Роман

Customer Support Team Lead, 45 000 грн

Розглядає посади: Customer Support Team Lead, Technical support specialist, Support manager, Customer Technical Support
Вид зайнятості: повна, неповна
Вік: 22 роки
Місто: Львів
Розглядає посади:
Customer Support Team Lead, Technical support specialist, Support manager, Customer Technical Support
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
22 роки
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Instagram та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Customer support agent

з 05.2023 по нині (2 роки 8 місяців)
CyberCare, NordSecurity (Tesonet), Львів (IT)

- Ensured and maintained high customer satisfaction levels (CSAT) consistently. Increasing customer satisfaction (CSAT) from 70% to 90% within two months.
- Improved own response quality (QA) from 78% to 92% in three months through efficient inquiry handling via email and chat.
- Took initiative to lead multiple strategic projects that supported company goals. Managed a team of 4 to create onboarding documentation, reducing new hire adaptation time by 20% and enabling faster independence.
- Directed a performance improvement project with 3 top performers, which increased the team’s average CSAT by 15% in just 2 months.
- Mentored and supported new team members by developing Personal Development Plans to ensure faster onboarding and professional growth
- Delivered feedback on the product’s admin panel to improve its functionality, streamline internal processes, and enhance the accuracy of handling customer inquiries.

Team Lead

з 09.2022 по 02.2023 (6 місяців)
Gaming App Start-up, Дистанційно (IT)

- Managed content creation team.
- Administered workflows and coordinated project tasks.
- Handled application content updates and ensured timely maintenance.
- Led a team, ensuring high performance and consistently strong results.

Waiter

з 07.2022 по 09.2022 (3 місяці)
Papashon, Львів (Харчова промисловість)

Освіта

Lviv Polytechnic National University

Computer Science, Львів
Вища, з 2020 по 2024 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

IT Courses | Ampli (Front-End development - React.js, JS, Redux)

6 months

Знання і навички

  • Відповідальність
  • Уміння аналізувати
  • Управління командою
  • Адаптивність
  • Неконфліктність
  • Комунікабельність
  • Лідерство
  • Ведення CRM
  • Zendesk
  • CRM
  • Висока працездатність
  • Урегулювання конфліктів
  • Критичне мислення
  • Google

Знання мов

Англійська — вище середнього

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: