• PRO

Андрій

Таргетолог, спеціаліст з Facebook та Google Ads, SMM-стратег

Вид зайнятості:
неповна
Вік:
23 роки
Місто проживання:
Луцьк
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Таргетолог

з 07.2024 по нині (11 місяців)
Man Outfit Shop, Дистанційно (Роздрібна торгівля)

ПРО КЛІЄНТА: Український бренд одягу з власним виробництвом трендових чоловічих штанів.
Основний канал продажів зараз — Instagram-магазин, Direct

ПРОБЛЕМА, З ЯКОЮ ЗІШТОВХНУЛИСЯ
та успішно пройшли
- Висока конкуренція в ніші одягу (зокрема у джинсах)

Рішення: відбудуватися від конкурентів унікальними композиціями рекламних банерів та відео. Фактично, наші оголошення стали своєрідними патернами бренду в рекламі.

КЛЮЧОВІ ДІЇ, ЩО ДАЛИ РЕЗУЛЬТАТ:
окрім стандартного плану запуску:

✅ Надання постійних рекомендацій та ідей по контенту
✅ Точне планування та фіксація цілей на кожен місяць співпраці
✅ Активний обмін статистикою по рекламі з відділом продажів у реальному часі

РЕЗУЛЬТАТИ
Сумарні показники, які ми отримали за 7 місяців співпраці, виключно по продажах через Direct:
- Інвестований бюджет: $ 28412,31
- Кількість початих розмов: 7733
- Ціна за розпочату розмову: 3,67
- Конверсія у продаж у Direct: ≈ 60 %
- Кількість продажів: 4640
- ROAS: 588,8 %
- Сума продажів: $ 170 236

ЩО РОБИМО ДАЛІ?
- Продовжуємо поступове масштабування продажів через Instagram Direct
- Налаштовуємо продажі нових позиції в асортименті (верхній одяг)
- Запускаємо напрямок продажів через сайт, який вже допрацьовується

Таргетолог, спеціаліст в Meta Ads

з 02.2024 по 05.2024 (3 місяці)
Silky Dreams, Одеса (Легка промисловість)

Масштабували бюджет за 4 місяці вдвічі!

Про бренд:
Silky Dreams - український бренд одягу для дому та сну, родом з Одеси та має шоурум в ЦУМі.

Запит клієнтки: системна та результативна робота з таргетованою рекламою.

Відповідно я інтегрував системний підхід до роботи з рекламними кампаніями. У ході роботи почали запускати рекламу і через профіль, і через рекламний кабінет. Налаштували повністю аналітику і за 4 місяці ми маштабували бюджет вдвічі, тобто з 600 $ із яких ми стартували, дійшли до 2000 $.

Вартість ліквідного запиту: 4 $

Конверсія в Дірект: 30 %

Ціна клієнта: 12 $ через Direct

Також я був першим спеціалістом, який запустив рекламу на сайт та повністю налаштував його аналітику, а також видав рекомендації по допрацюванню сайту.
Із першого запуску реклами повністю на холодний сайт без зібраної аудиторії, мені вдалося фактично на другий тиждень роботи з контекстною рекламою досягти результату за покупку ціною в 20 $.

Спеціаліст з реклами Meta Ads

з 06.2023 по нині (2 роки)
Regardi, Дистанційно (Роздрібна торгівля)

ПРО КЛІЄНТА:

Власниця магазину-майстерні, яка займається індивідуальним пошивом штор під замовлення.

Суть проєкту та специфіка бізнесу: пошив штор “під ключ” — заміри, підбір тканин, пошив і встановлення/відправка поштою вже готових комплектів.

ПРОБЛЕМИ, ІЗ ЯКИМИ ЗІШТОВХНУЛИСЯ
але успішно пройшли:

- Низька впізнаваність бренду → не було довіри в аудиторії.
- Аудиторія часто не розуміла, що це індивідуальний пошив, а не просто універсальний магазин штор.
- Були звернення “заради інтересу”, які не доходили до продажів.
- Рекламні креативи виглядали занадто шаблонно, відповідно не чіпляли аудиторію.

КЛЮЧОВІ ДІЇ, ЩО ДАЛИ РЕЗУЛЬТАТ:

окрім стандартного плану запуску:

✅ Додали приклади реальних робіт клієнта (до/після, фото інтер'єру).
✅ Записали відео інтервʼю про типи та кольори штор (формат, який зацікавив аудиторію).
✅ Напрацювали робочі звʼязки в кабінеті, які даьи максимально низьку вартість за заявку.

СПЕЦИФІКА ПРОЕКТУ:

Процес продажу зі сторони клієнтів на старті був значно недопрацьований. Відповідно ми зі своєї сторони надали рекомендації по обробці заявок і намагались максимально допомогти клієнтам покращити цей процес. Наразі ситуація трохи покращилася, але не ідеально.

Тому працюємо далі :)

РЕЗУЛЬТАТИ

Сумарні показники, які ми отримали за 12 місяців співпраці

- Інвестований бюджет: $ 8 990,81
- Кількість отриманих підписників в Facebook: 2 627
- Кількість запитів в Facebook Messenger: 11 056
- Вартість заявки: $ 0,81
- Кількість продажів: 228
- ROAS:
- Сума продажів: 685 000 грн

ЧОМУ В НАС ВИЙШЛО?

- Потрапили в правильну тригерну точку аудиторії — “не можу підібрати штори самостійно”.
- Обрали зручний канал для цільової аудиторії бізнесу — Facebook Messenger.
- Візуалізація товару — показали, що це реально красиво і зручно.
- Швидка обробка нових заявок: відповіді в перші 5 хвилин

PPC-спеціаліст

з 10.2022 по нині (2 роки 8 місяців)
Just Moving Now, Інші країни (Транспорт, логістика)

Згенерував 1760 заявок для сервісу мувінгу в США (послуги по завантаженню, перевезенню та розвантаженню речей)

Ціль співпраці: залучати клієнтів, вартість яких не перевищуватиме 80 доларів.

Що було зроблено:
- Для проекту зібрано нове семантичне ядро, яке включало близько 30 пошукових запитів, пізніше у процесі супроводу СЯ розширювалося за рахунок нових пошукових запитів;
- Перед запуском РК була повноцінно налаштована аналітика:
- налаштований Tag manager;
- зареєстрована та додана GA4;
- налаштовані всі необхідні цілі;
- налаштовані аудиторії;
- імпортовано цілі та аудиторії в Google Ads.

За майже 3 місяці протестувавши безліч варіантів оголошень, стратегій призначення ставок, а також аудиторій, ми змогли досягти вартості 70 доларів за нового клієнта, що нижче за задане значення власником. Загалом було інвестовано в рекламний бюджет 124310 $.

Більше інформації про кейс: https://domaratskiy-smm.notion.site/Google-Ads-0c07a671696c4b12a88bb024b8d2016f?pvs=4

Спеціаліст з Facebook Ads, таргетолог

з 01.2022 по 08.2023 (1 рік 7 місяців)
Individual Bayer Group, Стамбул (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Було згенеровано 120 заявок для команди баєрів одягу, взуття та аксесуарів у Стамбулі.

Які були проблеми:
- Відсутність приходу клієнтів з соціальних мереж;
- Відсутність повноцінної упаковки у Facebook та Instagram;
- Відсутність розробленої та реалізованої рекламної стратегії.

Що було зроблемно:
- Формування позиціонування та Big Idea для соцмереж;
- Аналіз маркетингу конкурентів;
- Упаковка сторінок у Instagram та Facebook, формування структури умов співпраці та ключової інформації.

Результати, які були зроблені:
- Витрачений бюджет за місяць: 498,53 $
- Середня ціна за заявку: $ 4.15
- Кількість продажів: 10
- Ціна за продаж: $ 50
- Середній чек: $ 750 (21000 грн)
- Сума продажів: $ 7500
- ROAS: 1506 %

Більше інформації про кейс: https://drive.google.com/file/d/14OydcLEVmLQ20ib_H9G3seDfIpsjA7tv/view?usp=sharing

Спеціаліст з Facebook Ads, SMM-спеціаліст

з 11.2021 по нині (3 роки 7 місяців)
KIMNATA 316, Луцьк (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Згенерував 105 заявок на послуги створення дизайн-проекту та комплексної реалізації ремонту.

Які були проблеми:
- Складність масштабування, через малу кількість клієнтів;
- Відсутність повноцінної упаковки у Facebook та Instagram;
- Обробка запитів у форматі переписки.

Що було зроблено:
- Аналіз та сегментація цільової аудиторії;
- Аналіз маркетингу конкурентів для виявлення оптимального варіанту посадкової сторінки;
- Створення та реалізація контент-стратегії;
- Розробка оновленого брендингу;
- Упаковка сторінки в Instagram та Facebook;
- Створення сайту-візитівки;
- Розробка рекламних креативів;
- Запуск / оптимізація та масштабування рекламних кампаній.

Результати співпраці:
- Витрачений бюджет за місяць: $ 356,03
- Кількість заявок: 64 штуки + запити у DR та MS
- Середня ціна за заявку: $ 5,56
- Кількість продажів: 4 (+ база контактів)
- Ціна за продаж: $ 89
- Середній чек: $ 1200 (38400 грн)
- Сума продажів: $ 4800
- ROAS: 1348%

Більше інформації про кейс тут: https://drive.google.com/file/d/1Q3SSQg05SnbIItkX_DwvFBmU-w7VtgHC/view?usp=sharing

Спеціаліст з таргетованої реклами

з 08.2021 по 12.2021 (4 місяці)
MEZZO mebli, Львів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Згенерував 113 заявок на послугу виготовлення корпусних меблів.

Які були проблеми:
- Відсутність результату при роботі в Instagram та Facebook;
- Відсутність розуміння продажів у соціальних мережах;
- Малий потік нових клієнтів.

Що було зроблено:
- Створення Quiz-сайту для генерації заявок по декількох категоріях послуг;
- Редакція контенту на сторінках у соціальних мережах (структура, візуал, посили);
- Аналіз переписок для виявлення пріоритетних факторів прийняття рішення;
- Аналіз маркетингу конкурентів;
- Створення рекламних банерів та написання рекламних текстів;
- Запуск / оптимізація та масштабування рекламних кампаній.

Результати співпраці:
- Витрачений бюджет: $ 745
- Середня ціна за заявку: $ 6.59
- Кількість продажів: 10 (+ база контактів)
- Ціна за продаж: $ 74.5
- Середній чек: $ 870
- Сума продажів: $ 8700
- ROAS: 1167%

Більше інформації про кейс: https://drive.google.com/file/d/1a6KUAcBZ-o7aG9PCefMdul2ALAE-Ng_k/view?usp=sharing

Спеціаліст з Meta Ads, таргетолог

з 06.2021 по 11.2021 (5 місяців)
Чистота, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

За період співпраці з клінінговою компанією згенеровано 811 заявок за середньою ціною $ 2.38.

Проблеми клієнта:
- Нестабільна кількість заявок на послуги;
- Висока ціна за заявку, поза межами декомпозиції;
- Неефективні рекламні оголошення, "банерна сліпота".

Що було зроблено:
- Аналіз рекламного аукціону для визначення найпопулярніших оферів, які ми не будемо використовувати, щоб не повторюватися;
- Аудит рекламних компаній, які запускалися до мене;
- Створення Quiz-сайту (опитувальника) для збору заявок на послугу хімчистки меблів, килимів та матраців;
- Формування рекламних оголошень;
- Запуск / оптимізація та масштабування рекламних кампаній.

Результати співпраці:
- Витрачений бюджет: $ 1313
- Середня ціна за заявку: $ 2,68
- Кількість продажів: 141 (+ база контактів)
- Ціна за продаж: $ 9,31
- Середній чек: $ 33.3 (900 грн)
- Сума продажів: $ 4700
- ROAS: 357 %

Більше інформації про кейс: https://drive.google.com/file/d/1w3QI5Up3Y9SonAdBgsQQD1VZfvsPU9cx/view?usp=sharing

Таргетолог

з 06.2021 по 05.2022 (11 місяців)
АльтБуд, Вся Україна (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Згенеровано 141 заявка на послугу створення промислової підлоги з бетону.

Проблеми клієнта:
-Клієнти приходять по рекомендаціях, але їхня кількість мала;
-Відсутність стабільного потоку якісних заявок;
- Компанія не розвивається в плані маркетингу.

Що було зроблено:
- Аналіз маркетингу конкурентів для виявлення оптимального варіанту посадкової сторінки;
- Створення Quiz-сайту (опитувальника) для збору заявок на послугу створення промислової підлоги з бетону;
- Аналіз та сегментація цільової аудиторії;
- Опитування клієнтів, для виявлення пріоритетних факторів прийняття рішення;
- Створення рекламних оголошень;
- Запуск / оптимізація та налаштування рекламних кампаній.

Результати запуску:
- Витрачений бюджет: $ 574,68
- Середня ціна за заявку: $ 4,10
- Кількість продажів: 9 (+ база контактів)
- Ціна за продаж: $ 63,85
- Середній чек: $ 3500 (98000 грн)
- Сума продажів: $ 31 500
- ROAS: 5478 %

Більше інформації про кейс: https://drive.google.com/file/d/167NhJux3p6B8rXvsoM4Y8Qq9letylpsa/view?usp=sharing

Спеціаліст з Google Ads

з 08.2020 по 12.2020 (4 місяці)
Просування логістичної компанії, Інші країни (Транспорт, логістика)

Займався лідогенерацією для оператора міжнародних перевезень на європейському ринку.

Що було зроблено:
- Збір семантики та парсинг ключів через Google-планувальник ключових слів. Робота велася за допомогою спеціалізованого софту Key Collector;
- Відбір оптимальних ключових слів та поєднань. Він проводився виходячи зі специфіки компанії та пошукових фраз відповідно до семантичного ядра;
- Добір ГЕО. Прикметно, що регіони показу досить дорогі, але нам вдалося отримати середню вартість переходу на сайт у 0.19€.

Як результат, вдалося досягти середньої вартості переходу на сайт 0,19€, при максимальному CTR 4,54%. Характерно,що на той момент діяли жорсткі обмеження через COVID-19 і бізнес-активність у логістиці різко зменшилася. Проте, нам вдалося просунути сайт клієнта, який залишився задоволеним результатом, отриманим у складних умовах.

Більше інформації про кейс: https://domaratskiy-smm.notion.site/Google-Ads-6eb931547bd74cefa608c47864291bd0?pvs=4

Спеціаліст з контекстної реклами, Google Ads

з 01.2020 по нині (5 років 5 місяців)
MebModern, Хмельницький (Будівельна промисловість, деревообробка)

У перший місяць співпраці масштабували рекламний бюджет клієнта в 4 рази і при цьому знизили ціну за покупку на 30%.

Проблеми, з якими зіткнувся клієнт:
1. Розбіжність показників аналітики і фактичних результатів;
2. Провальні спроби масштабування наявних кампаній;
3. Відсутність розуміння того, як масштабувати кількість покупок.

Що було зроблено:
- Провели повний аудит кабінету і сформували план оптимізації рекламних кампаній;
- Переналаштували конверсії та цілі аналітики для кращої оптимізації кампаній;
- Реалізували план оптимізації доповнили заголовки товарів ключовими словами;
- Системно тестували різні стратегії призначення ставок всередині кампаній;
- Зібрали теплу аудиторію і запустили на неї окрему рекламну компанію, щоб нагадати і довести до покупки;
-Застосували глобальні та дрібні фішки роботи саме з кампаніями типу «Shopping», які напрацювали в проєктах з Google-реклами для 20+ бізнесів.

Вже за перший місяць співпраці було згенеровано 158 покупок із бюджету $ 454. При цьому вартість однієї покупки $ 2,94.

Більше інформації про кейс: https://domaratskiy-smm.notion.site/Google-Ads-acf3d7c9d5d14818899f875c7fb4cf44?pvs=4

Освіта

Волинський національний університет імені Лесі Українки

Спеціальний курс, вибіркова дисципліна "Маркетинг-менеджмент", Луцьк
Вища, з 2024 по 2024 (менш ніж 1 рік)

Волинський національний університет імені Лесі Українки

Спеціальність "Політологія" - магістр, Луцьк
Вища, з 2023 по 2025 (2 роки)

- Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

Спеціальність "Історія, археологія, європеїстика" - бакалавр, Луцьк
Вища, з 2019 по 2023 (4 роки)

Знання і навички

  • Meta ads
  • Google Ads
  • Facebook Ads Manager
  • TikTok Ads
  • Просування в Instagram
  • Facebook Business Manager
  • Facebook Analytics
  • Digital-маркетинг
  • SMM
  • SEO
  • Target audience analysis
  • Setting up targeted advertising
  • PPC
  • Налаштування таргетованої реклами
  • Налаштування контекстної реклами
  • Реклама в контекстно-медійній мережі
  • Запуск автоворонки в Instagram
  • Розробка маркетингової стратегії
  • Розробка контент-стратегії
  • Стратегічне планування
  • Стратегічний маркетинг
  • Розробка стратегії продажу
  • Стратегічне мислення
  • Побудова воронки продажу
  • SalesWorks
  • Sales Expert
  • Sales
  • Ефективна комунікація
  • Запуск нових брендів
  • Бренд-менеджмент
  • Brand management
  • Launch of new brands
  • Building an HR brand
  • Notion
  • Ведення CRM
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Уміння аналізувати
  • Самостійне прийняття рішень
  • Проведення рекламних кампаній
  • Креативність
  • Google Analytics
  • Маркетинг у рітейлі
  • Тактичний маркетинг
  • Маркетинг у ресторанному бізнесі
  • Маркетинговий аналіз
  • Контент-маркетинг
  • Продуктовий маркетинг

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — вище середнього
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Я - таргетолог із досвідом у маркетингу та рекламі 4+ роки, який будує прибуткові рекламні кампанії у Facebook, Google, TikTok та Bing Ads.

Більше про мене:
- Працював із мінімальним бюджетом 350 $ та максимальним 13 000 євро на місяць;
- Реалізував 85 проектів по рекламі та 25 по стратегіях;
- Опрацював $ 19000 бюджету в рекламних кампаніях клієнтів;
- Залучив 7700+ заявок у бізнеси клієнтів;
- 92% клієнтів продовжили співпрацю зі мною;
- Згенерував 2150+ продажів для клієнтів за допомогою реклами.

Навчання з маркетингу та реклами, які пройшов:
- Онлайн-курс "Facebook 0-100" від спікера-практика Владислава Лиманюка, засновника маркетинг-агенції "0-100"

- Онлайн-курс "Media-Buyer Pro" у онлайн-школі Targetorium від спікера-практика Павла Антонова, керівника Performance-відділу глобальнох компанії "HTTPOOL";

- Онлайн-курс "Creative-Strategy" від спікера-практика Івана Матвєєва, керівника Leadgean-відділу глобальнох компанії "HTTPOOL";

- Практичний онлайн-курс "Стратегічний маркетинг" у школі LADA зі спікером практиком Тетяною Лукинюк, керівником відділу маркетингу компанії "Київстар";

- Онлайн-курс "Маркетинг у соціальних мережах" від спікерів практиків Олексія Ткачука та Євгена Мокіна;

- Онлайн-курс "Бренд-стратег" від онлайн-школи "SKVOT" зі спікером-практиком Машою Василенко.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: