів щодо поточної дебіторської заборгованості з урахуванням прострочення оплати покупця.
-формування платежів у системі «Клієнт-Банк» (гривня та валюта). Формування платежів у системі 'Клієнт-Банк' та 1С Підприємство. Відкриття нових розрахункових рахунків у банку та взаємодія з банківськими установами з інших питань. Контроль ДДС (приходи, витрати, продаж валюти, переміщення, залишки). Відновлення бухгалтерського обліку у програмі 1С (УПП 8.1) за період липень 2012-березень 2013 року по кількох підприємствах. Формування платіжного календаря плану ДДС.
-Ведення управлінського обліку, розрахунок фактичних показників діяльності підприємства, формування управлінської звітності. Складання статистичної та аналітичної звітності
-документальне оформлення посвідчень про відрядження, авансових звітів. Оформлення довіреностей для придбання цінностей. Облік та контроль за витрачанням ПММ на підприємстві (зустрічна звірка з АЗС); обробка дорожніх листів по легкових автомобілях Робота із договорами.
(Клієнт-банк, Бухгалтерія 1С версії 7.7, Бухгалтерія 1С УПП версії 8.1,8.2,8,3, Акцент 7.0, Excel)
Знання податкового законодавства, уважність до деталей, аналітичні здібності, відповідальність, здатність працювати з великим обсягом даних, взаємодія із внутрішніми та зовнішніми аудиторами.

Навички: ПК - просунутий користувач (Zulip, Word, Excel-впевнений користувач, ME-DOC, Бест Звіт, Акцент 7.0, Бухгалтерія 1С 7.7, Бухгалтерія 1С УПП версії 8.1, 8.2, 8.3, Клієнт-банк, Ліга Закон), Photoshop - користувач, Google-таблиці, Бітрікс 24- початковий рівень, GPT chat, навички тестування сайтів. Англійська В1 (Intermediate)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: