- PRO
Андрій
Таргетолог, спеціаліст з Facebook та Google Ads, SMM-стратег
- Вид зайнятості:
- неповна
- Вік:
- 23 роки
- Місто проживання:
- Луцьк
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/10998021/
Досвід роботи
Таргетолог
з 07.2024 по нині
(11 місяців)
Man Outfit Shop, Дистанційно (Роздрібна торгівля)
ПРО КЛІЄНТА: Український бренд одягу з власним виробництвом трендових чоловічих штанів.
Основний канал продажів зараз — Instagram-магазин, Direct
ПРОБЛЕМА, З ЯКОЮ ЗІШТОВХНУЛИСЯ
та успішно пройшли
- Висока конкуренція в ніші одягу (зокрема у джинсах)
Рішення: відбудуватися від конкурентів унікальними композиціями рекламних банерів та відео. Фактично, наші оголошення стали своєрідними патернами бренду в рекламі.
КЛЮЧОВІ ДІЇ, ЩО ДАЛИ РЕЗУЛЬТАТ:
окрім стандартного плану запуску:
✅ Надання постійних рекомендацій та ідей по контенту
✅ Точне планування та фіксація цілей на кожен місяць співпраці
✅ Активний обмін статистикою по рекламі з відділом продажів у реальному часі
РЕЗУЛЬТАТИ
Сумарні показники, які ми отримали за 7 місяців співпраці, виключно по продажах через Direct:
- Інвестований бюджет: $ 28412,31
- Кількість початих розмов: 7733
- Ціна за розпочату розмову: 3,67
- Конверсія у продаж у Direct: ≈ 60 %
- Кількість продажів: 4640
- ROAS: 588,8 %
- Сума продажів: $ 170 236
ЩО РОБИМО ДАЛІ?
- Продовжуємо поступове масштабування продажів через Instagram Direct
- Налаштовуємо продажі нових позиції в асортименті (верхній одяг)
- Запускаємо напрямок продажів через сайт, який вже допрацьовується
Таргетолог, спеціаліст в Meta Ads
з 02.2024 по 05.2024
(3 місяці)
Silky Dreams, Одеса (Легка промисловість)
Масштабували бюджет за 4 місяці вдвічі!
Про бренд:
Silky Dreams - український бренд одягу для дому та сну, родом з Одеси та має шоурум в ЦУМі.
Запит клієнтки: системна та результативна робота з таргетованою рекламою.
Відповідно я інтегрував системний підхід до роботи з рекламними кампаніями. У ході роботи почали запускати рекламу і через профіль, і через рекламний кабінет. Налаштували повністю аналітику і за 4 місяці ми маштабували бюджет вдвічі, тобто з 600 $ із яких ми стартували, дійшли до 2000 $.
Вартість ліквідного запиту: 4 $
Конверсія в Дірект: 30 %
Ціна клієнта: 12 $ через Direct
Також я був першим спеціалістом, який запустив рекламу на сайт та повністю налаштував його аналітику, а також видав рекомендації по допрацюванню сайту.
Із першого запуску реклами повністю на холодний сайт без зібраної аудиторії, мені вдалося фактично на другий тиждень роботи з контекстною рекламою досягти результату за покупку ціною в 20 $.
Спеціаліст з реклами Meta Ads
з 06.2023 по нині
(2 роки)
Regardi, Дистанційно (Роздрібна торгівля)
ПРО КЛІЄНТА:
Власниця магазину-майстерні, яка займається індивідуальним пошивом штор під замовлення.
Суть проєкту та специфіка бізнесу: пошив штор “під ключ” — заміри, підбір тканин, пошив і встановлення/відправка поштою вже готових комплектів.
ПРОБЛЕМИ, ІЗ ЯКИМИ ЗІШТОВХНУЛИСЯ
але успішно пройшли:
- Низька впізнаваність бренду → не було довіри в аудиторії.
- Аудиторія часто не розуміла, що це індивідуальний пошив, а не просто універсальний магазин штор.
- Були звернення “заради інтересу”, які не доходили до продажів.
- Рекламні креативи виглядали занадто шаблонно, відповідно не чіпляли аудиторію.
КЛЮЧОВІ ДІЇ, ЩО ДАЛИ РЕЗУЛЬТАТ:
окрім стандартного плану запуску:
✅ Додали приклади реальних робіт клієнта (до/після, фото інтер'єру).
✅ Записали відео інтервʼю про типи та кольори штор (формат, який зацікавив аудиторію).
✅ Напрацювали робочі звʼязки в кабінеті, які даьи максимально низьку вартість за заявку.
СПЕЦИФІКА ПРОЕКТУ:
Процес продажу зі сторони клієнтів на старті був значно недопрацьований. Відповідно ми зі своєї сторони надали рекомендації по обробці заявок і намагались максимально допомогти клієнтам покращити цей процес. Наразі ситуація трохи покращилася, але не ідеально.
Тому працюємо далі :)
РЕЗУЛЬТАТИ
Сумарні показники, які ми отримали за 12 місяців співпраці
- Інвестований бюджет: $ 8 990,81
- Кількість отриманих підписників в Facebook: 2 627
- Кількість запитів в Facebook Messenger: 11 056
- Вартість заявки: $ 0,81
- Кількість продажів: 228
- ROAS:
- Сума продажів: 685 000 грн
ЧОМУ В НАС ВИЙШЛО?
- Потрапили в правильну тригерну точку аудиторії — “не можу підібрати штори самостійно”.
- Обрали зручний канал для цільової аудиторії бізнесу — Facebook Messenger.
- Візуалізація товару — показали, що це реально красиво і зручно.
- Швидка обробка нових заявок: відповіді в перші 5 хвилин
PPC-спеціаліст
з 10.2022 по нині
(2 роки 8 місяців)
Just Moving Now, Інші країни (Транспорт, логістика)
Згенерував 1760 заявок для сервісу мувінгу в США (послуги по завантаженню, перевезенню та розвантаженню речей)
Ціль співпраці: залучати клієнтів, вартість яких не перевищуватиме 80 доларів.
Що було зроблено:
- Для проекту зібрано нове семантичне ядро, яке включало близько 30 пошукових запитів, пізніше у процесі супроводу СЯ розширювалося за рахунок нових пошукових запитів;
- Перед запуском РК була повноцінно налаштована аналітика:
- налаштований Tag manager;
- зареєстрована та додана GA4;
- налаштовані всі необхідні цілі;
- налаштовані аудиторії;
- імпортовано цілі та аудиторії в Google Ads.
За майже 3 місяці протестувавши безліч варіантів оголошень, стратегій призначення ставок, а також аудиторій, ми змогли досягти вартості 70 доларів за нового клієнта, що нижче за задане значення власником. Загалом було інвестовано в рекламний бюджет 124310 $.
Більше інформації про кейс: https://domaratskiy-smm.notion.site/Google-Ads-0c07a671696c4b12a88bb024b8d2016f?pvs=4
Спеціаліст з Facebook Ads, таргетолог
з 01.2022 по 08.2023
(1 рік 7 місяців)
Individual Bayer Group, Стамбул (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Було згенеровано 120 заявок для команди баєрів одягу, взуття та аксесуарів у Стамбулі.
Які були проблеми:
- Відсутність приходу клієнтів з соціальних мереж;
- Відсутність повноцінної упаковки у Facebook та Instagram;
- Відсутність розробленої та реалізованої рекламної стратегії.
Що було зроблемно:
- Формування позиціонування та Big Idea для соцмереж;
- Аналіз маркетингу конкурентів;
- Упаковка сторінок у Instagram та Facebook, формування структури умов співпраці та ключової інформації.
Результати, які були зроблені:
- Витрачений бюджет за місяць: 498,53 $
- Середня ціна за заявку: $ 4.15
- Кількість продажів: 10
- Ціна за продаж: $ 50
- Середній чек: $ 750 (21000 грн)
- Сума продажів: $ 7500
- ROAS: 1506 %
Більше інформації про кейс: https://drive.google.com/file/d/14OydcLEVmLQ20ib_H9G3seDfIpsjA7tv/view?usp=sharing
Спеціаліст з Facebook Ads, SMM-спеціаліст
з 11.2021 по нині
(3 роки 7 місяців)
KIMNATA 316, Луцьк (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Згенерував 105 заявок на послуги створення дизайн-проекту та комплексної реалізації ремонту.
Які були проблеми:
- Складність масштабування, через малу кількість клієнтів;
- Відсутність повноцінної упаковки у Facebook та Instagram;
- Обробка запитів у форматі переписки.
Що було зроблено:
- Аналіз та сегментація цільової аудиторії;
- Аналіз маркетингу конкурентів для виявлення оптимального варіанту посадкової сторінки;
- Створення та реалізація контент-стратегії;
- Розробка оновленого брендингу;
- Упаковка сторінки в Instagram та Facebook;
- Створення сайту-візитівки;
- Розробка рекламних креативів;
- Запуск / оптимізація та масштабування рекламних кампаній.
Результати співпраці:
- Витрачений бюджет за місяць: $ 356,03
- Кількість заявок: 64 штуки + запити у DR та MS
- Середня ціна за заявку: $ 5,56
- Кількість продажів: 4 (+ база контактів)
- Ціна за продаж: $ 89
- Середній чек: $ 1200 (38400 грн)
- Сума продажів: $ 4800
- ROAS: 1348%
Більше інформації про кейс тут: https://drive.google.com/file/d/1Q3SSQg05SnbIItkX_DwvFBmU-w7VtgHC/view?usp=sharing
Спеціаліст з таргетованої реклами
з 08.2021 по 12.2021
(4 місяці)
MEZZO mebli, Львів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Згенерував 113 заявок на послугу виготовлення корпусних меблів.
Які були проблеми:
- Відсутність результату при роботі в Instagram та Facebook;
- Відсутність розуміння продажів у соціальних мережах;
- Малий потік нових клієнтів.
Що було зроблено:
- Створення Quiz-сайту для генерації заявок по декількох категоріях послуг;
- Редакція контенту на сторінках у соціальних мережах (структура, візуал, посили);
- Аналіз переписок для виявлення пріоритетних факторів прийняття рішення;
- Аналіз маркетингу конкурентів;
- Створення рекламних банерів та написання рекламних текстів;
- Запуск / оптимізація та масштабування рекламних кампаній.
Результати співпраці:
- Витрачений бюджет: $ 745
- Середня ціна за заявку: $ 6.59
- Кількість продажів: 10 (+ база контактів)
- Ціна за продаж: $ 74.5
- Середній чек: $ 870
- Сума продажів: $ 8700
- ROAS: 1167%
Більше інформації про кейс: https://drive.google.com/file/d/1a6KUAcBZ-o7aG9PCefMdul2ALAE-Ng_k/view?usp=sharing
Спеціаліст з Meta Ads, таргетолог
з 06.2021 по 11.2021
(5 місяців)
Чистота, Київ (Послуги для населення та бізнесу)
За період співпраці з клінінговою компанією згенеровано 811 заявок за середньою ціною $ 2.38.
Проблеми клієнта:
- Нестабільна кількість заявок на послуги;
- Висока ціна за заявку, поза межами декомпозиції;
- Неефективні рекламні оголошення, "банерна сліпота".
Що було зроблено:
- Аналіз рекламного аукціону для визначення найпопулярніших оферів, які ми не будемо використовувати, щоб не повторюватися;
- Аудит рекламних компаній, які запускалися до мене;
- Створення Quiz-сайту (опитувальника) для збору заявок на послугу хімчистки меблів, килимів та матраців;
- Формування рекламних оголошень;
- Запуск / оптимізація та масштабування рекламних кампаній.
Результати співпраці:
- Витрачений бюджет: $ 1313
- Середня ціна за заявку: $ 2,68
- Кількість продажів: 141 (+ база контактів)
- Ціна за продаж: $ 9,31
- Середній чек: $ 33.3 (900 грн)
- Сума продажів: $ 4700
- ROAS: 357 %
Більше інформації про кейс: https://drive.google.com/file/d/1w3QI5Up3Y9SonAdBgsQQD1VZfvsPU9cx/view?usp=sharing
Таргетолог
з 06.2021 по 05.2022
(11 місяців)
АльтБуд, Вся Україна (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Згенеровано 141 заявка на послугу створення промислової підлоги з бетону.
Проблеми клієнта:
-Клієнти приходять по рекомендаціях, але їхня кількість мала;
-Відсутність стабільного потоку якісних заявок;
- Компанія не розвивається в плані маркетингу.
Що було зроблено:
- Аналіз маркетингу конкурентів для виявлення оптимального варіанту посадкової сторінки;
- Створення Quiz-сайту (опитувальника) для збору заявок на послугу створення промислової підлоги з бетону;
- Аналіз та сегментація цільової аудиторії;
- Опитування клієнтів, для виявлення пріоритетних факторів прийняття рішення;
- Створення рекламних оголошень;
- Запуск / оптимізація та налаштування рекламних кампаній.
Результати запуску:
- Витрачений бюджет: $ 574,68
- Середня ціна за заявку: $ 4,10
- Кількість продажів: 9 (+ база контактів)
- Ціна за продаж: $ 63,85
- Середній чек: $ 3500 (98000 грн)
- Сума продажів: $ 31 500
- ROAS: 5478 %
Більше інформації про кейс: https://drive.google.com/file/d/167NhJux3p6B8rXvsoM4Y8Qq9letylpsa/view?usp=sharing
Спеціаліст з Google Ads
з 08.2020 по 12.2020
(4 місяці)
Просування логістичної компанії, Інші країни (Транспорт, логістика)
Займався лідогенерацією для оператора міжнародних перевезень на європейському ринку.
Що було зроблено:
- Збір семантики та парсинг ключів через Google-планувальник ключових слів. Робота велася за допомогою спеціалізованого софту Key Collector;
- Відбір оптимальних ключових слів та поєднань. Він проводився виходячи зі специфіки компанії та пошукових фраз відповідно до семантичного ядра;
- Добір ГЕО. Прикметно, що регіони показу досить дорогі, але нам вдалося отримати середню вартість переходу на сайт у 0.19€.
Як результат, вдалося досягти середньої вартості переходу на сайт 0,19€, при максимальному CTR 4,54%. Характерно,що на той момент діяли жорсткі обмеження через COVID-19 і бізнес-активність у логістиці різко зменшилася. Проте, нам вдалося просунути сайт клієнта, який залишився задоволеним результатом, отриманим у складних умовах.
Більше інформації про кейс: https://domaratskiy-smm.notion.site/Google-Ads-6eb931547bd74cefa608c47864291bd0?pvs=4
Спеціаліст з контекстної реклами, Google Ads
з 01.2020 по нині
(5 років 5 місяців)
MebModern, Хмельницький (Будівельна промисловість, деревообробка)
У перший місяць співпраці масштабували рекламний бюджет клієнта в 4 рази і при цьому знизили ціну за покупку на 30%.
Проблеми, з якими зіткнувся клієнт:
1. Розбіжність показників аналітики і фактичних результатів;
2. Провальні спроби масштабування наявних кампаній;
3. Відсутність розуміння того, як масштабувати кількість покупок.
Що було зроблено:
- Провели повний аудит кабінету і сформували план оптимізації рекламних кампаній;
- Переналаштували конверсії та цілі аналітики для кращої оптимізації кампаній;
- Реалізували план оптимізації доповнили заголовки товарів ключовими словами;
- Системно тестували різні стратегії призначення ставок всередині кампаній;
- Зібрали теплу аудиторію і запустили на неї окрему рекламну компанію, щоб нагадати і довести до покупки;
-Застосували глобальні та дрібні фішки роботи саме з кампаніями типу «Shopping», які напрацювали в проєктах з Google-реклами для 20+ бізнесів.
Вже за перший місяць співпраці було згенеровано 158 покупок із бюджету $ 454. При цьому вартість однієї покупки $ 2,94.
Більше інформації про кейс: https://domaratskiy-smm.notion.site/Google-Ads-acf3d7c9d5d14818899f875c7fb4cf44?pvs=4
Освіта
Волинський національний університет імені Лесі Українки
Спеціальний курс, вибіркова дисципліна "Маркетинг-менеджмент", Луцьк
Вища, з 2024 по 2024 (менш ніж 1 рік)
Волинський національний університет імені Лесі Українки
Спеціальність "Політологія" - магістр, Луцьк
Вища, з 2023 по 2025 (2 роки)
- Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Спеціальність "Історія, археологія, європеїстика" - бакалавр, Луцьк
Вища, з 2019 по 2023 (4 роки)
Знання і навички
- Meta ads
- Google Ads
- Facebook Ads Manager
- TikTok Ads
- Просування в Instagram
- Facebook Business Manager
- Facebook Analytics
- Digital-маркетинг
- SMM
- SEO
- Target audience analysis
- Setting up targeted advertising
- PPC
- Налаштування таргетованої реклами
- Налаштування контекстної реклами
- Реклама в контекстно-медійній мережі
- Запуск автоворонки в Instagram
- Розробка маркетингової стратегії
- Розробка контент-стратегії
- Стратегічне планування
- Стратегічний маркетинг
- Розробка стратегії продажу
- Стратегічне мислення
- Побудова воронки продажу
- SalesWorks
- Sales Expert
- Sales
- Ефективна комунікація
- Запуск нових брендів
- Бренд-менеджмент
- Brand management
- Launch of new brands
- Building an HR brand
- Notion
- Ведення CRM
- Уміння працювати в режимі багатозадачності
- Уміння аналізувати
- Самостійне прийняття рішень
- Проведення рекламних кампаній
- Креативність
- Google Analytics
- Маркетинг у рітейлі
- Тактичний маркетинг
- Маркетинг у ресторанному бізнесі
- Маркетинговий аналіз
- Контент-маркетинг
- Продуктовий маркетинг
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — вище середнього
- Російська — вільно
Додаткова інформація
Я - таргетолог із досвідом у маркетингу та рекламі 4+ роки, який будує прибуткові рекламні кампанії у Facebook, Google, TikTok та Bing Ads.
Більше про мене:
- Працював із мінімальним бюджетом 350 $ та максимальним 13 000 євро на місяць;
- Реалізував 85 проектів по рекламі та 25 по стратегіях;
- Опрацював $ 19000 бюджету в рекламних кампаніях клієнтів;
- Залучив 7700+ заявок у бізнеси клієнтів;
- 92% клієнтів продовжили співпрацю зі мною;
- Згенерував 2150+ продажів для клієнтів за допомогою реклами.
Навчання з маркетингу та реклами, які пройшов:
- Онлайн-курс "Facebook 0-100" від спікера-практика Владислава Лиманюка, засновника маркетинг-агенції "0-100"
- Онлайн-курс "Media-Buyer Pro" у онлайн-школі Targetorium від спікера-практика Павла Антонова, керівника Performance-відділу глобальнох компанії "HTTPOOL";
- Онлайн-курс "Creative-Strategy" від спікера-практика Івана Матвєєва, керівника Leadgean-відділу глобальнох компанії "HTTPOOL";
- Практичний онлайн-курс "Стратегічний маркетинг" у школі LADA зі спікером практиком Тетяною Лукинюк, керівником відділу маркетингу компанії "Київстар";
- Онлайн-курс "Маркетинг у соціальних мережах" від спікерів практиків Олексія Ткачука та Євгена Мокіна;
- Онлайн-курс "Бренд-стратег" від онлайн-школи "SKVOT" зі спікером-практиком Машою Василенко.
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Дистанційно
Вища освіта · Неповна зайнятість
- Інтернет-маркетолог, власним виробництвом трендових чоловічих шта, 11 місяців
- Спеціаліст з Meta Ads, Скандинавський виробник модульних будинків, 1 місяць
- PRO
20 000 грн
Дніпро, Київ, ще 3 міста
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Інтернет-маркетолог, KIMNATA 316, 3 роки 9 місяців
- Інтернет-маркетолог, KIMNATA 316, 3 роки 9 місяців
Схожі кандидати
-
SMM-менеджер
Дистанційно -
SMM-менеджер
Дистанційно, Харків -
SMM-спеціаліст, AI Content Creator
Дистанційно -
Content creator
Дистанційно -
TikTok maker
40000 грн, Дистанційно, Рівне -
SMM-менеджер
Дистанційно