• PRO

Наталія

Адміністратор сайту, спеціаліст технічної підтримки, контент-менеджер, 25 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Вік:
36 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Розробник інтернет-магазину, адміністратор сайту (інтернет-магазину)

з 03.2023 по 05.2025 (2 роки 2 місяці)
ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Створення інтернет-магазину з нуля на платформі Хорошоп (без коду) та подальше керування ним одноосібно.
Виконані самостійні дії для вирішення ТЗ:
1 Перенесення товарів з WordPress на Хорошоп
2 Розробка каталогу з категоріями товарів
3 Створення текстів про доставку, оплату, публічну оферту
4 Налаштування дизайну головної сторінки, хедера, футера (за ТЗ)
5 Підключення домену, доставки, онлайн-оплати, Google Search Console, Manager Tag, Microsoft Clarity та ін.
6 Опрацювання файлів постачальників, підготовка файлу (в excel) з контентом, приведення характеристик та їх значень відповідно до загальної структури контенту
7 Створення характеристик, фільтрів
8 Розподілення товарів за категоріями, фільтрами
9 Фотографування, редагування фото
10 Налаштування сео (мета-теги, редиректи) (за ТЗ)
11 Налаштування інтеграції з Розеткою
12 Напівручне оновлення залишків 6 постачальників
13 Перевірка наданих сео-текстів і розміщення на сайті
14 Комунікація з підтримкою служб для вирішення питань (НП, Монобанк, ПриватБанк, Хорошоп, реєстратор доменів тощо)
15 Відправлення запитів клієнтам на відгук
16 Підтримка старого сайту на WordPress: зміна інформації про компанію, контакти. Розібралась, як замінити банер на головній сторінці і додала інший з клікабельним посиланням на новий сайт для інформування клієнтів
17 + Опрацювання замовлень (з сайту, по телефону), контроль оплати, створення накладних, рахунків за безготівкою в 1С 7, BAF 8;
18 + Розміщення оголошень на олх і продаж частини товару
---
Особиста ініціатива:
19 Вирішення проблеми з блокуванням Merchant Center (через дії осіб, які займались просуванням сайту) - знайдення фахівця з розблокування, самостійні налаштування в системі сайту за рекомендаціями та розблокування акаунту.
---
Досягнення:
- Інтернет-магазин освітлення lusterlicht.com.ua, який зробила з нуля (без попередніх знань про Хорошоп, але зі здібностями для виконання такої роботи). на 2 мовах (українській, російській)
- Виконала ТЗ з частиною коду - гіперпосилання на частини тексту на одній сторінці (хоча з кодом раніше не працювала)
---
Результати:
- 4600 доданих товарів та 17 брендів (освітлення, елементи живлення, електрофурнітура, електрообладнання)
- 11 створених категорій та 93 підкатегорії товарів
- 95 створених характеристик товарів зі значеннями (і з них в категорії товарів додані потрібні фільтри)
- 980 успішно виконаних замовлень за 12 міс. прибл. на 1,5 млн.грн
---
Особливі навички, які застосовувала:
- Вирішення будь-яких "квест"-завдань
- Знаходження помилок різного типу у наданій документації (Н.: файли з товарами: неспівпадіння артикулів та найменувань, помилка в значенні товару на макеті упаковки тощо)
- Вирішення ТЗ, з якими раніше не стикалась (робота з частиною коду, створення магазину на платформі Хорошоп тощо)

Адміністратор сайту, менеджер інтернет-магазину

з 07.2021 по 09.2022 (1 рік 2 місяці)
ТОВ "ТД "Джем Бренд"", Київ (Роздрібна торгівля)

1.) Керування інтернет-магазином компанії на Prom.ua (з 14.07.2021 по 23.02.2022)
В напрямку: товари для HoReCa (сиропи для кави ТМ Топпинг, джеми ТМ Дніпро, лимонади, чаї ТМ Фруллато, аксесуари для напоїв, солодощі, горіхи, мед) + Зоотовари:
1 Доопрацювання другого сайту nado-mne.com.ua (розподілення 3500 вже створених карток товарів за категоріями та їх редагування).
2 Додавання нових товарів на основний сайт.
3 Введення групи Зоотовари на 1500 позицій
4 Контроль актуальності інформації на сайтах на WordPress, Zanedorogo, AllBiz.
5 Створення нових категорій.
6 Предметне фотографування, редагування зображень.
7 Створення презентаційних листівок для клієнтів.
8 + Оперативне вирішення проблем технічного характеру та допомога колегам в налаштуванні системи, програм (не відкривається сайт, не працює вайбер, не пройшла пром-оплата, забули позначити експрес-накладну тощо).
9 Виправлення різних помилок на сайті.
---
2.) Завдання: Розпродаж товарів на складі з 18.04.2022 по 30.09.2022
Самостійні дії для виконання цього завдання:
1 Перевірка інвентаризації інших працівників та наявності товарів на складі, знаходження невідповідностей
2 Узгодження інформації з наявністю товарів на сайті, введення точних залишків на сайт.
3 Додавання товарів на сайт, знайдених на складі.
4 Оновлення залишків та періодичне оновлення цін.
5 Контроль товарів за терміном придатності.
6 Опрацювання замовлень (сайт, телефон, чат, Viber), контроль оплати. Контроль збору замовлень працівниками складу, з якими можуть бути складнощі.
7 Вирішення проблемних ситуацій із замовленнями.
8 Відправлення запитів клієнтам на відгук.
---
Результати:
1. Систематизувала/впорядкувала товари на складі під час інвентаризації та з тим що є на сайті
2. 60 виключно позитивних відгуків з 18.04 по 08.10.22 (скріни відгуків за посиланням https://tinyurl.com/ywkj5u63).
3. 396 успішно виконаних замовлень за 5,5 міс з сайту. Але ще замовлення були по телефону, чаті, вайбері.
4. Підвищення рейтингу сайту на Prom.ua з 96% до 97%.
5. Нові клієнти ставали постійними.
6. Продаж 90+ товарів (знайдені на складі та додані на сайт).
7. Вчасний розпродаж товарів з обмеженим терміном придатності.
8. Збільшення продажу в офісі (оновлення вітрини, зазначення цінників).
---
Застосування аналітики (поза обов'язками):
- провела аналіз кількості замовлень, товарів.
- Склала аналітичний звіт для керівника щодо виконаних власних дій в роботі з 18.04.2022 (за 2 міс)
- Застерігла керівника від підключення до сумнівного хмарного сервісу, аналог 1С (зробивши аналіз пропозиції цього сервісу).

Адміністратор сайту, контент-менеджер

з 04.2018 по 05.2018 (1 місяць)
Вища школа адвокатури Національної асоціації адвокатів України, Київ (Освіта, наука)

1 Керування та наповнення сайту Школи hsa.org.ua в CMS WordPress
2 Створення схематичних макетів брошур на платформі moqups.com, узгодження остаточного варіанту з дизайнером
3 Додавання на сайт Школи інформації про нові курси та семінари та про нові книги у продажу, створення описів таких курсів.
4 Редагування /вичитування текстів контент-планів та текстів і брошур для друку.
5 Транскрибація відео семінарів, курсів

Редактор відділу перекладу інформації Головної редакції

з 10.2016 по 09.2019 (2 роки 11 місяців)
Українське національне інформаційне агентство Укрінформ, Київ (ЗМІ, медіа)

1. Оперативне опрацювання текстів новин, які надсилаються (чи не кожну хвилину в середньому) для редагування для подальшого відправлення підписникам та/або для публікації на сайті агентства:
- Редагування текстів новин українською /російською мовами після машинного перекладу
- Перевірка коректного зазначення термінів, назв, прізвищ після машинного перекладу та початкових певних формулювань журналістів в текстах, які надаються для редагування
---
Напрямки текстів: оперативні події України та світу, регіональні події, політика, економіка (фінансово-банківський сектор, товарно-біржові ринки), новини культури, спорту, кримінал.
2. Розподіл матеріалів, що надходять на переклад, між іншими редакторами (7 осіб).
---
Особиста ініціатива:
Допомога іншим редакторам в освоєнні роботи в новій внутрішній програмі для опрацювання текстів новин.

Контент-менеджер

з 08.2015 по 08.2016 (1 рік)
Інтернет-магазин косметики "Starlook", Київ (Роздрібна торгівля)

Платформа Prom.ua:
- Створення карток товарів (фото, характеристики, різновиди).
- Пошук та редагування зображень для товарів.
- Оновлення наявності товарів, знижок, цін.
- Щотижневе оновлення знижок за брендами та категоріями (1145 позицій).
CMS Magento (новий сайт):
- Складання та завантаження на сайт фільтрів за характеристиками товарів;
- Розподіл всіх товарів за фільтрами;
- Пошук помилок в роботі функцій сайту, постановка ТЗ програмістам.

Особиста ініціатива:
- Створення "Правил для копірайтерів з написання текстів".
- Перевірка та редагування текстів копірайтерів.
Результати:
- Завдяки розробленим правилам копірайтери почали якісніше писати тексти.
- Для нового сайту (на Magento) складені 178 фільтрів з варіантами вибору за характеристиками товарів, що входять в 99 наборів фільтрів.

Консультант з розроблення контенту сайту, копірайтер

з 04.2015 по 09.2015 (5 місяців)
Клініка хрономедицини "Резонанс", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Проєктна робота з розробки контенту для нового сайту: створення нових текстів, розробка концепції нового сайту, написання тексту для лендінг-сторінки.

Менеджер з опрацювання замовлень

з 01.2015 по 03.2015 (2 місяці)
Служба доставки замовлень "Zakaz.ua", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Координація з операторами контакт-центру та клієнтами по телефону для уточнення або корегування замовлення; збір товарів на доставку за оформленими замовленнями.
Особиста ініціатива:
Пошук помилок, невідповідностей у назвах товарів та цін в замовленнях та на цінниках, підготовка списку для корегування контент-менеджеру.

Перекладач письмовий

з 01.2015 по 08.2015 (7 місяців)
ТрансЛінк-Україна (м. Миколаїв), Movapro, Елен, Лінгва груп (м. Київ), Дистанційно (Послуги для населення та бізнесу)

Письмовий переклад юридичної документації, публіцистики, рекламних текстів, навчальної медичної літератури. Мовні пари: українська-російська, російська-українська.

Спеціаліст торгівельного залу, менеджер відділів товарів

з 09.2012 по 07.2014 (1 рік 10 місяців)
Будівельний гіпермаркет Євробуд, Горлівка (Роздрібна торгівля)

Відділи роботи: "Керамічна плитка" та "Лакофарбові матеріали".
1. Консультування покупців, допомога у виборі товару.
2. Приймання та викладення товару, контроль якості товару
3. Контроль наявності та залишків, заміна цінників, участь в інвентаризації.
4. Напівручне колорування згідно каталогу кольорів в колор-студії "Тріора"
5. Координація зі складом, постачальниками, іншими менеджерами.
6. Приймання замовлень за відділом "Керамічна плитка" та резервування їх у постачальників
8. + Проведення навчання нових працівників щодо інформації по відділах.
7. + Допомога з вибором товару покупцям на інших відділах: "Шпалери", "Пластик", "Електрика", "Інструменти"
---
Особиста ініціатива:
8 Щотижневе складання плану закупівель товару у 2 відділах.
9 Систематизація товарів у відділі, перевірка на відповідність цін, назв на цінниках та в 1С.
10 Облік товару за терміном придатності.
11 Створення оголошень та тексту акцій.
12 Добірка фонової музики для відтворення в торговому залі.
---
Результати:
1 Успішний продаж (з особистої ініціативи) товару, який не користувався попитом. За 1 місяць особистої роботи було продано 30 одиниць.
2 Завдяки власній детальній перевірці товару під час його приймання та контролю термінів придатності – в продажу була завжди тільки якісна продукція.
3 Завжди мала інформацію щодо товару на своїх відділах, яка могла цікавити покупців - наприклад, щодо термінів надходження товару до магазину або на замовлення тощо.

Контент-менеджер

з 03.2012 по 06.2012 (3 місяці)
Рекламно-інформаційне агентство "Маестро", Горлівка (Маркетинг, реклама, PR)

Наповнення інформаційного сайту (додавання новин, публікація анонсів кіно і театру, добірка актуальних фото-, відеоматеріалів).
Приймання приватних оголошень, реклами та розміщення на сайті та в міських газетах.

Освіта

Горлівський державний інститут іноземних мов

Факультет слов'янських та германських мов. Спеціальність: Українська мова та література, англійська мова та зарубіжна література, Горлівка
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)

Денна форма навчання

Знання і навички

  • Уміння аналізувати
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Клієнтоорієнтованість
  • Ввічливість
  • Здатність до навчання
  • Логічне мислення
  • Аналітичне мислення
  • Налаштування ОС
  • Адміністрування сайту
  • Управління інтернет-магазином
  • Створення інтернет-магазинів
  • Розробка каталогу продуктів
  • Відеомонтаж
  • Обробка фото
  • Літературне редагування
  • Коректура текстів
  • Технічна підтримка користувачів
  • Ділове листування
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Налаштування ПК
  • Налаштування ПЗ
  • Складання юридичних документів
  • Прийом та обробка замовлень
  • Інвентаризація
  • Контроль оформлення документів
  • Контроль термінів придатності
  • Самостійне прийняття рішень
  • Хорошоп
  • Заповнення карток товарів на Rozetka
  • WordPress
  • Заповнення карток товарів на Prom
  • Movavi Video Editor
  • VideoPad Video Editor
  • Аналіз інформації
  • OpenCart
  • Автономна робота
  • Критичне мислення
  • Rozetka

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Головні якості/навички (адміністрування сайтів):
- Можу працювати одразу і виконувати поставлені ТЗ
- Вміння працювати в будь-якій CMS чи освоїти потрібну програму для роботи
- Вміння працювати з будь-яким типом складності контенту
- Вміння знаходити помилки і виправляти будь-де (тексти, документи, контент, технічні налаштування сайтів тощо)
- Здатність знаходити рішення і виконувати завдання, з якими раніше не стикалась
- Вміння працювати автономно (бачити що треба зробити, ставити собі план і самостійно його виконувати)
- Вміння виконувати одночасно декілька операцій
- Все пам’ятаю або в мене записано, нагадувати не потрібно, все буде виконано
- Працюю як для себе - тому мені все завжди важливо, працюю відповідально і із зацікавленістю
- Поглиблене аналітичне та логічне мислення
---
Досвід роботи:
- адміністратором сайтів /інтернет-магазинів, контент-менеджером – понад 4 роки
- створення інтернет-магазину на Хорошопі – 1 успішний проєкт і керування ним понад 2 роки
- керування інтернет-магазином – 2 успішних проєкти
- наповнення контентом, робота з товарами – 4 інтернет-магазини
---
- налаштування ноутбуків, смартфонів під певні потреби, встановлення програм, вирішення неполадок в роботі ПЗ власної техніки та на замовлення
- консультування /допомога користувачам різних вікових категорій і рівня володіння комп’ютером щодо роботи з ПК, програми та браузерами, сервісами, додатками тощо
---
- Освіта: вища, філологічна
- Знання мов: українська, російська - вільно (літературна/ділова усна та письмова)
- англійська - базовий рівень (але достатній для пошуку необхідної інформації в інтернеті).
---
Навички адміністрування сайтів та роботи з контентом:
- Вирішення різних технічних питань в роботі сайтів
- Створення інтернет-магазинів на конструкторі
- Розробка каталогу категорій та підкатегорій, фільтрів
- Керування доступами користувачів та клієнтів
- Проведення навчання для персоналу чи потрібних користувачів щодо користування сервісами, ПК, програмами тощо
- Перевірка коректної роботи налаштувань на сайті
- Перевірка сайтів на помилки різного типу та виправлення їх (текстові, фільтрація, технічні тощо)
- Додавання товарів на сайти (опрацювання файлів постачальників, підготовка файлу за структурою системи сайту в excel)
- Фотографування, редагування фото
- Монтаж відео (видалення звуку, накладання іншого, пошук потрібної фонової музики/відео, накладання тексту, титрів тощо (приклади на моїх каналах Lifestandvideo https://www.youtube.com/@lifestandvideo/videos та Овчар Джек Бонд https://www.youtube.com/@ovchar.jackbond/videos )
+
- Опрацювання замовлень, створення накладних в 1С
---
Досвід роботи з сервісами та програмами:
- Наразі є досвід в CMS: Хорошоп, Prom.ua, Rozetka, WordPress, OpenCart
- Досвідчений користувач ПК, інтернет (є свої алгоритми пошуку);
- Фоторедактори: Gimp, Pixlr, Movavi Photo Editor, PhotoMaster,
- Відеоредактори: Movavi Video Editor, VideoPad
- Excel, html, 1C (базові навички, які потрібні для роботи з контентом та замовленнями)
---
Мета:
- адміністрування сайтів /інтернет-магазинів /маркетплейсів та технічна підтримка і інша технічна діяльність IT-напрямку, виконання ТЗ більш складного рівня
---
Умови співпраці:
- Зарплата від 25 000 грн і більше (фіксована ставка на місяць).
- Офіційне працевлаштування за КЗоТ України
- Відповідність зазначеному у вакансії (посада, зарплата, обов'язки) дійсності.
- Налаштоване робоче місце
---
- Якщо у вас немає офіційного працевлаштування, співпраця можлива, але не більше 2-3 місяців, і на цей період має бути договір
---
- В пріоритеті робота в офісі (Святошинський /Шевченківській район (м. Житомирська - просп.Берестейський - м.Шулявська; м.Житомирська - Кільцева дорога - Колібріс - вул.Трублаіні), але розгляну й віддалено

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: