• PRO

Андрій

Digital-маркетолог, маркетинг, SMM-стратег, 20 000 грн

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
23 роки
Місто проживання:
Луцьк
Готовий працювати:
Дніпро, Київ, Луцьк, Львів, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Інтернет-маркетолог

з 09.2021 по нині (3 роки 8 місяців)
KIMNATA 316, Львів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

4 роки взаємодію з компанією в різних форматах саме в процесі маркетингу. Основним завданням, покладеним на мене є побудова та підтримання системи генерації запитів від потенційних клієнтів на послуги дизайну інтер'єру, ремонту квартир, будівництва за допомогою інструментів онлайн-маркетингу, зокрема через рекламні канали Facebook, Instagram та Google.

Але, просто запуск реклами у цій ніші та по такій геолокації як Львів - неефективно, нерентабельно. Конкуренція надто висока.

Саме тому я на системній основі взаємодію з керівниками компанії, спілкуюсь з аудиторією, будую окремі процеси для покращення брендингу, контент-маркетингу, рекламної комунікації. Все для того, щоб якісно диферинціюватися (відбудуватися) від конкурентів та зробити кращий кінцевий результат для компанії, в плані кількості ліквідних запитів та ціни за запит.

Готовий розповісти у особистій комунікації більше конкретики та деталей, продемонструвати напрацювання та цифри цього та інших проектів, в яких був залучений, як спеціаліст з комплексного маркетингу 🤝

Освіта

Волинський національний університет імені Лесі Українки

Спеціальний курс, вибіркова дисципліна "Маркетинг-менеджмент", Луцьк
Вища, з 2023 по 2024 (1 рік)

Волинський національний університет імені Лесі Українки

Спеціальність "Політологія" - магістр, Луцьк
Вища, з 2023 по 2025 (2 роки)

Знання і навички

  • Meta ads
  • Google Ads
  • Facebook Ads Manager
  • TikTok Ads
  • Просування в Instagram
  • Facebook Business Manager
  • Facebook Analytics
  • Digital-маркетинг
  • SMM
  • SEO
  • Target audience analysis
  • Setting up targeted advertising
  • PPC
  • Налаштування таргетованої реклами
  • Налаштування контекстної реклами
  • Реклама в контекстно-медійній мережі
  • Запуск автоворонки в Instagram
  • Розробка маркетингової стратегії
  • Розробка контент-стратегії
  • Стратегічне планування
  • Стратегічний маркетинг
  • Розробка стратегії продажу
  • Стратегічне мислення
  • Побудова воронки продажу
  • SalesWorks
  • Sales Expert
  • Sales
  • Ефективна комунікація
  • Запуск нових брендів
  • Бренд-менеджмент
  • Brand management
  • Launch of new brands
  • Building an HR brand
  • Notion
  • Ведення CRM
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Уміння аналізувати
  • Самостійне прийняття рішень
  • Проведення рекламних кампаній
  • Креативність
  • Google Analytics
  • Маркетинг у рітейлі
  • Тактичний маркетинг
  • Маркетинг у ресторанному бізнесі
  • Маркетинговий аналіз
  • Контент-маркетинг
  • Продуктовий маркетинг

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Рекомендації

  • Олег Лисик

    Олег Лисик

    Засновник та керівник компанії, OSLO (бренд чоловічого одягу)

    Контактні дані приховані
  • Давид Радзивилюк

    Давид Радзивилюк

    Засновник та генеральний директор, KIMNATA 316

    Контактні дані приховані
  • Іванна Ройко

    Іванна Ройко

    Маркетолог, IDEALIST COFFEE CO.

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

ШО ВИ, БРЕНДИ?!✌️

Це моє фірмове вітання, один з "якорів" мого особистого бренду, за яким мене знають колеги та підприємці на ринку.
А також, вони знають мене, як Маркетинг / SMM-стратега, спеціаліста з фундаментального та стратегічного онлайн-маркетингу, який постійно копає в глибину та йде до кінцевого результату у прибутку, у грошах в касі.
Мій принцип: Маркетинг з орієнтиром на прибуток. Для цього і будують бізнес.

За 5 років роботи в онлайн-маркетингу на різних позиціях, від таргетолога на початку, до digital-маркетолога, роль якого я наразі здебільшого виконую у проектах моїх клієнтів, я сформував дуже потужну базу знань, надивленості та власного прикладного досвіду, яким зараз ділюсь з тими компаніями, хочуть отримувати більше від свого маркетингу.

За весь час свого розвитку в маркетингу, я взаємодіяв з більш ніж 90-ма компаніями різного масштабу та в різних нішах.
- Інтернет / Іnstagram-магазини
- Логістичні та юридичні компанії
- Cтоматологічні, косметологічні клініки
- Салони краси та Beauty-майстри
- Архітектура, будівництво, дизайн інтерʼєру, ремонтні роботи різних сегментів
- Виробники вікон, дверей та меблів різних сегментів
- Та навіть ритейл-бренди
Сумарно, курую рек На постійній основі курую сумарний бюджет інвестицій у проектах клієнтів, у розмірі від $50 000 на місяць.

Серед моїх клієнтів, ви можете знати наступних: Клінінгова компанія Чистота, Вікна Perfect, Вікна VEKA, Sorokina Design, Silky Dreams, Dansastroy, Забіяка & Забіяка, Керама Маркет.

І я НЕ працюю виключно з маркетингом, тому що часто, ключова проблема, яка блокує зростання продажів або інших результатів - не у цій площині, а у аудиторії, продукті, бізнес-моделі. Саме тому я регулярно працюю та допомагаю клієнтам і у цих аспектах.

Найчастіше, я співпрацюю з компаніями у таких форматах:
- Формування та імплементація маркетингових стратегій (digital, SMM)
- Проведення стратегічних сесій та розборів
- Консультування по окремих аспектах фундаментального (брендинг) та стратегічного (планування) маркетингу

Попрацювавши виключно таргетологом 2 роки, я почав вникати у бізнес клієнтів глибше та давати рекомендації для покращення фундаментальних аспектів маркетингу та продажів. І вони були дієвими, а мені подобався сам процес. Тому я перейшов на наступну сходинку – став СТРАТЕГОМ.

А для якісної реалізації процесів рекламування для клієнтів, я створив свою агенцію uDoma, яка працює виключно з платними каналами трафіку (Meta, Google, TikTok, LinkedIn, SnapChat, Pinterest, Bing) і вона НЕ робить "маркетинг під ключ", як це зараз модно на ринку, щоб брати більше грошей з клієнтів. Ні, команда uDoma – це про глибину у конкретних процесах, фокус на результатів у вигляді прибутку.

Не буду тут розповідати про свої кейси з великими і не дуже великими брендами, хвалитися цифрами, тому що це все можна намалювати.
Звісно я можу вам повідати вам деталі та специфіку, продемонструвати цифри у реалізованих мною проектах, при особистій комунікації.

Але натомість, я пропоную вам інший, більш цінний для вас формат.
Думаю ви хочете відчувати реальну глибину мого підходу та побачити конкретні рішення саме для масштабування результатів саме у вашому бізнесі, у вашій точці А.

Готовий заглибитися у ваш запит та сформувати своє бачення запуску вашого проекту з нуля, або ж його оптимізації. Сформувати план генерації клієнтів / масштабування з конкретикою, яку вам мало хто дасть просто так, безкоштовно 🤝.

Загляньте у мій [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Або ж відразу пишіть у Telegram @domaratskiy_work 😉

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: