Резюме від 28 березня 2017

Оксана

Офіс-адміністратор, інспектор з кадрів, менеджер по підбору персоналу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто проживання:
Луцьк
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Провідний фахівець з питань зайнятості

з 07.2013 по нині (10 років 10 місяців)
Луцький міський центр зайнятості, Луцк (Соціальна)

Менеджер з постачання

з 03.2013 по 07.2013 (4 місяці)
ПП "Пелікан", Луцк (торгівля)

Вибудовування відносин з постачальниками, при цьому здійснювала аналіз їх можливості щодо своєчасної доставки якісної продукції, а також визначала, чи укладала довгострокові торгові відносини.
Підготовка та коригування документації для постачання товарів. Організація та здійснення важливих переговорів з постачальниками для оприлюднення замовлення, узгодження строків та особливостей поставок.Вивчення пропозицій дрібнооптових покупців, особливості ринку, оптових ярмарків, а також висувала ідеї з придбання витратних матеріалів за оптимальними цінами.Контроль процесу доставки придбаних товарів від постачальників або окремих продавців.

Секретар

з 10.2012 по 04.2013 (6 місяців)
ПП "Пелікан", Луцк (торгівля)

- здійснення роботи з документами, що надходять на ім’я керівника та виходять за його підписом;
- підготовка разом із керівниками підрозділів проекти поточних та перспективних планів роботи;
- підготовка інформаційних матеріалів;
- контроль за ходом виконання документів, розпоряджень, доручень керівника;
- контроль за своєчасним розглядом пропозицій, заяв та скарг, що надійшли на ім’я керівника, а також виконання його вказівок;
- робота із оргтехнікою;
- прийом та розподіл телефонних дзвінків;
- робота із вхідною та вихідною документацією;
- підготовка засідань та нарад;
- організація прийому відвідувачів;
-виконання доручень керівника;
- ведення табеля використання робочого часу;
- замовлення авіа- та ж.д квитків, бронювання номерів у готелі;
- замовлення канцелярії;
- забезпечення офісу господарськими товарами;
- контроль за дотриманням працівниками офісу встановлених стандартів одягу й офісного зовнішнього вигляду.

Освіта

Інститут підготовки кадрів Державної служби зайнятості

Менеджмент організацій і адміністрування, Киев
Вища, з 2014 по 2016 (1 рік 9 місяців)

Волинський національний університет ім. Лесі Українки

Історичний факультет, спец. Документознавство та інформаційна діяльність, Луцьк
Вища, з 2006 по 2011 (4 роки 9 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Office Користувач Internet Бухгалтерський облік

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Польська — початковий
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Особисті якості: вмію працювати в команді, швидко адаптуюсь до специфіки роботи, трудолюбива, відповідальна, пунктуальна, комунікабельна, здатна до швидкого навчання та засвоєння інформації, прагну до самореалізації та кар’єрного росту.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: