Резюме від 9 лютого 2024 PRO

Крістіна

Support manager, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер по роботі з клієнтами. Консультант технічної підтримки.

з 08.2022 по 02.2023 (6 місяців)
Plektan, Дистанційно (IT)

1. Консультація клієнтів компанії в телефонному режимі, електронна пошта, месенджери.
2. Опрацювання скарг та розв’язання проблем користувачів, пов’язані із роботою CRM системи;
3. Допомога клієнтам по навчанню з користування CRM системою. Проведення онлайн лекцій для керівників та співробітників компаній клієнтів.
4. Ведення звітів.

Аккаунт-менеджер, менеджер проекта

з 09.2020 по 05.2022 (1 рік 8 місяців)
Центр Управління Відходами, Київ (Освіта, наука)

Обов'язки аккаунт-менеджера:
1.Повний супровід клієнта:
-консультації про послуги компанії (телефон, пошта, месенджери);
-ведення переговорів;
-підготовка замовникам комерційні пропозиції;
-укладення угод;
-надання послуг компанії;
-складання плану робіт і їх організація всередині компанії з виконання замовлення, розподіл обов'язків і встановлення термінів їх виконання;
-додаткові продажі;
-підтримання хороших відносин з клієнтами компанії;
-регулярно надавати клієнтам інформацію про хід робіт;
-контроль за своєчасністю оплати рахунків.
2.Відповідальність з документообігу (робота з договорами, складання актів, протоколів, додаткових угод);
3.Складання звітів про роботу з клієнтами.
4.Работа в CRM системі.

Обов‘язки менеджера проекту:
-ведення проекту;
-ефективна взаємодія з керівництвом організації і виконавців проекта (smm менеджер, pr-відділ, фотографи, журналісти, інші співробітники компанії);
-організаційна робота по виконанню запланованих завдань у встановлені терміни;
-контроль над ходом реалізації проекту та аналіз ходу робіт;
-надання звітності керівництву.

Менеджер-адміністратор

з 08.2016 по 08.2020 (4 роки)
Фірмовий магазин техніки Apple "яМагазин-яСервис", Київ (Послуги з ремонту та продажу техніки)

1. Пошук нових оптових та роздрібних клієнтів. В подальшому плідна співпраця як з старими так і з новими клієнтами. Забезпечення товаром. Моніторинг ціни певних видів товарів на ринку міста та області.
2. Прийом / видача обладнання (ремонт техніки Apple).
3. Внесення даних в облікову систему Remonline;
4. Прийом дзвінків та консультації за телефоном;
5. Узгодження з клієнтом вартості і термінів ремонту, оповіщення про готовність;
6. Замовлення і оприбуткування запчастин;
7. Проведення планових інвентаризацій;
8. Просування товару і послуг в соц. мережах;
9. Розробка рекламної інтернет-компанії;
10. Контроль за репутацією компанії в мережі;
11. Створення та розміщення контенту;
12. Аналіз активності конкурентів.

Менеджер-адміністратор

з 02.2015 по 08.2016 (1 рік 6 місяців)
Сервісний центр "Remontly", Київ (Надання послуг з ремонту мобільних пристроїв Apple та інших брендів)

1.Консультація клієнтів про послуги сервісного центру.
2. Прийом мобільних пристроїв на ремонт.
3.Пошук та замовлення необхідних запчастин для виконання ремонту мобільних пристроїв.
4. Узгодження вартості ремонту з клієнтом.
5. Передача мобільного пристрою на діагностику або ремонт майстру з описом проблеми.
6. Контроль роботи майстрів (виконання роботи по діагностиці або ремонту в узгоджений термін).
7. Пошук нових постачальників запчастин для ремонту або товару.
8.Оповіщення клієнтів про готовність мобільного пристрою.
9. Прийом оплати за послугу.
10.Ведення каси.
11.Підрахунок та видача заробітної плати майстрів і менеджерів.
12.Підтримка чистоти і порядку в сервісному центрі.
13. Продаж аксесуарів для мобільних пристроїв.
14. Координація роботи кур'єра, складання маршрутів руху, контроль за реалізацією процесу доставки.
15. Рішення претензійних питань з клієнтами сервісного центру.
16.Работа з електронною поштою, запити / питання / відповіді.

Асистент керівника

з 08.2014 по 02.2015 (6 місяців)
Фінансово-брокерська компанія "Кредит Центр", Київ (Фінансово-брокерська компанія)

1. Виконання завдань, поставлених керівництвом і безпосереднім керівником.
2. Забезпечення вхідних і вихідних дзвінків керівництва.
3. Облік і розподіл інформації, що надходить, своєчасна передача документів, повідомлень і інформації керівництву (письмово та усно).
4.Складання і редагування ділових листів для керівництва.
5. Контроль збереження документів в приймальній керівництва.
6. Відстеження надходження документів, кореспонденції і друкованих видань для керівництва, своєчасна їх передача. Контроль і координація отримання і відправки вхідної та вихідної кореспонденції керівництва (документи, листи, факси, листи по електронній пошті).
7. Контроль роботи співробітників на відділеннях "Кредит Центру".
8. Організація відкриття нових відділень на території України. А також закриття відділень з переїздом в інше місто.

Помічник директора

з 10.2013 по 06.2014 (8 місяців)
ООО "Рускон Украина", Київ (Транспорт, логістика)

1.Прийом і розподіл дзвінків, факсів.
2.Прийом, реєстрація, структурування і перерозподіл вхідних документів.
3.Реєстрація та відправка вихідної документації та інформації.
4.Оформлення і реєстрація Наказів керівника; написання листів; копіювання документів.
5.Забезпечення офісу необхідними канцтоварами та витратними матеріалами.
6.Технічне обслуговування та ведення протоколів Нарад.
7.Облік робочого часу співробітників.
8.Прийом відвідувачів офісу.
9.Виконання доручень керівників.

Кредитний єксперт

з 12.2012 по 10.2013 (10 місяців)
Имекс-Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

1.Залучення клієнтів. Робота з існуючою базою клієнтів.
2.Розрахунок суми кредиту і розміру щомісячних платежів в рахунок погашення заборгованості;
3.Прийом заявок на отримання кредиту. Перевірка наявності необхідних документів.
4.Передача пакета документів в службу безпеки і економічну службу банку;
5.Надання заявки на розгляд кредитного комітету;
6.Підготовка документації (договорів позики, поруки, застави. Графік платежів; різних заяв (наприклад, на утримання суми в погашення боргу із заробітної плати або списання з пластикової карти);
7.Підписання договору. Супровід договору, тобто необхідність контролю своєчасності сплати боргу.

Освіта

Український державний університет залізничного транспорту УкрДУЗТ

Будівельний. Залізничні споруди та колійне господарство, Харків
Вища, з 2010 по 2014 (3 роки 8 місяців)

Диплом: інженер-будівельник

Політехнічний Технікум Конотопського Інституту Сумського Державного Університету

Будівельний. Будівництво, oбслуговування і ремонт залізничних споруд, Конотоп
Середня спеціальна, з 2006 по 2010 (3 роки 8 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Курси з SMM

2 місяця

Школа англійської мови

3 місяці

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet Trello Бітрікс24 Canva Навички роботи з комп'ютером, оргтехнікою Робота в програмі Remonline Binotel HelpCrunch Робота в 1С підприємство

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Високий ступінь відповідальності, самоорганізації і працездатності, ініціативність, націленість на результат, хороша здатність до навчання, прагнення до постійного самовдосконалення і розвитку, величезне бажання отримати можливість особистого і професійного росту.

Схожі кандидати

Customer support representative
36000 грн, Дистанційно, Львів

Support manager
Дистанційно, Київ

Менеджер підтримки користувачів
Дистанційно

Support manager
Дистанційно

Support manager
17000 грн, Дистанційно

VoIP Support Engineer
25000 грн, Дистанційно, Київ

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: