Роман
Customer Support Team Lead, 45 000 грн
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, Instagram та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/14758996/
Досвід роботи
Customer support agent
з 05.2023 по нині
(2 роки 8 місяців)
CyberCare, NordSecurity (Tesonet), Львів (IT)
- Ensured and maintained high customer satisfaction levels (CSAT) consistently. Increasing customer satisfaction (CSAT) from 70% to 90% within two months.
- Improved own response quality (QA) from 78% to 92% in three months through efficient inquiry handling via email and chat.
- Took initiative to lead multiple strategic projects that supported company goals. Managed a team of 4 to create onboarding documentation, reducing new hire adaptation time by 20% and enabling faster independence.
- Directed a performance improvement project with 3 top performers, which increased the team’s average CSAT by 15% in just 2 months.
- Mentored and supported new team members by developing Personal Development Plans to ensure faster onboarding and professional growth
- Delivered feedback on the product’s admin panel to improve its functionality, streamline internal processes, and enhance the accuracy of handling customer inquiries.
Team Lead
з 09.2022 по 02.2023
(6 місяців)
Gaming App Start-up, Дистанційно (IT)
- Managed content creation team.
- Administered workflows and coordinated project tasks.
- Handled application content updates and ensured timely maintenance.
- Led a team, ensuring high performance and consistently strong results.
Waiter
з 07.2022 по 09.2022
(3 місяці)
Papashon, Львів (Харчова промисловість)
Освіта
Lviv Polytechnic National University
Computer Science, Львів
Вища, з 2020 по 2024 (4 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
IT Courses | Ampli (Front-End development - React.js, JS, Redux)
6 months
Знання і навички
- Відповідальність
- Уміння аналізувати
- Управління командою
- Адаптивність
- Неконфліктність
- Комунікабельність
- Лідерство
- Ведення CRM
- Zendesk
- CRM
- Висока працездатність
- Урегулювання конфліктів
- Критичне мислення
Знання мов
Англійська — вище середнього
Схожі кандидати
-
Customer support representative
Львів, Дистанційно -
Customer support representative
Львів -
Customer support manager
Львів -
Customer support representative
Львів -
Customer support representative
Львів, Дистанційно