- PRO
Андрій
Таргетолог, спеціаліст з реклами в Meta Ads
- Вид зайнятості:
- неповна
- Вік:
- 23 роки
- Місто проживання:
- Луцьк
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/11163149/
Досвід роботи
Інтернет-маркетолог
з 07.2024 по нині
(11 місяців)
власним виробництвом трендових чоловічих шта, Дистанційно (Роздрібна торгівля)
ПРО КЛІЄНТА:
Український бренд одягу з власним виробництвом трендових чоловічих штанів. Позиції-локомотиви: Mom, Baggy, Chino
Основний канал продажів зараз — Instagram-магазин, Direct
Назву магазину розкриваю тільки під час особистої комунікації. Але підказка є 😉
ПРОБЛЕМА, З ЯКОЮ ЗІШТОВХНУЛИСЯ
та успішно пройшли
Висока конкуренція в ніші одягу (зокрема у джинсах)
Рішення: відбудуватися від конкурентів унікальними композиціями рекламних банерів та відео. Фактично, наші оголошення стали своєрідними патернами бренду в рекламі.
*Дехто пробував злизати наш почерк, але в них не вийшло :)
КЛЮЧОВІ ДІЇ, ЩО ДАЛИ РЕЗУЛЬТАТ:
окрім стандартного плану запуску:
✅ Надання постійних рекомендацій та ідей по контенту
✅ Точне планування та фіксація цілей на кожен місяць співпраці
✅ Активний обмін статистикою по рекламі з відділом продажів у реальному часі
СПЕЦИФІКА:
Рекламна діяльність цього проекту ведеться у кількох рекламних акаунтах.
В кожному з них від 3 до 10 рекламних кампаній в середньому.
Наше ключове завдання, яке ми реалізовуємо постійно, полягає у системній та детальній аналітиці всіх рекламних кампаній, їх оптимізації та перезапуску при потребі. Ми слідкуємо, щоб всі рекламні обʼєкти давали результат в межах КРІ — до $4 / заявка.
РЕЗУЛЬТАТИ
Сумарні показники, які ми отримали за 7 місяців співпраці, виключно по продажах через Direct
- Інвестований бюджет: $ 28412,31
- Кількість початих розмов: 7733
- Ціна за розпочату розмову: 3,67
- Конверсія у продаж у Direct: ≈ 60 %
- Кількість продажів: 4640
- ROAS: 588,8 %
- Сума продажів: $ 170 236
ЧОМУ В НАС ВИЙШЛО?
Все просто — ми працюємо з БІЗНЕСОМ в повному розумінні цього слова.
Наш клієнт розуміє свою цільову аудиторію, створює релевантний продукт з класною якістю, дослухається до наших рекомендацій та знімає унікальний контент, інвестує в рекламу достатній бюджет, постійно прокачує відділ продажів, веде детальну аналітику бізнесу.
Ми зі свого боку, системно та грамотно працюємо з рекламою. Результати ви бачите 🤝
ЩО РОБИМО ДАЛІ?
- Продовжуємо поступове масштабування продажів через Instagram Direct
- Налаштовуємо продажі нових позиції в асортименті (верхній одяг)
- Запускаємо напрямок продажів через сайт, який вже допрацьовується
Бажаєте отримувати такі ж результати?
👉 Ставте «+» у коментарях або мені у Direct …
і я з командою проведемо аудит ваших рекламних кампаній, сформуємо план генерації клієнтів та прогноз результатів.
Будьте Брендами!✌️
Разом з uDoma traffic agency
Спеціаліст з Meta Ads
з 11.2023 по 12.2023
(1 місяць)
Скандинавський виробник модульних будинків, Вся Україна (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Основна мета – отримання цільових заявок від потенційних клієнтів на покупку будинку для себе (місце відпочинку) або під здачу в оренду.
ПРО БРЕНД:
Шведська компанія з 15-роками досвіду на ринку. Будує модульні будинки під ключ, з унікальним дизайном, яких не роблять інші виробники.
Повний план робіт, який ми реалізували у проекті:
- Брифінг, визначення продукту та його вигод
- Аналіз та сегментація цільової аудиторії
- Аналіз маркетингу конкурентів
- Доналаштування рекламної платформи
- Формування та погодження схеми просування
- Написання рекламних текстів з перекладачем
- Створення (монтаж та дизайн) рекламних банерів та відео
- Запуск та модерація рекламних кампаній
- Систематична кваліфікація якості заявок
- Щотижнева звітність по рекламі у Telegram-чаті
- Щомісячна звітність по рекламі у форматі Google-таблиці та презентації
ОТРИМАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ:
За період роботи (листопад – грудень 2023) ми отримали такі результати:
- Інвестований бюджет — 3.21 євро
- Кількість заявок — 190 заявок
- Середня вартість заявки — 1.69 євро
- Кількість підписаних договорів про покупку — 14
*(+ отримана база контактів, яка надалі буде оброблятися)*
Більше інформації про кейс: https://domaratskiy-smm.notion.site/Meta-Ads-958b49ba7c734c1987ff8087fca15b0a?pvs=4
Інтернет-маркетолог
з 06.2023 по нині
(2 роки)
Regardi, Дистанційно (Роздрібна торгівля)
ПРО КЛІЄНТА:
Власниця магазину-майстерні, яка займається індивідуальним пошивом штор під замовлення.
Суть проєкту та специфіка бізнесу: пошив штор “під ключ” — заміри, підбір тканин, пошив і встановлення/відправка поштою вже готових комплектів.
ПРОБЛЕМИ, ІЗ ЯКИМИ ЗІШТОВХНУЛИСЯ
але успішно пройшли:
- Низька впізнаваність бренду → не було довіри в аудиторії.
- Аудиторія часто не розуміла, що це індивідуальний пошив, а не просто універсальний магазин штор.
- Були звернення “заради інтересу”, які не доходили до продажів.
- Рекламні креативи виглядали занадто шаблонно, відповідно не чіпляли аудиторію.
КЛЮЧОВІ ДІЇ, ЩО ДАЛИ РЕЗУЛЬТАТ:
окрім стандартного плану запуску:
✅ Додали приклади реальних робіт клієнта (до/після, фото інтер'єру).
✅ Записали відео інтервʼю про типи та кольори штор (формат, який зацікавив аудиторію).
✅ Напрацювали робочі звʼязки в кабінеті, які даьи максимально низьку вартість за заявку.
СПЕЦИФІКА ПРОЕКТУ:
Процес продажу зі сторони клієнтів на старті був значно недопрацьований. Відповідно ми зі своєї сторони надали рекомендації по обробці заявок і намагались максимально допомогти клієнтам покращити цей процес. Наразі ситуація трохи покращилася, але не ідеально.
Тому працюємо далі :)
РЕЗУЛЬТАТИ
Сумарні показники, які ми отримали за 12 місяців співпраці
- Інвестований бюджет: $ 8 990,81
- Кількість отриманих підписників в Facebook: 2 627
- Кількість запитів в Facebook Messenger: 11 056
- Вартість заявки: $ 0,81
- Кількість продажів: 228
- ROAS:
- Сума продажів: 685 000 грн
ЧОМУ В НАС ВИЙШЛО?
- Потрапили в правильну тригерну точку аудиторії — “не можу підібрати штори самостійно”.
- Обрали зручний канал для цільової аудиторії бізнесу — Facebook Messenger.
- Візуалізація товару — показали, що це реально красиво і зручно.
- Швидка обробка нових заявок: відповіді в перші 5 хвилин
ЩО РОБИМО ДАЛІ?
- Запускаємо рекламу в Instagram.
- Запускаємо рекламу на монотовари.
(Монотовар — це товар, який рекламується і продається окремо, як самостійна одиниця з чітким позиціонуванням, упаковкою та рекламною воронкою.)
- Запускаємо Lookalike аудиторію на тих, хто залишив заявку на замір штор.
- Створюємо лендінг для тестування лід-форм паралельно з Messenger.
Спеціаліст з Facebook Ads
з 01.2022 по 08.2023
(1 рік 7 місяців)
Individual Bayer Group, Інші країни (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Було згенеровано 120 заявок для команди баєрів одягу, взуття та аксесуарів у Стамбулі.
Які були проблеми:
- Відсутність приходу клієнтів з соціальних мереж;
- Відсутність повноцінної упаковки у Facebook та Instagram;
- Відсутність розробленої та реалізованої рекламної стратегії.
Що було зроблемно:
- Формування позиціонування та Big Idea для соцмереж;
- Аналіз маркетингу конкурентів;
- Упаковка сторінок у Instagram та Facebook, формування структури умов співпраці та ключової інформації.
Результати, які були зроблені:
- Витрачений бюджет за місяць: 498,53 $
- Середня ціна за заявку: $ 4.15
- Кількість продажів: 10
- Ціна за продаж: $ 50
- Середній чек: $ 750 (21000 грн)
- Сума продажів: $ 7500
- ROAS: 1506 %
Більше інформації про кейс: https://drive.google.com/file/d/14OydcLEVmLQ20ib_H9G3seDfIpsjA7tv/view?usp=sharing
Спеціаліст з таргетованої реклами
з 11.2021 по нині
(3 роки 7 місяців)
Спеціаліст з Facebook Ads, SMM-спеціаліст, Луцьк (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Згенерував 105 заявок на послуги створення дизайн-проекту та комплексної реалізації ремонту.
Які були проблеми:
- Складність масштабування, через малу кількість клієнтів;
- Відсутність повноцінної упаковки у Facebook та Instagram;
- Обробка запитів у форматі переписки.
Що було зроблено:
- Аналіз та сегментація цільової аудиторії;
- Аналіз маркетингу конкурентів для виявлення оптимального варіанту посадкової сторінки;
- Створення та реалізація контент-стратегії;
- Розробка оновленого брендингу;
- Упаковка сторінки в Instagram та Facebook;
- Створення сайту-візитівки;
- Розробка рекламних креативів;
- Запуск / оптимізація та масштабування рекламних кампаній.
Результати співпраці:
- Витрачений бюджет за місяць: $ 356,03
- Кількість заявок: 64 штуки + запити у DR та MS
- Середня ціна за заявку: $ 5,56
- Кількість продажів: 4 (+ база контактів)
- Ціна за продаж: $ 89
- Середній чек: $ 1200 (38400 грн)
- Сума продажів: $ 4800
- ROAS: 1348%
Більше інформації про кейс тут: https://drive.google.com/file/d/1Q3SSQg05SnbIItkX_DwvFBmU-w7VtgHC/view?usp=sharing
Інтернет-маркетолог
з 09.2021 по нині
(3 роки 9 місяців)
KIMNATA 316, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Наша задача: покращити результативність реклами, так як попередньо клієнт запускав рекламу самостійно
1. Попереднє тестування товарів для визначення КРІ напряму та локомотиву
Ми проаналізували моделі продажу послуг дизайну та ремонту польських компаній, переклали ключові слова й здійснили пошук у Google. Відібрали 6 компаній із різними підходами, дослідили їхній маркетинг, зосередившись на рекламі у Facebook та Instagram.
Аналіз через бібліотеку Facebook показав: більшість використовує прості статичні банери з базовими текстами, що підкреслюють вигоди. Це стало для нас основою.
Найцікавішою була тенденція до пакетованих послуг – на відміну від індивідуальних рішень, звичних для України та KIMNATA 316.
Ми вирішили адаптуватися до нових умов ринку – клієнт сформував готові пакети послуг.
✅ Посадкова сторінка
Після визначення формату пропозиції, нам потрібно було зрозуміти куди оптимально вести людей з реклами. Польські компанії використовували здебільшого форми генерації лідів (базовий інструмент від Facebook, який не вирізняється особливою ефективність).
Ми звісно могли зробити так само, як наші польські конкуренти, але вирішити більш ефеткивним шляхом і створити Quiz-сайт.
В нашому варіанті, люди надавали базові дані про ремонт та залишали контактні дані. Ми отримували заявку та розраховували приблизну вартість всіх робіт + матеріалів.
Посилання на Quiz-сайт компанії KIMNATA 316 - https://kimnata316.site/naprawa
✅ Оформлення сторінок у соціальних мережах
Технічно, у Facebook ми не можемо запустити саме рекламне оголошення просто так. Воно повинна показуватися від сторінок рекламодавця, на які часто переходять люди, щоб побачити бліьше контенту, прикладів робіт та відгуків про компанію, щоб пересвідчитися та перевірити компанію.
Тому ми вирішили базово оформити сторінки у соціальних мережах Facebook та Instagram польською мовою.
- Польський Instagram - [[
- Польський Facebook - [[
✅ Формування рекламних посилів та оголошень
Після того, як ми підготували основні ресурси для запуску, потрібно розробити головне - рекламні оголошення. Вони складають з: основих текстів, медіафайлу (фото чи відео) та заголовків. Всі ці складові розробляються з посилу, який ми хочемо донести до аудиторії
Ми розробили декілька рекламних посилів з різними акцентами:
- Гарантія 3 роки на роботи
- Ремонт “під ключ”
- Економія нервів та енерії
Рекламний текст, який в подальшому показав найкращу ефективніть з усіх:
> ✅ Nowoczesny remont z 3 letnią gwarancją na terenie Warszawy i Wrocławia od firmy KIMNATA 316.
Średni staż pracy naszych projektantów to 8 lat, a majstrów 12 lat, dlatego wiemy jak stworzyć wnętrze, które będzie dla Ciebie wygodne i przytulne.
W ciągu ostatnich 5 lat pracy wybrało nas 150 klientów.
Більше інформації про кейс: https://domaratskiy-smm.notion.site/Meta-Ad
Спеціаліст з Meta Ads
з 08.2021 по 12.2021
(4 місяці)
MEZZO mebli, Львів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Згенерував 113 заявок на послугу виготовлення корпусних меблів.
Які були проблеми:
- Відсутність результату при роботі в Instagram та Facebook;
- Відсутність розуміння продажів у соціальних мережах;
- Малий потік нових клієнтів.
Що було зроблено:
- Створення Quiz-сайту для генерації заявок по декількох категоріях послуг;
- Редакція контенту на сторінках у соціальних мережах (структура, візуал, посили);
- Аналіз переписок для виявлення пріоритетних факторів прийняття рішення;
- Аналіз маркетингу конкурентів;
- Створення рекламних банерів та написання рекламних текстів;
- Запуск / оптимізація та масштабування рекламних кампаній.
Результати співпраці:
- Витрачений бюджет: $ 745
- Середня ціна за заявку: $ 6.59
- Кількість продажів: 10 (+ база контактів)
- Ціна за продаж: $ 74.5
- Середній чек: $ 870
- Сума продажів: $ 8700
- ROAS: 1167%
Більше інформації про кейс: https://drive.google.com/file/d/1a6KUAcBZ-o7aG9PCefMdul2ALAE-Ng_k/view?usp=sharing
Таргетолог
з 06.2021 по 05.2022
(11 місяців)
АльтБуд, Дистанційно (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Згенеровано 141 заявка на послугу створення промислової підлоги з бетону.
Проблеми клієнта:
-Клієнти приходять по рекомендаціях, але їхня кількість мала;
-Відсутність стабільного потоку якісних заявок;
- Компанія не розвивається в плані маркетингу.
Що було зроблено:
- Аналіз маркетингу конкурентів для виявлення оптимального варіанту посадкової сторінки;
- Створення Quiz-сайту (опитувальника) для збору заявок на послугу створення промислової підлоги з бетону;
- Аналіз та сегментація цільової аудиторії;
- Опитування клієнтів, для виявлення пріоритетних факторів прийняття рішення;
- Створення рекламних оголошень;
- Запуск / оптимізація та налаштування рекламних кампаній.
Результати запуску:
- Витрачений бюджет: $ 574,68
- Середня ціна за заявку: $ 4,10
- Кількість продажів: 9 (+ база контактів)
- Ціна за продаж: $ 63,85
- Середній чек: $ 3500 (98000 грн)
- Сума продажів: $ 31 500
- ROAS: 5478 %
Більше інформації про кейс: https://drive.google.com/file/d/167NhJux3p6B8rXvsoM4Y8Qq9letylpsa/view?usp=sharing
Спеціаліст з Meta Ads, таргетолог
з 06.2021 по 11.2021
(5 місяців)
Чистота, Київ, Дистанційно (Послуги для населення та бізнесу)
За період співпраці з клінінговою компанією згенеровано 811 заявок за середньою ціною $ 2.38.
Проблеми клієнта:
- Нестабільна кількість заявок на послуги;
- Висока ціна за заявку, поза межами декомпозиції;
- Неефективні рекламні оголошення, "банерна сліпота".
Що було зроблено:
- Аналіз рекламного аукціону для визначення найпопулярніших оферів, які ми не будемо використовувати, щоб не повторюватися;
- Аудит рекламних компаній, які запускалися до мене;
- Створення Quiz-сайту (опитувальника) для збору заявок на послугу хімчистки меблів, килимів та матраців;
- Формування рекламних оголошень;
- Запуск / оптимізація та масштабування рекламних кампаній.
Результати співпраці:
- Витрачений бюджет: $ 1313
- Середня ціна за заявку: $ 2,68
- Кількість продажів: 141 (+ база контактів)
- Ціна за продаж: $ 9,31
- Середній чек: $ 33.3 (900 грн)
- Сума продажів: $ 4700
- ROAS: 357 %
Більше інформації про кейс: https://drive.google.com/file/d/1w3QI5Up3Y9SonAdBgsQQD1VZfvsPU9cx/view?usp=sharing
Спеціаліст з Facebook Ads
з 02.2021 по 04.2021
(2 місяці)
CUBE Glass, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Про компанію: "CUBE"спеціалізується на виробництві виробів для ванної кімнати з гартованого скла за індивідуальними розмірами.
Цілі роботи:
- Сайт. Відредагувати структуру та зробити редизайн головного сайту компанії.
- Оформлення сторінок у соціальних мережах. Створити базову структуровану упаковку у Instagram і Facebook.
- Реклама з метою генерації лідів.Побудувати стабільну систему лідогенерації по Київській області та Києву (КРІ: заявки до 4 доларів).
- Реклама з метою розвитку бренду. Розвивати та популяризувати бренд компанії.
Рекламні показники:
- Клікабельність креативів (CTR): від 1.5% до 3,4%
- Ціна за заявку на послугу: від 0.68 до 10 доларів
- Середній показник кваліфікації лідів: 12%
Результати в цифрах:
- Інвестований бюджет: $ 462,21
- Охоплення користувачів: 80 273
- Кількість заявок: 155 штук
- Середня ціна за заявку: $2.98
- Кількість продажів: 26 (+ база контактів)
- Ціна за продаж: $17,76
- Середній чек: $390 (11000 грн)
- Сума продажів: $ 10 140
- ROAS: 2190 %
Більше про кейс тут: https://domaratskiy-smm.notion.site/CUBE-Glass-f40ca502cd8d4482a9f7ea5cd1ebd458?pvs=4
Освіта
Волинський національний університет імені Лесі Українки
Спеціальний курс, вибіркова дисципліна "Маркетинг-менеджмент", Луцьк
Вища, з 2024 по 2024 (менш ніж 1 рік)
Волинський національний університет імені Лесі Українки
Спеціальність "Політологія" - магістр, Луцьк
Вища, з 2023 по 2025 (2 роки)
- Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Спеціальність "Історія, археологія, європеїстика" - бакалавр, Луцьк
Вища, з 2019 по 2023 (4 роки)
Знання і навички
- Meta ads
- Google Ads
- Facebook Ads Manager
- TikTok Ads
- Просування в Instagram
- Facebook Business Manager
- Facebook Analytics
- Digital-маркетинг
- SMM
- SEO
- Target audience analysis
- Setting up targeted advertising
- PPC
- Налаштування таргетованої реклами
- Налаштування контекстної реклами
- Реклама в контекстно-медійній мережі
- Запуск автоворонки в Instagram
- Розробка маркетингової стратегії
- Розробка контент-стратегії
- Стратегічне планування
- Стратегічний маркетинг
- Розробка стратегії продажу
- Стратегічне мислення
- Побудова воронки продажу
- SalesWorks
- Sales Expert
- Sales
- Ефективна комунікація
- Запуск нових брендів
- Бренд-менеджмент
- Brand management
- Launch of new brands
- Building an HR brand
- Notion
- Ведення CRM
- Уміння працювати в режимі багатозадачності
- Уміння аналізувати
- Самостійне прийняття рішень
- Проведення рекламних кампаній
- Креативність
- Google Analytics
- Маркетинг у рітейлі
- Тактичний маркетинг
- Маркетинг у ресторанному бізнесі
- Маркетинговий аналіз
- Контент-маркетинг
- Продуктовий маркетинг
Знання мов
- Англійська — середній
- Українська — вільно
- Російська — вільно
Додаткова інформація
Я - таргетолог із досвідом у маркетингу та рекламі 4+ роки, який будує прибуткові рекламні кампанії у Facebook, Google, TikTok та Bing Ads.
Більше про мене:
- Працював із мінімальним бюджетом 350 $ та максимальним 13 000 євро на місяць;
- Реалізував 85 проектів по рекламі та 25 по стратегіях;
- Опрацював $ 19000 бюджету в рекламних кампаніях клієнтів;
- Залучив 7700+ заявок у бізнеси клієнтів;
- 92% клієнтів продовжили співпрацю зі мною;
- Згенерував 2150+ продажів для клієнтів за допомогою реклами.
Навчання з маркетингу та реклами, які пройшов:
- Онлайн-курс "Facebook 0-100" від спікера-практика Владислава Лиманюка, засновника маркетинг-агенції "0-100"
- Онлайн-курс "Media-Buyer Pro" у онлайн-школі Targetorium від спікера-практика Павла Антонова, керівника Performance-відділу глобальнох компанії "HTTPOOL";
- Онлайн-курс "Creative-Strategy" від спікера-практика Івана Матвєєва, керівника Leadgean-відділу глобальнох компанії "HTTPOOL";
- Практичний онлайн-курс "Стратегічний маркетинг" у школі LADA зі спікером практиком Тетяною Лукинюк, керівником відділу маркетингу компанії "Київстар";
- Онлайн-курс "Маркетинг у соціальних мережах" від спікерів практиків Олексія Ткачука та Євгена Мокіна;
- Онлайн-курс "Бренд-стратег" від онлайн-школи "SKVOT" зі спікером-практиком Машою Василенко.
Інші резюме цього кандидата
- PRO
20 000 грн
Дніпро, Київ, ще 3 міста
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Інтернет-маркетолог, KIMNATA 316, 3 роки 9 місяців
- Інтернет-маркетолог, KIMNATA 316, 3 роки 9 місяців
- PRO
Дистанційно
Вища освіта · Неповна зайнятість
- Таргетолог, Man Outfit Shop, 11 місяців
- Таргетолог, спеціаліст в Meta Ads, Silky Dreams, 3 місяці
Схожі кандидати
-
Digital Marketing Manager
45500 грн, Дистанційно, Київ, Інші країни -
Спеціаліст з реклами
Дистанційно -
Таргетолог, Media buyer (Facebook, Instagram, Meta, Telegram Ads, таргетована реклама)
Дистанційно -
Маркетолог, керівник відділу маркетингу
Дистанційно, Київ, Інші країни -
Контент-мейкер
Дистанційно, Київ , ще 5 міст -
Таргетолог
Дистанційно, Київ