• Файл

Anastasiya

Директор з персоналу

Розглядає посади:
Директор з персоналу, Заступник директора з персоналу, Team lead, HRD, HR бізнес-партнер, Operations manager, Project Manager
Вік:
37 років
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Дистанційно, Івано-Франківськ, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Григорович Анастасія Валентинiвна

Email address: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Cell.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (viber/whatsap)
Львiв

Готова працювати у Львові, Івано-Франківську, дистанційно

Освіта:

1999–2004 – Приазовський Державний Технічний Університет, Гуманітарний факультет.
Диплом спеціаліста з іноземної філології та перекладу.
2004-2006 – Донецький Державний Університет Менеджменту. Диплом спеціаліста з менеджменту
та економіки.
2024 – LABA Academy – HR Business Partner diploma

ДОСВІД РОБОТИ:

1.2025 – Фріланс, Консалтинг, волонтерство

2. червень-липень 2025 – Преставництво Медичної компанії США в Україні (NDA), HR
Manager (80 співробітників)

-Забезпечення повного циклу рекрутингу та найму співробітників різних рівнів;
-Ведення та звітність по кадровому документообігу;
-Координація онбордингу та оффордингу;
-1 to 1 мітінги з працівниками;
-Вирішення конфліктних питань, тощо.

3. серпень 2022 – жовтень 2024 – HIAS (Hebrew Immigrant Aid Society, Міжнародні гуманітарна
організація, США) – Керівник відділу з персоналу та адміністрування (5 підлеглих); Програма
реагування на надзвичайні ситуації в Україні

- організація роботи 4 офiciв HIAS в Україні з нуля;
- організація та виконання процесу найму співробітників: розробки Вимог до вакансій та посад,
складання посадових інструкцій, тісна співпраця з менеджерами з найму на всіх етапах процесу
найму та до закриття вакансій, генерування ідей для зміни організаційної діяльності, впровадження
організаційних змін у зв'язку з потребами програми; здатність реагувати на специфіку та реалії
ринку рекрутингу,
- Розробка основних положень діяльності Представництва з боку HR та адмін процесу,
- координація кадрових питань і забезпечення відповідності усієї кадрової документації та в рамках
локального законодавства та внутрішніх правил та процедур HIAS;
- розробка, складання та перевірка рiзних видів договорiв організації;
- Розгляд та розрахунок бюджету на наступний рік в напрямку HR;
- координація роботи та співпраці всіх Офісів HIAS в Україні (Київ, Львів, Чернівці, Вінниця);
- моніторинг та управління пільгами та правами персоналу, а також програмами благополуччя та
догляду за персоналом, впровадження програми Контерра;
- управління та створення системи табелювання робочого часу, моніторинг відпусток та інших
можливих днів відсутності персоналу, контроль за виплатою ЗП та її коректністю, тощо,
- робота в ERP та HRIS системах (WFN ADP, Replicon, ClearCompany);
- впровадження внутрішніх політик (Кодекс поведінки, Захисту дітей, політика проти дискримінації
тощо);
- координація та навчання персоналу програми (як команд MHPSS, так і команд ГЗН у 4 офісах)
щодо роботи та залучення аутрич-працівників у громаді, складання необхідних шаблонів
документації, тощо;
- пряме звітування в штаб-квартиру щодо труднощів і успіхів Представництва;

4.грудень 2019 – липень 2022 - ОБСЄ (Організація з безпеки та співробітництва в Європі),
Спеціаліст з роботи з персоналом та адмін питань (підтримка 150
міжнародних та місцевих співробітників)

5. Липень 2017-листопад 2019 - International Medical Corps (IMC, Міжнародні гуманітарна
організація, США), В.о. менеджера з персоналу та адмін питань

Основні посадові обов'язки:
- забезпечення та організація кадрової та адміністративної підтримки Представництва IMC
(Київський офіс/Маріупольський польовий офіс);
- забезпечення та контроль локального/міжнародного персоналу з питань введення в роботу,
процедур перевірки ефективності, процесу припинення трудових відносин тощо,
- проведення обов'язкових тренінгів співробітників IMC відповідно до політики та процедур
Організації,
- підготовка та подання кадрових звітів та аналізів для Директора Представництва та штаб-
квартири,
- забезпечити належне заповнення всіх кадрових документів, особових справ співробітників (в
рамках суворої конфіденційності);
- керуваня HR/Admin командою офісу IMC (Київ/Маріуполь);
- забезпечення розробки та впровадження адміністративних систем і процедур;
- розгляд конфліктних ситуацій, коли це необхідно;
- введення та своєчасне оновлення кадрових даних в ERP-системі (Cost Point),
- забезпечення та керуваня процесом найму персоналу з нуля до моменту працевлаштування;
- складання щомісячних звітів по заробітній платі, контролювання за своєчасним та точним
веденням табелів, тощо.

6. 2004-2017 – Маріупольський Металургійний комбінат ім. Ілічча (20000 співробітників),
керівник Бюро з роботи з іноземними партнерами (експортний та імпортний
напрямок) та перекладiв, Департамент зовнішньо-економічних зв’язків

Основні посадові обов'язки:
-організація та участь у ділових переговорах різного рівня, контроль процесу підготовки;
-організація візитів високого рівня на МЗ ім. Ілліча та за кордон;
-тісна робота з топ-менеджментом підприємства та партнерами;
- робота з імміграційною службою та Посольствами;
- оформлення віз різного типу (робочі, ділові, туристичні) по всьому світу (Шенгенські, США,
Канада, Велика Британія) тощо;
- проведення тендерів на закупівлю послуг та товарів;
- укладання, перевірка та ведення договорів;
- щоденний контроль та координація роботи автопарку Департаменту (5-7 одиниць);
- щоденний, тижневий контроль, складання графіків, організація та керівництво роботою
співробітників Бюро, хронометраж робочого часу, табелювання, тощо,
планування відпусток, медіація відносин в колективі, тощо.

Володіння мовами:
Ukrainian language: Native
Russian language: Native
English language: Professional fluency
German language: Basic
Computer skills: MS Office, SharePoint, ERP systems.

Персональні якості: аналітичне мислення, відсутність шкідливих звичок, висока комунікабельність та
організаційні здібності, відповідальність, емпатійність, високий рівень
індивідуального тайм-менеджменту, відповідальне ставлення до конфіденційної
інформації, культурна толерантність і готовність до робота в міжкультурному
середовищі, здатність швидко навчатися, націленість на результат, позитив,
стресостійкість.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: